Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Det kommer!

Noen Kontorer vil bli stengt for å spare penger :+1:t2:

Virker som Egberts har tatt over styringen på denne skuta…Regner med at han er CEO kandidat.

3 Likes

1-2 patients still missing in Archer

1 Like

Jeg tror vi har vår CEO, Lars Nieba er sterk og klar!

3 Likes

Akkurat nå nesten ingen kjøpere, men godt med selgere :thinking:

… helt utroligt så dårligt engelsk Malene har; unreal …

… men av hvor mange? Jeg spurte om det var av 3 eller 6 pasienter i cohort 2, men Malene klarte ikke å lese opp spørsmålet skikkelig.

Runway pushed way into 2021👍🏻

1 Like

Cash runway well into 2021 i følge Egberts

2 Likes

Antar at det er 3 eller 6 i og med at første pasient i 2c ble rekruttert i desember. Ergo, det er neppe mer enn 6.

Spør på ny? 3 eller 6

Beklager men dette er så misvisende. Jeg blir litt smågal av å høre da det absolutt ikke stemmer.
De har ikke et avansert P&L, og god burnrate historikk, så å legge sammen 1 og 1 sier tydelig noe annet

Trolig arbejder shorterne på at holde aktien nede … sælgersiden ganske tydelig på store salgsposter.

Jeg spurte på nytt - Egberts sa han ikke visste… :face_with_raised_eyebrow:

Egberts: “We needed to create internal consensus”

Lukter at BRavo og Lisa gikk her pga uenigheter. På toppen av det har de jo levert hele ræva

3 Likes

Synes dette var MEGET oppløftende

  • Archer, DLBCL - fortsetter med eksisterende cohort (Archer mangler 1-2 pasienter for ferdig innrullering)
  • Paradigme, potensielt fremskyndet guiding(?)
  • Paradigme, Type C meeting “senest midten av juni”
  • Kutter kostnader, for å opprettholde guiding om cash ut 2020

… dessverre holder de barnet i lekegrinda fortsatt, og barnet har såvidt behersket engelsk.

3 Likes

Her kom endelig et spørgsmål og svar på reaktionstid; tipper der har længe har været et forskelligt syn på den strategi, selskabet skulle følge og det har ultimativt resulteret i at CEO og CMO måtte videre.

Uansvarligt at lade det komme så langt; ansvarligt at handle. Pick your winner …

Noen som mener etter denne callen at aksjen burde selges, og at man er komplett idiot hvis man fortsatt holder på de? (Det var ordrett sitat fra en Ti-skribent i går etter at børsmeldingen kom)

3 Likes

Liker ikke at Nano framtiden ligger i FDA sine hender for øyeblikket. Burde kommet for lengst i såfall.

1 Like

Egberts: “Why has this taken so long? I came in a year ago. We needed to create internal consesus, but now it’s full speed forward.”

12 Likes