Jeg tror dagens presentasjon ble oppfattet ulikt alt etter hvilke posisjoner man har.
Jeg sitter godt på utsiden og deler ikke synet på at det var en positiv opplevelse når man ser på papiret hva som faktisk skjedde i dag. Samtidig så kan jeg godt forstå at andre ser helt positivt på det.
Så, for noen er dette dagen da selskapet spisset albuene og tok grep, noe som vil gi masse merverdi i tiden fremover.
For andre er dette dagen da store deler av selskapet legges i samme skuffen som Humalutin og dagen som begynner en periode hvor de nå kun skal prøve å dra i land hovedstudiet med det lille som er igjen av penger, med påfølgende utsettelser over hele linjen også i det studiet.
Og ironisk nok er begge disse synspunktene riktig
Det er selvfølgelig mye av dette som skyldes Covid-19, og ingen kan klandres for det. Men skylden for at man ikke allerede har klart å bli ferdige (være lengre fremme) med mye av det som nå utsettes er jo dårlig ledelse over lang tid. Inkludert styret som har sittet for mye i ro for lenge.
Håper det ordner seg til slutt og at de som sitter inne i dag får god avkastning. Selv vil jeg nok vente med å gå inn igjen selv om det skulle komme noen små oppturer innimellom.
Det store bykset tror jeg ikke kommer nå før partnerskap eller godkjennelse foreligger.