???
De er jo inne med tiltrengt risikovillig kapital i markedet.
???
De er jo inne med tiltrengt risikovillig kapital i markedet.
Ja, mitt poeng er bare at det aldri er bra med en stor aktør i et marked. Når de i snitt eier 10% av alle selskap på børsen kan de fint ene og alene forårsake kursras i mindre likvide papirer hvis de skal ut. Nå er det nok ikke et reellt problem men får litt sånn “too big to fail” vibber av artikkelen.
Det skal sies at en av grunnen til at børsen i Oslo ikke kollapset fullstendig under finanskrisen var nettopp at vi hadde en sterk eier som satt rolig i båten… gjett hvem
EDIT: off topic
Nå venter jeg bare på at denne skal bryte ut oppover og feie forbi midlertidig motstand rundt 34 kroner på stort volum straks vi går inn i 2020.
Ut fra hva annen Biotec har gått og de mange triggere like foran oss så er det god rom for betydelig re prising av denne nå.
Også av disse grunner analytikere har den som nyttårsrakett og med betydelig høyere target også vil jeg tro.
Uansett blir 2020 et spennende år for Nano i en mer «friskmeldt» sektor enn i tidligere år.
Vurderer faktisk å selge på rundt 150 kr pr aksje, 4-5 millioner i overskudd er jo bra tross alt.
Men det er nok utålmodigheten som snakker, har man klart nesten 3 år, så klarer man å vente ett års tid til
Spenstig, men jeg selger nok ikke på 150,- . Som du sier… har man sittet i 3 år så kan man like godt sitte litt til. Du har ganske greit snitt da antar jeg? Jeg lå på 60+ men har kommet litt ned på 50 tallet etter denne høsten
Mangler det en null her Oilimp? Vi må vel kunne håpe og tro på 300-400 eller hva?
Å ja,så absolutt!
Ikke noe hadde vært bedre enn 3-400
Stryk det forresten, 5-600 hadde vært enda bedre
Det var i hvert fall det en viss mann fra London lovte oss høsten 2018.
Det priser vel selskapet til knappe 10 milliarder. Det er i såfall gibort pris:) ved et salg må vi nok kunne håpe på minst ei dobling.
Jeg opererer i hvert fall med fortsatt med samme tall. 4k pas årlig i 3FL a 150K$ = 5mrd for 3FL alene.
Archer-1 oppå dette så er det enkelt å si at selskapet ihvertfall ikke er overpriset ved 2mrd
Mye må ihvertfall gå galt om ikke NANO skal ende opp som god butikk til slutt. Selv om fallhøyden har steget siden aksjen lå på 20 kr så er den fortsatt skammelig lav. Og det positive er jo at for hver krone aksjen stiger så fremstår emisjonsspøkelset som stadig mindre truende.
Når skal nyttårsraketten ta av?
Om ikke Nano blir bra til slutt så er det noe viktig jeg ikke har forstått.
Tidsbruk og spesielt tidsbruk ift konkurrenter med mye større ressurser er den betydelige nedsiden i caset. Forskningen rundt teknologien blir bare bedre og bedre, så vi kan ha lov til å ha stor tillit til at de vil få approval.
Et enormt bearscenario er at de får Complete Response Letter på første forsøk av filing, men man ser jo at de rigger laget sitt for å redusere denne regulatoriske risikoen
Sjette mest populære aksje hos Nordnet-kunder, og øyensynlig innen biotek-sektoren den kundene har størst tro på, ifølge e24: https://e24.no/boers-og-finans/i/dO0P0O/norwegian-er-nordnet-kundenes-favorittaksje-i-2019
Hva tror du sjansen er for at Nano får “Complete Response Letter” første gang? 20 prosent?
Det er jo ikke enkelt å tallfeste, men det er ihvertfall noe som har inntruffet noen ganger på biotech watchlisten min.
Du nevner 20%, det er nok ikke det teiteste tallet. Skyhøyt mye mer sannsynlig enn at medisinen ikke skal få approval i det hele tatt er det ihvertfall.
En risiko som alle som sysler med biotekaksjer må vite om.
Hva er det?
Snart må oppsettet for fase III bli fremlagt. For copanlisib ser det ut til at man startet sitt fase III kombinasjonsstudie før det ble gitt AA som monoterapi.
Copanlisib har i sitt studie innlemmet bl.a MZL, så det blir mektig spennende å se om NANO gjør det samme.