Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Det kan jo tenkes at noen i GSK vil ha revansje på RIT-området. Spørs kanskje på om de personene som hadde ansvaret for Bexxar i GSK er tuppa ut, eller fortsatt er der med pondus og goodwill. Og i tillegg har en klar ide på hvordan fordelene med Betalutin ifht Bexxar bør spilles ut i markedet.

1 Like

GSK hadde ikke vært en dum partner, da de har/hadde mye know how på RIT og NHL. De er jo inne i OCC nå, så er jo lov å håpe…

Er det ikke det vi diskuterer da? Om Nano skal ned igjen og teste bunn eller ikke?
Jeg er ikke sikker på verken det ene eller andre, men avventer til jeg ser klare tegn på at bunnen er satt. Slik det er nå med lavt volum og oppgang, det er ting jeg blir skeptisk av.

Er forøvrig enig i at Nano er verdt mye, mye mer enn 15-16 NOK pr. aksje :slight_smile:

jeg tror nano er verdt 14kr aksjen

Sitter fint i ro med min core posisjon jeg, pluss at jeg har gjort to vellykkede trades og en mislykket de siste par månedene.

Det jeg venter på er er et godt signal til å kjøpe mer, enten fordi aksjen gjør tegn til å bunne ut, eller gi et skikkelig kjøpssignal ved et rykk oppover.

NANO er priset til 1 milliard nå, i et veldig moderat suksesscenario er det glatt en tibagger herfra.

1 Like

Enig, med forbehold om partner.

De klarer ikke dette alene er jeg redd. Det sagt, så mener jeg det burde være greit å få med noen på laget.

Da er det vel mer interessant å diskutere ren teknisk analyse og makroøkonomi. Dette er småprattråden. Her kan vi diskutere mye og mangt (helst om Nano, ellers blir du modda).

Ang. sammenligning Nano mot OSEBX siste måned. Om man også tar med kurven for helseaksjer totalt så viser den to ting, at helseaksjer generelt gjør det veldig bra sammenlignet med alle aksjer i OSEBX, og at Nano ikke gjør det så bra sammenlignet med helseaksjer generelt.
At helseaksjer generelt gjør det så bra synes jeg virker naturlig, det er nok en del investorer er usikre på hvordan det vil gå i en del andre sektorer som rammes mye for tiden (olje, transport, …) og nå ser på helse-/bio-sektoren som en spennende mulighet. Dette drar også Nano med oppover og gjør at også den slår OSEBX.

3 Likes

Godt poeng. Hadde nano bare opplevd samme utvikling som pci biotech eller targovax siste mnd… Har vært aksjonær i nano siden 2017, endelig har ledelsen skjønt at selskapet har null verdi dersom ikke paradigme gir kommersialisering.

Jeg tror Roche kommer til å kjøpe Nano. Basert på gode resultater fra arm2 i Archer så tror jeg de kliner til. Da har de fått nok svar på at første arm ikke var tilfeldig og med det låser de Rituximab, mest sannsynlig 2 linje, til patentet på Betalutin går ut i 2032 eller når d var.
I tillegg så vil de få en brekkstang på reseptor CD20 som de ikke besitter i dag.
Kan ikke skjønne annet enn at dette faktisk kan bli en fantastisk mulighet for Roche i de neste 10 årene.
Så har man jo de andre tingene som seiler med i piplinen.
Nei, dette bør være gull for Roche

4 Likes

Det er vel strengt tatt gull for alle biosimilars.

At noen binder seg til Nano på ett tidspunkt mellom idag, og medio 21 er jeg sikker på.
Eller, det gambler jeg hvertfall på.
Ganske mye faktisk :joy::sweat_smile:

Type c møte medfører selvsagt en risk, men den ser jeg som relativt liten.
Det vil overraske meg om ikke MZL inkluderes og fremstilles som en potent undergruppe etter d møtet.

Når det begynner å lette litt blir det spennende.

Nå er det kjedeligere enn å se solen tørke coronavirus på harde overflater

4 Likes

Jeg føler meg rimelig sikker på at MZL ikke engang blir nevnt på møte. Paradigme er konstruert for å teste effekten i follikulært lymfom. Man ønsker ikke å «vanne ut» statistikkens signifikans ved å plutselig innrullere fra MZL også. Jeg tror også at Nano fortsatt må forholde seg til pasienter som er refraktær til anti CD-20. Målet med dette type C møte tror jeg handler om små endringer i protokollen når det kommer til eksempelvis maks grense for platelet counts, blodverdier, WHO status osv. Som Lars sa på forrige update, må man veie endringer i protokollen opp mot om det kan ødelegge for signifikansen i resultatene.

8 Likes

Du har selvfølgelig helt rett.
Jeg tenkte ett øyeblikk MZL som en subtype FL mens de begge er subtype NHL.
MZL kommer til å kjøres som en egen klinikk senere, hvis den utforskes

Raske meldinger lørdag kveld bør unngås.

Kjører en aldri så liten søndagspoll jeg. Selskapet meldte at de hadde innrullert 47 pasienter ved q4 i slutten av februar. Hvor mange har de nå?

• 50-55
  • 55-60
  • 60-65
  • 65-70
  • 70++

0 stemmegivere

I teorien så kan det være færre. En fare for at alle har død av corona . Du må nok endre pollen slik at bjørnene blir fornøyd :stuck_out_tongue:

1 Like

Det viktigste er at de har nok pasienter til å foreta interim avlesning. Regner med dette blir gjort før møte med FDA.
Når det kommer til safety, og Quality of Life er Betalutin overlegen.

Syns egentlig det er litt positivt at flesteparten tror de har innrullert 3-8 pasienter i perioden.

Er ikke noe lavere alternativ :stuck_out_tongue:

1 Like

Så du tror det er lavere?

Det er garantert lavere.

2 Likes