Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Lav N på MZL, men er de best in class så langt på foreliggende data innen denne indikasjonen? (Husker ikke tallene fra konkurrentene på denne.)

Legg merke til den relativt dårlige efficacy’n for REGN1979 i indikasjonen MZL. Den står i kontrast til de meget gode resultatene i 3L FL (93/71). Veldig lav n = 6, da.

1 Like

Var det mDOR som var primærmålepunkt, eller ORR? (for studiet til Kolstad, altså)

6,66% oppe på dagen … det var li’ godt satans :wink:

2 Likes

RT 17,90. går unna nå

RT 18,05 - interessant utvikling

18,29

Noen som har tanker om grunnen til oppgangen?

Aner ikke, kanskje rykter på G?

Men heller mot teorien til @Krieghoff, nå er det mye risikokapital som går fra olje til biotek. Det drar opp hele sektoren. Var jo lav oljepris under forrige biohype i 2016/2017

1 Like

Hele bioteksektoren fyrer jo – omvekting fra andre sektorer, kanskje…(?) Olje har jo fått seg en karamell med dagens oljepris og laks fikk seg vel også en liten lusing nettopp…

2 Likes

Ja, du tror på den du også?

Nano er jo bare en partneravtale unna russiske prosenter!:wink:

Får jo litt den følelsen da, som nano-aksjonær så blir jeg litt urolig når kursen går oppover :sweat_smile:

Men ser som dere sier at hele sektoren løfter seg

2 Likes

Shorterne blir muligens nervøse nå…

2 Likes

De som ikke har lest den finner den her, Forberedelse til neste bull marked - Hva gjør du?

1 Like

Samme her, blir nesten litt redd når jeg snart begynner å gå i pluss.

1 Like

Er det sånn Eirik Jensen- kodespråk?

Noe spennende under bilen tro?

Vet vi sikkert om Nano ikke vil delta på AACR eller ASCO i år? Første del av AACR (i “virtual format”) pågår vel i disse dager og tittel på abstractene til Asco slippes i morgen.

Føler meg rimelig dum her jeg røk ut på en stoploss på den lille dippen sist uke. Forsåvidt også samme i bergenbio…

Så blir spørsmålet, ny inngang eller vente…

Som jeg sier med min ringe posisjon: Spiller du ikke vinner du ikke. :stuck_out_tongue: