Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Når kommer oppdatert short oversikt?

du må gå å snakke litt med volumet først… tror ikke de er enig med deg

3 Likes

Klokka er 11, Vi får snakkes igjen kl 16:25 :wink:

3 Likes

Er da i alle fall krefter som ikke ønsker en slik utvikling. Det er jo en grusom short som begynner å frykte at kursen skal ta helt av. Mange som sitter på gjerdet fremdeles. Innside kjøp i løpet av dagen ville være kjærkommet nå. Spesielt av Egberts og Nieba.

3 Likes

Sa han at de manglet 1 eller 2 pasienter i Archer 1 cohort 2?
Synes de svarte veldig tåkebelagt rundt hele Archer. Hvis det er kun 3 pasienter her har det vel vært full stopp i rekruttering i flere måneder eller?
Positivt at de endelig tar tak her selvom det har vært sagt av selskapet under annen ledelse tidligere.
Lovlig sent men…

2 Likes

Han sa han ikke visste :blush:

Bedre sent enn aldri!

Godt å se at de har revet seilene. Det har vært etterspurt lenge

1 Like

Virker som Egberts er i ferd med å gjøre de rette grepene i alle fall. Få kontroll på supply chain/CMC, og gjøre noen grep på innrullering, er enig; gi mannen litt tid.
Han gjorde gode grep i Photocure også. 1 år etter at Egberts ble styreleder så kom vel Schneider inn, ingen som klager på det, i alle fall svært få.

15 Likes

Veldig bra webcast idag, godt å se at styre tar en mer aktiv rolle, støtter alle aksjonene som ble presentert idag. Starter kjøp igjen, begynte med 2k aksjer idag, og fortsetter og kjøpe litt hver måned.

3 Likes

Ja, han sa de manglet 1-2 pasienter for å fullføre archer kohort. Men han måtte komme tilbake til spørsmålet om det var totalt 6 eller 9 pasienter i studiet.

1 Like

Har hatt en litt avventede holdning til NANO siden COVID-19 brøt ut, men valgte i dag å plukke noen tusen aksjer selv.

Er positiv til tiden fremover.

3 Likes

Klarer ikke dy meg.
Bull dette?

Fra denne posteren på Egbert sin kontorvegg kl 0900 i går,

Til denne tegningen på veggen kl 0900 i dag:

Folkens, denne dagen markerer ett vendepunkt i Nanoaksjens MO:
Oppgang etter presentasjon, det er jo på høyde med ett naturfenomen :joy::joy:

9 Likes

Ytterst bekymringsfullt. :crazy_face:

@Snoeffelen hva er dine tanker om hvordan de avfeide spørsmål ang. BTD med; «vi har fast track» ? Edit: Andre som har tanker om dette?

De sa vel noe om at fast track er steg på veien mot btd også – “ramp-up towards breakthrough” elelr noe sånt syntes jeg å høre, men uklart og de snakket litt i munnen på hverandre der…

Nano handles på nivåer ikke alt for langt bak sist emisjon… Etter det har vi fått COVID-19 som åpner opp pandoras eske for usikkerhet…

USA som er Nanos største marked står ovenfor en mega krise som vi bare har sett begynnelsen av. Har ingen tro på at markedet er inne i en “V-shape” men heller en “bounce”.

Innen 75 dager er mye som kan skje, og har brent meg nok på NANO til å ikke ta risikofaktorene på alvor.

(Har solgt meg ned (de siste 3 ukene) til 40% av beholdningen i forhold til før "Covid 19 tid)

PS: Det gjør meg kvalm med å være delvis ute, men realitetene (som jeg ser det) er alt for usikker.

Radforsk lager ekstra podkast på mandag for å gjennomgå presentasjon

8 Likes

Jeg er ikke i tvil om at Breakthrough Therapy Designation er adskillig mer verdifullt enn Fast Track.
Og grunnen er at en BTD gir et veldig klart signal om at myndighetene vil gjøre alt de kan for å få produktet til pasientene. Har flere ganger sagt det, og gjentar det gjerne, for meg er BTD dem største triggeren (selvsagt bortsett fra kommersielle avtaler og outstanding kliniske data).
Når det er sagt så pleier BTD å komme ganske sent i utviklingsløpet.
Bravo sa at BTD-søknaden ville være basert på LYMRIT ( i en radiumpodcast før jul 2018), og var veldig klar på det. Kanskje han tok feil?

2 Likes

Kanskje grunnen til at han fikk sparken… Trodde for mye uten å vite :thinking:

3 Likes