Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Ehm, når har Nano sin fremtid IKKE ligget i FDA sine hender?

3 Likes

Mitt spørsmål ang informasjon om fremgang fremover ble ignorert

Vi får se om spærre på 14,10 bliver fjernet eller taget ud af markedet.

Fram til filling.

De kan fortsette med den protokollen de allerede har. Dette gir en oppside ifht den nåværende protokollen. Slapp av.

1 Like

Kan du ikke ta de 40.000 på 14.10 istedenfor 10.00 :slight_smile: ?

3 Likes

Ja, i et øyeblikks bilde som trader, men med de lange brillene på så var dette to sterke karer som var helt klare og ikke til å misforstå hvor de legger sine ressurser.

14.10 eller 14.00 blank den neste halve timen er ikke pointet her. Det som teller nå er at nytt styre og ny ledelse kjører dette til målstreken med uptempo speed. Og både PI, sykehus og safety advisory board sier; gå i dialog med FDA og sørg for å åpne denne behandlingen for flere. Vi SER at det funker. Flere av medlemmene i styret har lang erfaring med type C møter, og de er alle enige om at det er veien å gå.

At noen her tar på seg rollen og sier at de da gambler altfor høyt med å gjøre dette blir vanskelig for meg å forstå. Dere mener å sitte på bedre kompetanse enn alle nevnte instanser over her?

7 Likes

enig… Vett du hva @aborum nå er det på tide du tar en for laget :sweat_smile:
Skal få en soursuzy pils av meg neste gang du er på jæren, jeg lover :grin:

2 Likes

Ja.

Etter min mening er det rimelig teit å ikke benytte dagens oppgang til over 14kr til å selge.

Min oppsummering av NANO per nå er: casen er ødelagt, archer er on hold, alt kan falle sammen hvis FDA sier nei til endring av inklusjonskriterier, og de HÅPER at kontanter kanskje kan vare til rekruttering er ferdig (men som vi vet av erfaring - biotekselskaper henter jo penger før kontantene renner ut).

Men markedet er tydeligvis strålende uenig med meg.

4 Likes

Beklager, har kun 380.000 NOK på bogen aktuelt (måtte tage en udgift i en anden aktie denne morgen) … jaja, jeg véd det godt, svagt, men jeg må også reservere et pænt beløb til jordbærtærte.

1 Like

Hardt å være dansk i norge hører jeg :sweat_smile: :smiling_face_with_three_hearts:

Disse aksjene blir tatt av andre as we speak. Dette var turning point for NANO, og megler jeg pratet med til morgenen var veldig positiv etter callen :ok_hand:

1 Like

Regner med at vi ser innsidekjøpt ila dagen. De som har troen på dette har mulighet til å plukke billig nå, og det foreligger neppe noe innsideinformasjon som hindrer de i dette.

1 Like

DKK vs. NOK giver ekstra rabat, så reelt er dagens kurs på 14,00 jo 10,00 for udlændige :wink:

5 Likes

Nå burde det komme noen innsidekjøp her.

Betryggende call. Dette blir bra

De spør om økt inklusjon, dette kan de backe HARDT med sikkerhetsprofilen og tilsynelatende ønsker fra klinikkene. Ved avslag stopper ikke Paradigme, men da kan vi forvente utvanning og forsinkelser. Ja, jeg tror du vil møte ganske grei motstand mot utsagn som du lirer av deg her.

1 Like

Synes virkelig at ledelsen er i utakt med denne innsparingsplanen. Når 20% av de ansatte må gå(jeg antar at de fleste som driver med nyutvikling må gå), og når styret frivillig tar 20% i lønnskutt, forventer jeg fanden at ledelsen tar 20% i lønnskutt de også!!! De gir ikke engang signaler om at lønninger skal fryses. Helt pyton…

2 Likes

Oss baissere på TI ligger å lurer i sivet å venter på det store fallet…
Nano bare:

1 Like

Vi får ta TA i TA tråden @aborum ?

Jeg er uenig i at caset er ødelagt, men vi er tilbake til - “Will FDA approve change in protocol or not”. Min vurdering etter callen er at jeg er mer optimistisk nå, men kjøper ikke mer før avgjørelsen fra FDA foreligger ELLER vi får en ny firesale igjen slik @aborum håper på.

NANO: OPPRETTHOLDER MÅL OM PARADIGME-REKRUTTERING INNEN UTGANG AV 2020

Oslo (TDN Direkt): Under investorkonferansen torsdag formiddag gjentar selskapsledelsen i Nordic Nanovector målet om å fullføre pasientrekrutteringen til Paradigme-studiet innen utgangen av andre halvår 2020 og at prosessen med markedsgodkjennelse for Betalutin forventes å starte i første halvdel av 2021.

Dette til tross for problemene covid-19 har for selskapet.

Selskapet håper at utvidet inkluderingskriterier i Paradigmestudien skal føre til høyere pasientrekruttering.

Selskapet vil be om et C-møte med amerikanske helsemyndigheter (FDA) for å endre den nåværende paradigme-protokollen, samt utvide inkluderingskriteriene i studien for å øke frekvensen av rekruttering, ble det opplyst i gårsdagens børsmelding.

Under investorpresentasjonen peker selskapsledelsen på at covid-19 påvirker pasientrekrutteringen negativt, men at en utvidet Paradigme-protokoll kan hjelpe selskapet med å nå målet om pasientrekruttering innen utgangen av 2020.

Under presentasjonen ble det stilt spørsmål om det er muligheter for at FDA ikke godtar å utvide inkluderingskriteringene til Paradigme-studiet.

Selskapsledelsen sier de har gode argumenter for å utvide inkluderingskriterier og at de er trygge på at de kan få godkjennelse for dette. Men det presiseres at de ikke har en krystallkule og at de ikke kan forskuttere en godkjennelse. Det informeres om at det forentes en konklusjon på dialogen med FDA innen 70-75 dager.

Når det gjelder finansiering og vurdering av hvor lenge kontantbeholdning vil vare så mener ledelsen det er vanskelig å gi noen “guiding” på nåværende tidspunkt grunnet usikkerheten knyttet til covid-19 pandemien og de effektene det har på kliniske studier og pasientrekruttering. Men de peker på at de nå jobber veldig hardt med å implementere alle kostnadsreduserende tiltak og at de vil fortsette å vurdere ytterligere kostnadskutt fremover.

Selskapsledelsen opplyser at det er noe mer tungvint med leveranser av Betalutin, men at de får gjennomført de behandlingene de har planlagt. Senest i dag behandlet de en pasient i Paris opplyses det om.

susanne.solberg.nilssen@tdn.no

11 Likes