Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Vi vet jo det kommer en emi på høsten.

Vet du det ??

1 Like

Aner ikke hvor mange aksjer det vil bli her, derfor jeg opererer med mcap.

Som sagt, alt beror på avtale nå.

Å hjelpes… Du sitter og snakker om hvor galt alt i selskapet er og at dette kommer til å “gå til helvete”, klager over at folk som antagelig sitter konstant i innsideposisjon ikke kjøper aksjer og vanskelig kan se for deg noen oppside, for i neste åndedrag si at alle som kjøpte aksjer under 100 kr kommer til å sitte igjen med gevinst…?
Du sitter jo selv med en tro på 6-gangen!! Trenger du mer oppside for å handle…???

(For øvrig mener jeg patentsituasjonen bare er tull å ta opp som en problematikk på dette tidspunktet. Betalutin er et veldig komplekst produkt å jobbe med og et evnt generisk produkt av dette vil bli veldig dyrt å få på markedet – dersom man kommer til det punkt at noen vil etterligne Betalutin, så er nok allerede Betalutin en så stor suksess at man har brukbar grunn til å juble…)

11 Likes

Du etterspør de-facto informasjon om et høyst usikkert tema. Som @InVivo sier; det er et binært case. Det er umulig å spå en eksakt kurs, aksjemengde og mcap på begge tilfeller, og man må bruke sammenligninger mot lignende selskaper og avtaler.

Dette blir for dumt. edit: og NEI, dette er ikke å kritisere noen som er negative eller kritiske til NANO, dette er å kritisere argumentasjonen til vedkommende.

1 Like

Nei, les det jeg skriver du…
Og slutt å spamme tråden…!

Man begynner jo å lure på hvorfor Bayer satset på dette produktet i det hel tatt… :thinking:

Ser jo helt håpløst ut satt opp mot Betalutin.

1 Like

Bexxar/Zevaling har vi diskutert her på forumet helt siden 2016.

Siden de produktene har vi på markedet fått Xofigo og Lutathera som blockbustere. Det er en annen verden.

• En avtale kan komme når som helst, f.eks etter interim.

• Selskapet guider fullført paradigme, hvor har du holdepunkter for å påstå at de ikke kommer gjennom det i år?

• Archer-1 på hold resten av året, hvor har du det fra??

Bare trolling fra denne brukeren virker det som, det er vel en av stamgjestene i ny forkledning.

4 Likes

Tror ikke nevnte produkter kan karakteriseres som blockbustere( 1 milliarder dollar i årlig omsetning). Lutathera er dog up and coming, så kan fort bli det.

Xofigo (radium-223 dicholoride) is one of Bayer’s top cancer drugs, acquired in the German drugmaker’s $2.9 billion purchase of Algeta in 2013. At the time, Bayer trumpeted Xofigo’s sales potential and forecasted €1 billion in peak annual sales for the targeted alpha radiation therapy.

The drug have so far failed to live up to that billing, earning €307 million ($341 million) in sales through the first nine months of 2017. While Bayer has yet to fully investigate the safety signal uncovered by the Data Monitoring Committee, the imbalance seen in its Phase 3 ERA223 study raises new concerns.

image

I 2019 falt salget med 10% i forhold til 2018 tror jeg.

1 Like

Var det dagens sidste retailer, der fik tømt porteføljen @ 15,80?

Ja si det, jeg fikk i alle fall kjøpt det meste på 15,79 Men det er klart at vi har dager med mye svingninger foran oss. Vi skal nok ha noen dager på dette nivået før vi fortsetter videre. Er enda mye short som ikke er dekket inn.

Tja, nye tider kanskje når forkledningstrollene blir Insidere? :wink:

Synes @anon35004485 belyser flere ting som galant blir oversett i utvekslingene her. Og han/hun tør si sitt syn. Man trenger ikke være enige. Bare ikke bli ufine. Nå flagges helt ok innlegg…

6 Likes

Enig. Gå på ballen hvis uenig.

1 Like

Jeg synes han en periode spammet ned/druknet tråden med gjentagelser som han allerede har fått svar på, direkte feilopplysninger, la premisser til grunn for sine “sannheter” som det ikke finnes noe grunnlag for (eller i beste fall var tvilsomme) og i det hele tatt opererte på en måte som ikke viste noe ønske om å ta til seg ny/korrekt informasjon…
Det minste man bør gjøre som et helt nytt nick er å bruke litt tid på å lese seg litt opp på egenhånd før man slenger rundt seg med feilaktige påstander, ladede spekulasjoner og tvilsomme konklusjoner…
Han fikk ekstra leeway pga innsider, men det betyr ikke at det er fritt fram for å spamme - når man da i tillegg ser hvor nytt nicket er, så borger det for strengere sensurering igjen, synes jeg ihvertfall…
(Så da får vi vel kanskje være enige om å være uenige da…)

6 Likes

Som vanlig fra moderatorståsted så er alle begrunnede syn velkomne, men vi ser ofte at noen brukere blir litt for engasjert og dominerer trådene med å ha en stor del av innleggene på kort tid.

Forumet har en veldig god redigeringsfunksjon som det forventes at medlemmer som hele tiden kommer på nye ting bruker.

4 Likes

– Nå har sykehusene laget gode planer for en nødssituasjon med tilstrekkelig intensivkapasitet. Sykehusene skal opprettholde beredskapen, men jeg vil nå gi sykehusene i oppdrag å gå over til mer normal drift der det er mulig, sier helseminister Bent Høie til NRK.

Oppdraget vil bli gitt på fredag, forteller Høie

7 Likes

Helt uenig. Flere brukere har kommentert og gitt sine synspunkter, de har ikke blitt oversett. Til tross for at punktene blir adressert responderer brukeren med en “gotcha” tone mot andre, på tema som ingen har svaret på.

Summert:
“Garantert emi” - Det vet vi ikke. De har tatt grep for cashburn, og de har ikke myndighet for å utføre en emi på nåværende tidspunkt.
“Potensialet er\blir spist opp” - Lignende selskaper har vist at det finnes stor oppside, tvilsomt snakk om 4-siffer som det var våte drømmer om tidligere, men potensielt stor oppside fra 16kr aksjen… Ja, patentet har en utløpsdato, men det gjelder alle, og ingen kan si hvilken effekt det har på selskapet pr. i dag.
“BP er ikke interessert i NANO, ref Bexxar” - Dette kan vell bare BP selv svare på. Det vi vet, er at NANO har jobbet hardt med CMC, og har brukt Bexxar til sammenligning, sannsynligvis for at de kjenner til caset veldig godt.
“NANO er ikke synlig” - Ja, jeg synes også det er rart at Aliqopa er veldig newsworthy, men ikke Betalutin. Går Paradigme og Archer veien derimot, så tror jeg dette løser seg selv.
“NANO insidere kjøper ikke” - Lars er interim, om han blir fast må han kjøpe en god slump, gi han litt tid. Brondberg er en skrivemaskin, og det finnes insidere med betydelige aksjeposter som du ikke drar frem. De har også opsjoner, så hva er vinklingen her? At ledelsen har uendelig med penger og må gå “all in” for å vise deres tillit til selskapet? …

Mangler jeg noe nå?

EDIT: Ja, jeg manglet en.
“Endring av inklusjonskriteriene vil gi dårligere efficacy & risk” - Viser vell at brukeren her ikke kjenner studien, og at NANO retter seg mot de svakeste pasientene og de med DÅRLIGST utgangspunkt, for å treffe på unmet medical need.

17 Likes

NANO marketcap 1 mrd NOK.

Regn det om til USD og fortell at det ikke finnes oppside der. :stuck_out_tongue:

6 Likes

Ja, kan ikke være mye positive nyheter innbakt i hvert fall. Jeg tror imidlertid det kan dukke opp juice de neste uker og måneder. Archer ferdig rekruttert, DLBCL efficacy, Paradigme interrim hvor vi kan få dosevalg. Men nå har jeg håpt og trodd i 4 år så det har vel ikke så mye å si.

4 Likes

Noen som har hørt om disse analysene? Rart at pølsebua NANO blir omtalt som en “top player”, men til stadighet opererer i norsk 3. divisjon :man_shrugging:

edit: stryker ut disse lenkene for ryddighetens skyld

2 Likes