Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Har du brug for mere information da? :slight_smile:

“The past cost structure did not support the company” - Positivt at dette taes tak i.

10 Likes

… af en IR ansvarlig at være, har Malene et utroligt dårligt engelsk; nærmest pinligt at overhøre (“hel-lo I am Ma-lene and I am ta-king kvestjons”, pris 2,5 mio NOK + pension)

Jeg tolker det som at de er åpen for å kjøre Archer-1 videre også, avhengig av resultatene.

PI ber selskapet om å utvide kriteriene for å kunne implementere flere pasienter basert på gode, ønskede effekter som allerede er sett i de pasientene som har fått behandling.
Det er mye av grunnen til at de går i samtaler med FDA! Bull :muscle:

Safety Review Board har registrert det samme, og støtter prosessen med å speede opp sammen med FDA. (Styreleder sier dette)

8 Likes

Har indsendt en række spørgsmål, hvoraf et par stykker er blevet besvaret; bra. Ganske tydeligt at selskabet (og ikke mindst PI) ser stor styrke i selskabets portefølje og kliniske resultater så langt.

2 Likes

Samme her, veldig proft arrangement

1 Like

Sendte inn spm. om “Type C meetings should be scheduled to occur within 75 days of FDA receipt of the written meeting request.”, når søkte de, og kan vi forvente at FDA kan overholde 75 dager mht. Covid-19.

Det kan fortsatt ta tid for å få godkjent inkluderingen (OM de skulle få det godkjent), dvs. rundt midten av juni (75ish)

edit: rekrutteringen kan ikke økes før det … men kan det tenkes at de har “prospekt” pasienter klare i tilfellet?

What the f…! De forventer å nå Paradigme innrullering H2 2020 ved å utvide kriteriene, til tross for Covid 19 utfordringer. Det er bull!

1 Like

hvis de tar covid ut av regnestykke, noe de ikke kan gjøre fordi vi lever ikke i en fantasiverden :slight_smile: men ja likte også den

2 Likes

Mye gode svar :slight_smile: oppløftende!

<3 Fast track <3

1 Like

Det var hvis de ikke hadde gjort endringer i kriteriene og markedet ikke hadde Covd 19.

Ved å endre kriteriene mente de at det ville være mulig å nå full innrullering i 2020 til tross for Covid 19 (det var slik jeg hørte det i alle fall.)

1 Like

Jan Egberts :love_you_gesture:
Lars Nieba :+1:

Disse gutta har jeg fått troa på.

Alle bør høre denne web-casten.

15 Likes

kunne ikke vært mer enig.

Hørte jeg riktig? Behandlet pasient i paris i går:-)

5 Likes

Interim: “We do have the patients”

1 Like

Rart ikke går opp mer?

2 Likes

“Full speed ahead”

520.000 aktier handlet siden markedet åbnede og aktien er 8,18% oppe … ikke ligefrem noget der ligner et massivt sell off for nærværende. Muligt pump & dump scenarie, men svært at sige.