Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Ferdig?

image

Vet ikke, men om du trykker på next study på toppen, så ser du at det står det “completed” i recruitment status for chronos 3 i forsøket på prostatakreft, så en skulle kanskje tro at det ville stått completed i recruitment status om studier er ferdig inkludert??

Edit:

  • not yet recruiting: The study has not started recruiting participants.
  • Recruiting: The study is currently recruiting participants.
  • Enrolling by invitation: The study is selecting its participants from a population, or group of people, decided on by the researchers in advance. These studies are not open to everyone who meets the eligibility criteria but only to people in that particular population, who are specifically invited to participate.
  • Active, not recruiting: The study is ongoing, and participants are receiving an intervention or being examined, but potential participants are not currently being recruited or enrolled.
  • Suspended: The study has stopped early but may start again.
  • Terminated: The study has stopped early and will not start again. Participants are no longer being examined or treated.
  • Completed: The study has ended normally, and participants are no longer being examined or treated (that is, the last participant’s last visit has occurred).
  • Withdrawn: The study stopped early, before enrolling its first participant.
  • Unknown: A study on ClinicalTrials.gov whose last known status was recruiting; not yet recruiting; or active, not recruiting but that has passed its completion date, and the status has not been last verified within the past 2 years
2 Likes

Jaja, om ikke annet så er det hvertfall terapeutisk for meg å se at det ikke burde være åpenlyst for meg å tolke denne endringen om ble lagt ut :joy:

Jeg registrerte også at det fremstår som en kombobehandling, men usikker på om det bare gis som en del av mono, på samme måte som Betalutin pasienter også får en karamell med rituxan før/ etter…

At ett sykehus skulle være «completed» mens studien fremdeles har 17 mnd til mål og rekrutterer mange andre steder virker underlig, og ikke som en plausibel forklaring.

Alternativt kan de ha stoppet rekruttering som følge av corona?

3 Likes

https://www.chronostrials.com/clinical-trials

Får en liten karamell her også :candy:

1 Like

Nei, både copanlisib og rituximab gjentas over lang tid - behandlingsregimet finner du i linkene…

1 Like

En fersk aksjonærliste for NANO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Så er short helvetet igang igjen for fult

3 Likes

Hvis man løfter blikket litt fremover er jeg overbevist om at man kan gjøre noen gode kjøp nå.
Det kan komme en partneravtale når som helst som kjører kursen 100%.

Hvor mye har den økt?

Marlene skriver: “We have no evidence that Bayer will complete enrolment of the planned 544 patients in the Chronos 4 study before September 2021”

På spørsmål om hva konsekvensen blir skulle Bayer komma først i mål. Spurte inne om Chronos i det hele tatt men det er altså 4 som teller.

Takk for at du deler :+1:t2:
Hmmm… Hørtes merkelig ut synes jeg mtp oppsettet i chronos 3 og chronos 4… Kunne nesten mistenkt MB for å ikke ha helt oversikten… (eller nesten for å villede dersom hun har oversikten…?)

Enig. Gir ingen mening. Er vel innlysende at chronos3 (copanlisib+rituximab), er Bayer sin fase 3 for å få full tilgang til 2FL+3FL, mens chronos4 er deres forsøk på å ta 1FL.

Tror dere GSK er sugen på samarbeid med Nano? Kunne sikkert tilført verdifull kompetanse

GSK laget jo Bexxar tidligere… :thinking:

The drug was tositumomab combined with iodine 131 (Bexxar). GlaxoSmithKline said recently that it will quit making and selling the drug in February 2014

3 Likes

@Kjell_Makrell

Her Kjell,

dette er hovedforskjellen mellom Betalutin og Zevalin og Bexxar

Og ikke minst at det er klart til bruk for sykehus og klinikker

1 Like

Supert, skal ta en kikk! :slightly_smiling_face: :+1:

Det smager af 12,00 blank og/eller 10,00 blank desværre … shorterne har fundet friske aktier.

2 Likes

Gjelder bare å være tålmodig så får man alltid nye muligheter. Det har man lært etter 4 år i denne aksjen. Kjenner aldri på FOMO i Nano lenger og har ikke gjort det de siste to årene :crazy_face:

3 Likes

Er noen jæklar så skal presse kursen ned, blir ganske så pist!

Synes du det er rart Nano faller 2.77% når indeks er ned 1.92%? Sentimentet var jo ikke akkurat på topp i dag?

1 Like

Nei egentlig ikke, men at det står Store åpne ordre finner jeg utspekulert…