Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Tipper det kommer an på hvilke inklusjonskriterier de ønsker å endre. Alt er en balansegang og det vet samtlige CMOer i styre og ledelse i NANO. De vil nok fortsatt sørge for å treffe de pasientene som har unmet medical needs - mao. ikke responderer på tidligere linjer eller har andre opsjoner.

1 Like

Her kommer alle kommentarene fra Ling i DNB. Så at de som postet utdrag i går “glemte” deler av kommentarene. Sikkert helt tilfeldig det altså.

The company has announced some changes so it can
focus solely on driving recruitment in the PARADIGME
trial, including: 1) consolidating offices; 2) reducing the
headcount by c20%; and 3) halting all other clinical and
pre-clinical activities.

It also said it would ask the FDA
for a Type-C meeting to discuss PARADIGME’s design,
to speed up recruitment. This is positive news overall
and the expected savings should extend the company’s
runway into 2021.

Nordic Nanovector has announced organisational changes to focus solely on
PARADIGME. It will stop all activities that do not directly support the recruitment of
patients to PARADIGME and reduce its headcount by c20%.

It said it would also request a meeting with the FDA about the trial’s design. Such moves should lower the burn-rate and most likely be positive for the recruitment to PARADIGME.

Type-C meeting with the FDA is key to speeding up recruitment. The company
said it would seek a meeting with the FDA to discuss changing some of the inclusion
and exclusion criteria in PARADIGME, to make recruitment faster and less restrictive.

We believe this will be the most important trigger for speeding up recruitment in the
trial. The company said on the call today it would continue to report the number of
recruited patients in its quarterly reports.

5 Likes

Den selvsikre Lars med ståltro - Ingen innside handler.

Egberts den strenge som skal barnepasse Malene - Ingen innside handler.

Malene den kunnskapsløse som drar inn over 2mill i året for å ha stille perioder og dårlig formulerte børs meldinger - Ingen innside handler.

Marco CMC guden - Ingen innside handler.

1 Like

De kan ikke lempe ut 20% av hodene og kjøpe aksjer samtidig. Det går bare ikke. Når det kommer til innsidekjøp så må vi gi de litt slack akkurat nå.

Omsatt kun 50K aksjer, nå tror jeg shortselgerne har de-aktivert robotene sine. Har troen på at de blir omprogrammert til Buy and cover, but to it carefully :wink: Så får vi se hvor ivrig øvrige aksjonærer er på å selge på hver 50-øring aksjen går.

Jeg prøver å kjøpe en ganske grei post i dag, men blir stadig frontrunnet av algoritmene. Det kan jeg faktisk like, selv om det gir få aksjer inn i potten (foreløpig)

Å? Men de som er igjen har jo beholdt lønna si.
Ingenting er bedre enn at ledelsen viser at de har tro på endringene med litt inside kjøp.

Jeg tror det vil være riktig av ledelsen å kaste folk på sjøen FØR de gjør innsidekjøp. Men det er nå min mening.

En kan vel ikke innsidehandle nå? Info ang rekrutering, og dialogen som skal tas opp i protokollendring med FDA stopper jo det.

2 Likes

De la jo kortene på bordet igår? Har fri tilgang til aksjer hvis de har lyst…

Med tysk mentalitet i leiren er det kanskje ikke så vanlig…

Tixix: Hørt noe fra Uredd1 i det siste?

Dette er den eneste måten noen burde tolke denne meldingen på. Meget bra skrevet.

1 Like

Resultatene vil vel egentlig bare bli “bedre” da Paradigme-populasjonen (R/R FL) er den som er tyngst å behandle (se resultater fra Lymrit-posteren).

EDIT: Det er ikke klart for meg om de ønsker å ta inn for eksempel FL og MZL eller om de generelt ønsker å slakke kriteriene, men fortsatt kun behandle R/R FL. Forstår jeg det rett så har de allerede fått veldig gode resultater for R/R FL og ønsker å ta inn andre grupper også, da de ser at Betalutin har verdi som mono utenfor kun R/R FL. Dette er i så fall veldig bull. Uansett - jeg regner med at de har en klar plan her. De skal ikke på besøk til FDA for å drikke kaffe.

1 Like

Du tror ikke de tilbyr kaffe? Enhver møtearrangør med respekt for seg selv tilbyr kaffe… :sweat_smile:

2 Likes

For å legge til noe… Dette gir ganske mening hvis strategien i første omgang er å bygge Betalutin som monoterapi innenfor flere indikasjoner (f.eks. MZL). Hvis de har tilstrekkelig gode data til å få godkjenning innen R/R FL, men trenger flere pasienter pga sekundære objectives som safety, så gir det mening å inkludere pasienter med f.eks. MZL for å bygge et sterkere “proof of concept” innen flere indikasjoner før kommersialisering.

Bravo var kanskje “for grådig” og så primært potensialet i andre linje FL, mens Egberts og Co er mer opptatt av å bygge Betalutin som en kjent monobehandling og så jobbe med 2L (Archer) senere. På den måten vil de skape et brede nedslagsfelt for Betalutin og større verdier. Det er heller ikke sikkert at dette vil forsinke adgangen til 2L FL, da de kan sette Archer i gang igjen når de har kontroll på Paradigme og dermed kjøre tredje fase som planlagt.

Jeg tror dette er en fornuftig strategi mtp markedsføringen av Betalutin.

2 Likes

Tror de har sterkere saker i FDA :slight_smile:

Det var en rar konklusjon.

Det ene utelukker ikke det andre her. Å kjøre videre med Archer-18150-20 ) pax koster ikke all verden av ressurser og cash.

De kjører jo videre med second cohort…

Hvorfor Bravo måtte gå var uansett ikke penget, men at de bygger Betalutin mono innenfor flere indikasjoner, muligens MZL, som du selv har omtalt som en lavthengende frukt basert på resultater i Lymrit.

Jeg anser 2L FL og combo med Rituximab som lavthengende frukt også.

Det var helt riktig å legge DLBCL på is, det har jeg etterspurt lenge. Men 2L FL bør være mulig for Nano på nåværende tidspunkt.
Men jeg skjønner at de rever seilene og søker mot trygg havn i disse dager, men jeg mener de må fortsette Archer-1 som planlagt så langt det lar seg gjøre mtp på covid19 situasjonen .

Enig i det, men lavthengende er den jo ikke, for de må jo tross alt komme i land med Paradigme før de kan tenke på kommersialisering innefor 2L FL.

Kommer de ikke i land med Paradigme så nytter det ikke så mye med 100% CR i Archer…

I tillegg så tror jeg at markedsføringsmessig så har en del her (inkludert meg selv) undervurdert hvor viktig det er å bygge Betalutin som monoterapi før man kan snakke om kombo.

Jeg tror vi er helt enige her til syvende og sist @InVivo. Jeg hadde også blitt ekstremt skuffa om de la Archer på is i lang tid fremover, men jeg tror de kjører på med de siste pasientene når de er ferdige med second cohort (+ tre måneder til safety). Det er såpass mange triggere frem til det (eksempelvis interim) at aksjen vil stå på et helt annet nivå enn i dag, og de kan da begynne å satse litt bredere igjen.

3 Likes