hahahahaha
Grattis. Over 70. Det var jaggu bra
#NewATH #3hGrinding
Tips, man kan hoppe akkurat når man lander uten at den registrerte landingen og få et dobbelt hopp
edit: virker som det er et frame perfect hopp mulig for hvert 32andre pixel
Takk, nå reddet du kvelden
Jeg bare trollet. 30 sekund med bildemanipulering i ppt. Håper mange her har brukt natta på dobbelt hopp. (Nei, ikke tenk koffert nå!)
Dette er faktisk next level trolling, well done.
Noen som har sett GMAB resultatene i R/R FL? Få pasienter, men 100% ORR. Samme mekanisme som Roche, altså CD3 x CD20 bisepsifikt antistoff. Tox så ok ut.
Huff bispesifics. Skumle saker for NANO. Lovende for pasientene. Svigerfar er min hedge i nano hehe. Selv om posisjonen min i nano i verste fall kan ta en smell av konkurrenter kommer det ihvertfall andre medisiner ut av det.
Satt og fulgte litt med på $TRIL i går og.
https://twitter.com/search?q=%24tril&src=recent_search_click&f=live
Er det snakk om 5 pasienter eller misforstår jeg? Isåfall er det en ordentlig avisoverskrift du kommer med
Men de 7 i FL er vel alle PR bare, ingen CR.
Ja, men det er viktig å huske på at vi snakker om en dose-eskaleringsstudie her. Den er ikke rigget for maksimal effekt, men for å finne evt dose-limeting tox. At de ser 100% effekt, selv i få pasienter som jeg også skriver, er veldig imponerende uansett hvordan man velger å se på det.
Enig i det. Nano har jo 100% CR i doseeskaleringstudien Archer-1
Kan virke som de har plukket data bort data fra de laveste dosene? Effektdataen virker å være fra en gitt dose og oppover.
Uansett virker det som potente saker. I tillegg er det SC administrasjon. Blir en sterk konkurrent.
- Hvorfor står det at 5 pasienter med FL var evaluable i den ene sliden, mens i den andre står det 6?
- Ingen CR blant de med FL?
- Av 22 pasienter oppnådde 1 (5,3%) en CR
- Hvordan er behandlingsregimet? Hva er toxicity?
- Hva er mDoR/DoR?
Vi får se hvordan denne sammenligner seg mot Archer-1 etterhvert
Rett i huden? Blir det sett på som det optimale?
Det viser hvertfal at NANO begynner å få ekstremt dårlig tid. Hvis vi ikke er klar for filing i starten av 2021 kan dette begynne å se mørkt ut. Vi må få i gang Archer-1 igjen så fort som mulig etter Paradigme er “rodd i land”…
Ja, settes subkutant. Ikke nødvendigvis det optimale, men gjør det lettere å administrere . Gitt at bivirkningsprofilen tillater det, så klarer pasienter å sette SC på egen hånd hjemme også. Corona viser jo hvor praktisk det kan være med legemidler som kan tas hjemme.
Det stemmer, men min tiltro til at NANO får ferdig den studien “anytime soon” er ganske tynnslitt. Jeg håper jeg tar feil. Jeg heier på NANO, og norsk biotech, men hva jeg tror og hva jeg håper blir dessverre to forskjellige ting her.
Enig med deg. Har gjort egne disposisjoner basert på samme tankene. Men, reagerer likevel på click bit-titler