Man kan også kalle det en 100% ærlig mening. Jeg er ikke, og har ikke tenkt å være investert i NANO fordi jeg mener selskapet er totalt ødelagt som investeringscase inntil videre. Kursen kan totalkollapse på feil melding.
Per nå venter jeg på at følgende skal skje:
1: FDA må avklare om de godtar endring av inklusjonskriterier.
2: Interrim må passeres.
3: Emisjon må gjennomføres.
Etter dette skal jeg se på selskapet igjen. Før det er etter mitt syn selskapet totalt ødelagt og dødt. Det er svært få positive “hype” triggere, og noen ekstremt farlige framover. Det er mye, mye bedre å la disse farlige triggerne passere på utsiden enn å sitte inne og håpe på det beste. Etter min mening.
Til tross for at mange mener det motsatte, mener jeg at det er en helt ekstrem risiko å sitte langsiktig i ett selskap uten positive triggere i nær framtid i disse koronatider. Skulle børsene snu kraftig nedover igjen uten noen positive triggere på kort sikt så tror jeg kursen blir massakrert.
Det er klart at hvis man tror markedene i løpet av kort tid skal tilbake til all time high, så vil indeks løfte alt. Men jeg ville da fortsatt valgt andre selskaper å være investert i. Og det er min 100% ærlige mening, uten annen agenda enn å si hva jeg syntes om selskapet. Jeg er nemlig helt uinteressert i å kjøpe aksjer i selskapet før punktene over blir avklart.