Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

tok du en skikkelig prat med volumet som vi avtalte? :eyes: jeg teller ned her! 1 time igjen

2 Likes

Tror vi må vente på fond som vil kjøpe seg inn. 10-20m i omsetning nå er lite ja… og da faller den tilbake til start, hjulpet av short roboter.

6 mill nye arbeidssøkende i USA og OSE ned 1,1 % er ikke bull i dag.

Foreligger det et script fra det som ble sagt idag? Jeg fikk ikke med meg alt som ble nevnt ang. BTD, men synes svaret var avvikende.

1 Like

Er ikke bull å legge hele pipelinen på is heller.

Hjelper lite med pipeline når man sliter med å gjennomføre PARADIGME som jo er en forutsetning for at Pipelinen skal ha noen som helst mulighet til å realisere seg over tid. Selskapet er såpass på “hæla” at her gjelder det å berge Paradigme og ha en ARCHER kohort som bekrefter resultatene fra de første 3. Å bruke penger på DLBCL virker unødvendig, men koster kanskje ikke så mye når de har kommet såpass langt som de har.

Hadde du heller foretrukket en emisjon med 50 % utvanning på 8 kroner?

Hvorfor skal dere stresse med Archer når rekruttering til andre cohort fortsatt pågår og data vil komme når avlesning er gjort? Hvor mye tid vil de i verste fall miste på dette hvis interim og nytt studieoppsett vil lede til solid kursoppgang og derav en sterkere posisjon for å ta inn partner / emittere?

5 Likes

Når ikke engang CEO vet hvor mange pasienter de mangler til Archer så er det kanskje greit å legge den på is :cold_face:

Fra FDA guidance:
“Data demonstrating that a cancer drug substantially increases overall response rate compared with
historical controls (e.g., historical response rate with available therapy), with consideration of
duration of the response, also could be persuasive”

Om hva som er “Substantial Improvement”:
 “The new drug has an important safety advantage that relates to serious adverse reactions
(e.g., those that may result in treatment interruption) compared with available therapies
and has similar efficacy.”

Interessant lesing generelt sett:

3 Likes

Bull at runway for cash skal vare til godt inne i 2021 – da vil vi forhåpentligvis være kommet på andre siden av Corona :slight_smile: MEd interim klare med statistisk signifikante tall (som de forklarte på presentasjon i dag), så ser utvanningsfaren langt fra like overhengende ut som den så ut før disse grepene :slight_smile:
Noen er visst ikke klar over enten: at Paradigme ikke er lagt på is eller at Paradigme er en del av pipelinen…

2 Likes

Jeg mangler ord; wtf sker der i den aktie? op 10%, derefter ned med røven i vandskorpen og voila, tilbage på 5% … skitzofreni at your finest :crazy_face:

Short holder den nede?

En bra dag på en rød børs.

Momentum has went up :ok_hand:

Nieba og Egberts pratet godt for seg i dag og virket gearet på å sette i gang. At de nølte et par ganger rundt antall pasienter i Archer indikerer vel også at de mener at det som gjelder er Paradigme, så får kombo komme når det kommer. Det var slik jeg tolket overall budskapet. (Egbert oppsummerte både rett etter Nieba og ved slutten av callen, og det var vel ikke prat om Archer noen av gangene).

7 Likes

Selv om akkurat det kanskje burde være på plass, kan man ikke huske alt, alltid. En forglemmelse av og til i farten er lov. Det har sikkert vært mange baller i luften den siste tiden.

Generelt får du mer tillit hos meg hvis du sier “beklager dette vet/husker jeg ikke”, enn hvis du glatter over med bortforklaringer. Så: Forglemmelse: G minus. Ærlig svar (“jeg husker det ikke from the heart”): Klokkeklar S.

1 Like

Skulle det komme en radium-podkast i dag?

Mandag kommer det en som kun er knyttet til NANO.

1 Like

Litt skuff at vi ikke så noen innsidekjøp i dag, men det er kanskje ikke tidspunktet å kjøpe mens andre må gå.

Innsidekjøp må meldes innen åpning neste handledag, så den døra er fortsatt åpen.

Men enig, ikke særlig takt og tone å laste opp med aksjer til røverpris når 20 % av de ansatte må pakke tingene sine og finne på noe nytt.

1 Like

Jeg tror dagens presentasjon ble oppfattet ulikt alt etter hvilke posisjoner man har.

Jeg sitter godt på utsiden og deler ikke synet på at det var en positiv opplevelse når man ser på papiret hva som faktisk skjedde i dag. Samtidig så kan jeg godt forstå at andre ser helt positivt på det.

Så, for noen er dette dagen da selskapet spisset albuene og tok grep, noe som vil gi masse merverdi i tiden fremover.

For andre er dette dagen da store deler av selskapet legges i samme skuffen som Humalutin og dagen som begynner en periode hvor de nå kun skal prøve å dra i land hovedstudiet med det lille som er igjen av penger, med påfølgende utsettelser over hele linjen også i det studiet.

Og ironisk nok er begge disse synspunktene riktig

Det er selvfølgelig mye av dette som skyldes Covid-19, og ingen kan klandres for det. Men skylden for at man ikke allerede har klart å bli ferdige (være lengre fremme) med mye av det som nå utsettes er jo dårlig ledelse over lang tid. Inkludert styret som har sittet for mye i ro for lenge.

Håper det ordner seg til slutt og at de som sitter inne i dag får god avkastning. Selv vil jeg nok vente med å gå inn igjen selv om det skulle komme noen små oppturer innimellom.
Det store bykset tror jeg ikke kommer nå før partnerskap eller godkjennelse foreligger.

9 Likes

Tok meg tid til å høre web-cast igjen. Hør fra 16:00 og litt utover.

Spørsmålet er - hva med 2. linje nå som Archer er på hold?

Så vidt jeg kan forstå, indikerer Nieba at selve strategien rundt 2L / combo / stand-alone treatment er under evaluering. Han sier at det diskuteres internt og framover også med key opinion leaders, hvordan Betalutin strategisk kan posisjoneres for å maksimere verdien. Han sier at

“We have looked into more detail about how to move ahead with Betalutin, and we think that Betalutin is a very potential drug, and that it can be more seen as a stand-alone possibility.”

For meg virker det som om det er noen nye tanker rundt 2. linje, potensielt å ta det som monobehandling kun med Betalutin, for å maksimere verdien. Men han fastholder at Archer er en viktig studie. Nieba avslutter med å love å komme tilbake med mer info rundt 2L strategien ved “next occasion”.

1 Like