Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

100 % CR, men du lever kun et døgn som frisk i verste fall. Ikke den helt store QoL nei… :wink:

Dør vert fall ikke av kreften

Noterer meg at nano faller tilbake, litt som forventet etter ekstrem oppgang siste tiden, og jeg er klar med krutt for å kjøpe på 21-22kr.

4 Likes

Det er altså Rituximab man kan dø av, i følge ‘‘warning’’, ikke Zevalin.

Zevalin er vel i bunn og grunn rituximab tilkoblet en radioaktiv isotop…

Ja, men advarslen gjaldt Rituximab, det regnes vel som et ganske sikkert preparat og gis jo også i Archer, så det var vel litt overdrevet.
Man kan for så vidt dø av all ting.

1 Like

Ehh… ja, men hva var poenget da…?
Rituximab er jo soc, okke som - pga god safety og håndterbare bivirkninger kombinert med effekten… Kanskje betalutin bør komme inn som soc i alle linjene pga den gunstige safety- og bivirkningsprofilen…?

1 Like

Poenget var vel at en del her trodde mange døde av Zevalin

Det er masse lesestoff om både plusser og minuser for Zevalin på nettet.
Men sånn jeg leser det, så kan det være ganske så heavy tox…

Dere kan jo sjekke denne her.

Vel bivirkningsprofilen til zevalin er nok mer ugunstig enn den til rituximab, så ved sammenliknbar populasjon så er min påstand at tilsvarende eller flere ville dødd av zevalin ift av rituximab…

Sikkert og effektivt sier denne rapporten fra 2020.
Men Zevalin var 2 generasjon RIT for NHL.
Betalutin er 3 generasjon, og er designet for et forbedret resultat.
Zevalin vil neppe være noen konkurrent, unntatt på pris, og god omtale for Zevalin vil neppe være dårlig reklame for Betalutin.

Hvorfor har det vært vanskelig å rekruttere pasienter med så bra produkt tenker for Covid 19?

Snevre inklusjonskriterier for pasientutvalget. Det er blant annet dette de er i samtaler med FDA om å få endret nå, det ventes tilbakemelding innen uløpet av juni (tror jeg, ca?) på dette.

1 Like

Har fått med meg Nano har søkt FDA å rekrutere pasienter for andre indikasjoner?
Er dette riktig?

Vet ikke om de har tenkt andre indikasjoner innen samme studie, men det er iallfall snakk om endring i inklusjon/eksklusjonskriterier. Eventuelle endringer vil komme opp her https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT01796171

Ellers har de jo DLBCL (LYMRIT 37-05) som går her: https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02658968 og 2L FL R/R kombistudiet (LYMRIT 37-07 / Archer-1: https://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03806179) - men begge disse er vel meldt at de settes på pause etter neste milestone og at fokuset blir på å få ferdig PARADIGME / LYMRIT 37-01 da denne har kommet lengre.

4 Likes

FDA type C møte, 43dager igjen til fristen på 75dager går ut. Spørs nok om det kan ta lenger tid enn normalt pga covid.

Kan det tenkes at NANO sendte en forespørsel til FDA om et C møte før børsmeldingen 01.04 ble sendt ut? Ved Q1 26.05 så er det drøye 18 dager til 75 dager fristen går ut.

Det er vel kortere tid enn det igjen? De søkte vel om FDA type C møte i mars en gang?

Mener på det var snakk om midten av juni ja

1 Like

Tyskerane kjem!? :thinking:

11 Likes

Nominee-konto gjennom avdeling for HSBC. Der kan man handle seg opp i fred og ro til 5 % før man trenger å flagge og gi tilkjenne hvem man er . Fin observasjon @Knauz88