Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

At de sitter på rikelig med opsjoner, så de har ikke behov for å handle aksjer!:wink:

Det er jo 1000-kroners spørsmålet!

Tror du at det holder, ja da kjøper du. Har du ikke troen, så avventer du til BP kommer på banen med en avtale. Er ikke verre enn det :wink:

Jeg forstår at du er uroet for dette, men så har man også selskap som har lykkes stort med samme type behandlinger, eksempelvis Algeta/Bayer med Xofigo. @InVivo, du har en del eksempler her? Jeg kommer ikke på de andre i farta.

Alt handler vel om å markedsføre produktet riktig, og jobbe godt med de aktørene som har sterke insentiver for at Betalutin blir en suksess, eksempelvis forsikringsselskapene i USA, offentlige tilbud etc.

1 Like

Novartis med Lutathera og SirtexMedical med SirSpher.

De kjøpte ikke i vinter fordi selskapet var i en krisesituasjon med veldig lav rekruttering. Jeg er enig i at vi burde se innsidekjøp nå som selskapet tar grep, men det det kan hende at de sitter på innsideinformasjon. Ellers har jo alle i ledelsen voldsom eksponering mot dette selskapet allerede gjennom jobb (lønn) og opsjoner.

Det er uansett ikke lenge siden de strategiske grepene ble annonsert. Gi ledelsen litt slack :slight_smile:

2 Likes

Det er nesten umulig å svare på, fordi alt avhenger av partner.
Men du kan lage to scenarier, bull og bear.

  • Bull, oppkjøp/partner, kursen mcap kan ligge på mellom 10-20 mrd.

  • Bear, ingen partner, emisjoner og forsinkelser. Mcap mellom 500-1000 millioner.

Caset er binært, og ingen vet hvordan veien blir videre. Nå må man la data gjøre jobben videre, så får vi se hva ledelsen får til med interimen. Er egentlig ikke så mye mer å diskutere om caset, det er ferdig tygget.

Bull case, tipper peak sales på Betalutin på ca 500 millioner dollar i 2L/3l FL og MZL(ca 5000 pax).

Det skal gi en oppkjøpspris på ca 15 mrd nok for Betalutin. Sleng på noen milliarder ekstra for resten av plattformen.

Mitt bullcase forutsetter CR på 70% eller bedre for Archer.

5 Likes

Vi vet jo det kommer en emi på høsten.

Vet du det ??

1 Like

Aner ikke hvor mange aksjer det vil bli her, derfor jeg opererer med mcap.

Som sagt, alt beror på avtale nå.

Å hjelpes… Du sitter og snakker om hvor galt alt i selskapet er og at dette kommer til å “gå til helvete”, klager over at folk som antagelig sitter konstant i innsideposisjon ikke kjøper aksjer og vanskelig kan se for deg noen oppside, for i neste åndedrag si at alle som kjøpte aksjer under 100 kr kommer til å sitte igjen med gevinst…?
Du sitter jo selv med en tro på 6-gangen!! Trenger du mer oppside for å handle…???

(For øvrig mener jeg patentsituasjonen bare er tull å ta opp som en problematikk på dette tidspunktet. Betalutin er et veldig komplekst produkt å jobbe med og et evnt generisk produkt av dette vil bli veldig dyrt å få på markedet – dersom man kommer til det punkt at noen vil etterligne Betalutin, så er nok allerede Betalutin en så stor suksess at man har brukbar grunn til å juble…)

11 Likes

Du etterspør de-facto informasjon om et høyst usikkert tema. Som @InVivo sier; det er et binært case. Det er umulig å spå en eksakt kurs, aksjemengde og mcap på begge tilfeller, og man må bruke sammenligninger mot lignende selskaper og avtaler.

Dette blir for dumt. edit: og NEI, dette er ikke å kritisere noen som er negative eller kritiske til NANO, dette er å kritisere argumentasjonen til vedkommende.

1 Like

Nei, les det jeg skriver du…
Og slutt å spamme tråden…!

Man begynner jo å lure på hvorfor Bayer satset på dette produktet i det hel tatt… :thinking:

Ser jo helt håpløst ut satt opp mot Betalutin.

1 Like

Bexxar/Zevaling har vi diskutert her på forumet helt siden 2016.

Siden de produktene har vi på markedet fått Xofigo og Lutathera som blockbustere. Det er en annen verden.

  • En avtale kan komme når som helst, f.eks etter interim.

  • Selskapet guider fullført paradigme, hvor har du holdepunkter for å påstå at de ikke kommer gjennom det i år?

  • Archer-1 på hold resten av året, hvor har du det fra??

Bare trolling fra denne brukeren virker det som, det er vel en av stamgjestene i ny forkledning.

4 Likes

Tror ikke nevnte produkter kan karakteriseres som blockbustere( 1 milliarder dollar i årlig omsetning). Lutathera er dog up and coming, så kan fort bli det.

Xofigo (radium-223 dicholoride) is one of Bayer’s top cancer drugs, acquired in the German drugmaker’s $2.9 billion purchase of Algeta in 2013. At the time, Bayer trumpeted Xofigo’s sales potential and forecasted €1 billion in peak annual sales for the targeted alpha radiation therapy.

The drug have so far failed to live up to that billing, earning €307 million ($341 million) in sales through the first nine months of 2017. While Bayer has yet to fully investigate the safety signal uncovered by the Data Monitoring Committee, the imbalance seen in its Phase 3 ERA223 study raises new concerns.

image

I 2019 falt salget med 10% i forhold til 2018 tror jeg.

1 Like

Var det dagens sidste retailer, der fik tømt porteføljen @ 15,80?

Ja si det, jeg fikk i alle fall kjøpt det meste på 15,79 Men det er klart at vi har dager med mye svingninger foran oss. Vi skal nok ha noen dager på dette nivået før vi fortsetter videre. Er enda mye short som ikke er dekket inn.

Tja, nye tider kanskje når forkledningstrollene blir Insidere? :wink:

Synes @anon35004485 belyser flere ting som galant blir oversett i utvekslingene her. Og han/hun tør si sitt syn. Man trenger ikke være enige. Bare ikke bli ufine. Nå flagges helt ok innlegg…

6 Likes

Enig. Gå på ballen hvis uenig.

1 Like

Jeg synes han en periode spammet ned/druknet tråden med gjentagelser som han allerede har fått svar på, direkte feilopplysninger, la premisser til grunn for sine “sannheter” som det ikke finnes noe grunnlag for (eller i beste fall var tvilsomme) og i det hele tatt opererte på en måte som ikke viste noe ønske om å ta til seg ny/korrekt informasjon…
Det minste man bør gjøre som et helt nytt nick er å bruke litt tid på å lese seg litt opp på egenhånd før man slenger rundt seg med feilaktige påstander, ladede spekulasjoner og tvilsomme konklusjoner…
Han fikk ekstra leeway pga innsider, men det betyr ikke at det er fritt fram for å spamme - når man da i tillegg ser hvor nytt nicket er, så borger det for strengere sensurering igjen, synes jeg ihvertfall…
(Så da får vi vel kanskje være enige om å være uenige da…)

6 Likes