Hvis du har troen på det underliggende så forstår jeg ikke hvorfor du i det hele tatt våger å trade denne. Når meldinger om BTD, Partner, Prime osv kommer, så går denne lett 30%++. Bravo timer ikke meldingen etter TA
Jeg har nok Nano på en annen ask konto så det er ikke noe problem Disse 1000 detter nok inn i den langsiktige dem også
Særdeles vanskelig
Litt for vanskelig…
Hadde det vært lett, så hadde jeg med enkelthet kunne trade meg til noen mill her allerede.
Men det har jeg ikke gjort, og sitter heller faktisk med papirtap enda.
Ikke bekymret, og er relativt skkker på at det ser annerledes ut på siste børsdag i 2020, og totalt annerledes siste børsdag 2021.
Men når det er sagt, så håper jeg det blir lettere i fremtiden
Mye negativt fokus på tråden her om kursnedgang etc.
Dersom en har sittet i papiret i noen år så forstår jeg pessimismen.
Momentum er nå positivt, aksjen har snudd sammen med det meste av biotek forøvrig.
Fremdeles et godt stykke under DNB target riktignok, men en del av gapet vil snart dekkes inn. Og som anbefalt nyttårsrakett med den økte interesse dette skaper, så tror jeg januar kan bli en positiv opplevelse kursmessig.
Og så kan jo meldinger også komme når som helst.
Jeg er langt fra negativ hvertfall, og har stor forventning til tiden som ligger foran.
Juleknask fra Frontmasta…og Bravo?
NCI og Lymrit 37-05.
Noen som kan forklare hva dette vil si? Som verdenes største “funder of cancer research” kan det vel ikke være noen utfordring for dem å finne kanditater med deres to åpne sites?
God jul til alle nano-investorer! Satser på et fantastisk 2020!
God jul til alle! 2020 kan potensielt bli helt sick. Alt man trenger er at guidingen holder, og fortsatt god effekt i Archer-studien.
God jul ja, håper tålmodigheten til Nano-investorene blir belønt nå i 2020
God jul, alle sammen
Merry crist… eller hva d nå heter. Kanskje begynnelsen var feil også, men hoo cares. D var faffal feil
God jul ja til alle. Tolmodige eller ikke.
Tror 2020 blir et godt år for oss alle.
Kos deg Uredd 1 eller kanskje 30 for alt jeg vet nå
Mary Crismas
Ja, sliter med å selge. Har tatt noen trader, men som oftest har det vist seg at jeg hadde hatt mer igjen med å sitte rolig i båten!.
Det er du sikkert ikke alene om å ha gjort, akkurat det du sier der. Selv har jeg vært med siden sommer/høst 2016 og var med på den syke oppturen føre julen 2016. Da hadde jeg ikke vært med lenge i gamet og skjønte vel ikke bedre den gangen . I dag hadde jeg solgt (tror jeg ) om vi var i 2016 nå om du skjønner …
Hadde også en fin opptur frem mot ASH 2018, men solgte ikke da heller . Så ja, det er utrolig vanskelig å selge Nano aksjer.
Nå sitter jeg med litt for mange ( kanskje ) aksjer, men har sykt tro på at jeg/vi får god avkastning på innvesterte midler her som Nano aksjonærer.
Fortsatt God Julefeiring til alle sammen !!
Been there done that, som man sier
Kanskje derfor de låner ut til shortere for å redusere verdiene de har på børsen…
Hm, de eier jo fremdeles aksjene selv om de låner ut til short. Det skal ikke påvirke eierandelen?
Tenker heller de prøver å skvise sitronen mest mulig siden de er langsiktige. Tjene litt ekstra på innvesteringen. De kan jo ødelegge kursen i enkeltselskap om de skal ut. Virkelig ikke bra at de eier så mye av børsen.