Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

… helt utroligt så dårligt engelsk Malene har; unreal …

… men av hvor mange? Jeg spurte om det var av 3 eller 6 pasienter i cohort 2, men Malene klarte ikke å lese opp spørsmålet skikkelig.

Runway pushed way into 2021👍🏻

1 Like

Cash runway well into 2021 i følge Egberts

2 Likes

Antar at det er 3 eller 6 i og med at første pasient i 2c ble rekruttert i desember. Ergo, det er neppe mer enn 6.

Spør på ny? 3 eller 6

Beklager men dette er så misvisende. Jeg blir litt smågal av å høre da det absolutt ikke stemmer.
De har ikke et avansert P&L, og god burnrate historikk, så å legge sammen 1 og 1 sier tydelig noe annet

Trolig arbejder shorterne på at holde aktien nede … sælgersiden ganske tydelig på store salgsposter.

Jeg spurte på nytt - Egberts sa han ikke visste… :face_with_raised_eyebrow:

Egberts: “We needed to create internal consensus”

Lukter at BRavo og Lisa gikk her pga uenigheter. På toppen av det har de jo levert hele ræva

3 Likes

Synes dette var MEGET oppløftende

• Archer, DLBCL - fortsetter med eksisterende cohort (Archer mangler 1-2 pasienter for ferdig innrullering)
  • Paradigme, potensielt fremskyndet guiding(?)
  • Paradigme, Type C meeting “senest midten av juni”
  • Kutter kostnader, for å opprettholde guiding om cash ut 2020

… dessverre holder de barnet i lekegrinda fortsatt, og barnet har såvidt behersket engelsk.

3 Likes

Her kom endelig et spørgsmål og svar på reaktionstid; tipper der har længe har været et forskelligt syn på den strategi, selskabet skulle følge og det har ultimativt resulteret i at CEO og CMO måtte videre.

Uansvarligt at lade det komme så langt; ansvarligt at handle. Pick your winner …

Noen som mener etter denne callen at aksjen burde selges, og at man er komplett idiot hvis man fortsatt holder på de? (Det var ordrett sitat fra en Ti-skribent i går etter at børsmeldingen kom)

3 Likes

Liker ikke at Nano framtiden ligger i FDA sine hender for øyeblikket. Burde kommet for lengst i såfall.

1 Like

Egberts: “Why has this taken so long? I came in a year ago. We needed to create internal consesus, but now it’s full speed forward.”

12 Likes

Ehm, når har Nano sin fremtid IKKE ligget i FDA sine hender?

3 Likes

Mitt spørsmål ang informasjon om fremgang fremover ble ignorert

Vi får se om spærre på 14,10 bliver fjernet eller taget ud af markedet.

Fram til filling.

De kan fortsette med den protokollen de allerede har. Dette gir en oppside ifht den nåværende protokollen. Slapp av.

1 Like

Kan du ikke ta de 40.000 på 14.10 istedenfor 10.00 :slight_smile: ?

3 Likes