Et lite eksempel:

Jcp365INSIDER
1
494
9d
TheObserver:
Noen som mener etter denne callen at aksjen burde selges, og at man er komplett idiot hvis man fortsatt holder på de?
Ja.
Etter min mening er det rimelig teit å ikke benytte dagens oppgang til over 14kr til å selge.
Min oppsummering av NANO per nå er: casen er ødelagt, archer er on hold, alt kan falle sammen hvis FDA sier nei til endring av inklusjonskriterier, og de HÅPER at kontanter kanskje kan vare til rekruttering er ferdig (men som vi vet av erfaring - biotekselskaper henter jo penger før kontantene renner ut).
———————-
- «Caset er ødelagt»
- «Alt kan falle sammen hvis FDA sier nei til endring av inklusjonskriteriene»
Det han svarte Ja til øverst er at man er komplett idiot hvis man ikke selger ved åpning 2.april.
Gitt at jeg kun er positiv og ikke edruelig min dømmekraft, vil jeg oppfordre til å høre siste podkast Radforsk.
Einarsson sier at dette var det eneste riktige å gjøre, for alle bioteks handler det om å få til et registreringsstudie, det er Paradigme.
Videre kommenteres FDA og hva hvis de sier nei. Da bekrefter Einarsson at studiet går videre som normalt, og uten Covid 19 mente Nieba at de ville klart full innrullering i 2020.
Om man kaller innlegget fra JCP agenda eller tull spiller liten rolle, det er uansett løgn / ikke-fakta fra ende til annen. Jeg trodde slike innlegg kun var akseptabelt på HO, og at TI var mer faktabasert. Fakta er også å være kritisk eller negativ, men å bevist villede / komme med feilaktige opplysninger er grunnen til at jeg mener kvaliteten er helt random og at det er akseptert av admin / moderatorer å slippe slike til. Det er vel det jeg prøvde å få frem er synd, ikke at noen har en «agenda»