Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Har du fått med deg at HELE pipelinen er lagt på is?

1 Like

Paradigme også?

Det var vi klar over når kursen var over 17, det er jo ingen nyhet

Pump and…

Ja klar over det, begynne å gjennomskue greia - hellige 3 konger…say no more

Hva skjer ? 6% opp i dag.

Ikke noe som skjer, se på volum.
Bare en vanlig dag på børsen i disse tider.

2 Likes

Er handlen i NANO stoppet?! Har da aldrig set så svag volumen i “tossetimen” …

1 Like

Det må sies NANO holder seg virkelig bra for tiden

8 Likes

Hva tenker du om volumet som har vært? Jeg er nybegynner på dette, men det ser ut som om oppgangen er på relativt beskjedent volum. Er det noe å tillegge noe vekt, eller tillegges det mer vekt at den er i pluss på en rød dag?

Absolutt. Upåklagelig utvikling…

3 Likes

NANO slår OSEBOX siste måned.

Jeg satt og forventet at kursen kom til å touche 6-tallet.

Du har helt rett. Det har ikke vært noe volum som tilsier at man skal tillegge bevelsen i det siste noen stor vekt. Det er en kuriositet og en liten ting å merke seg basically.

Jeg venter fortsatt på at kursen skal komme ned men er enig i at den holder seg overraskende bra.
Det interessante blir hva som skjer om børsen får et nytt leg ned for å teste bunn.

…ellllller hva som skjer hvis det kommer en positiv melding etter type C møtet med FDA.

2 Likes

Savepig venter på 6-tallet. Har større tro på 60 fremover her. Mange venter på lavere inngang, og kan risikere å ikke bli med når oppturen starter. Ha i mente at en partneravtale med BP kan komme som lyn fra klar himmel. Det skjedde i Algeta, og jeg utelukker ikke at det skjer i NANO. Jeg har valgt å posisjonere meg nå. Har ståltro på Betalutin. Er langsiktig.

2 Likes

Jeg tror børsene skal ned før møtet med FDA, så det bekymrer meg ikke særlig. Møtet er også litt 50/50, er det ikke? Eller er det gitt at de får dette innvilget? Synes det er en risiko der.

Når det gjelder om den tar fart og fyker videre så er det jo derfor man alltid har en del Nanoaksjer i skuffen. Man kan ikke være HELT ute av Nano, det synes jeg også er risikofylt når man har vært med så lenge som jeg har @Ratzeputz :slight_smile:

Hva som er nærmest 50/50 av at børsene skal skikkelig videre ned, eller at type C -møtet får et positivt utfall har jeg ingen sterk formening om (Trump på valg med IQE vs Corona kan gi kraftige utslag begge veier). At NANOs teknologi er mer verdt enn 15 - 16 NOKish er jeg imidlertid veldig sterk i troen på. Kan godt hende vi skal hilse på 10-tallet igjen i år, men jeg er langsiktig som @Ratzeputz.

2 Likes

Absolutt enig!

Men for forløse potensialet trengs det flere studier og mer penger. Håper BP kommer på banen etter interimen.

Men lurer på hvem det blir. Bayer virker opptatt med Copanilisib, Roche med bispesifikke produkter og Novartis med CAR-T.

Vil GSK prøve seg på RIT en gang ti?:thinking:

1 Like

C-møtet med FDA bekymrer meg ikke. Nieba og Egberts virket rimelig sikre på at det skulle gå fint på webcast 2 april. Det sitter noen meget kompetente mennesker i styret som har gjort dette før. Liker at styret skal være mer “hands-on” fremover.

1 Like