Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Nano mot strømmen. Ja det er vel lenge siden.

1 Like

http://stockjump.sos.gd/?symbol=8NN.F&currency=EUR&name=Nordic%20Nanovector%20ASA

Noen som slår 67,63m?

4 Likes

ee

1 Like

image

Fått den 2 ganger, maks ?

Kanskje dollarprisen pr aksje ved oppkjøpet? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Nano klarte seg fint i dag til tross for nedgang på børsen :+1:

hahahahaha

Grattis. Over 70. Det var jaggu bra

image
#NewATH #3hGrinding
Tips, man kan hoppe akkurat når man lander uten at den registrerte landingen og få et dobbelt hopp
edit: virker som det er et frame perfect hopp mulig for hvert 32andre pixel

4 Likes

Takk, nå reddet du kvelden

Jeg bare trollet. 30 sekund med bildemanipulering i ppt. Håper mange her har brukt natta på dobbelt hopp. (Nei, ikke tenk koffert nå!)

5 Likes

Dette er faktisk next level trolling, well done.

2 Likes

Noen som har sett GMAB resultatene i R/R FL? Få pasienter, men 100% ORR. Samme mekanisme som Roche, altså CD3 x CD20 bisepsifikt antistoff. Tox så ok ut.

4 Likes

Huff bispesifics. Skumle saker for NANO. Lovende for pasientene. Svigerfar er min hedge i nano hehe. Selv om posisjonen min i nano i verste fall kan ta en smell av konkurrenter kommer det ihvertfall andre medisiner ut av det.

Satt og fulgte litt med på $TRIL i går og.

https://twitter.com/search?q=%24tril&src=recent_search_click&f=live

2 Likes

Er det snakk om 5 pasienter eller misforstår jeg? Isåfall er det en ordentlig avisoverskrift du kommer med :grin:

Men de 7 i FL er vel alle PR bare, ingen CR.

Ja, men det er viktig å huske på at vi snakker om en dose-eskaleringsstudie her. Den er ikke rigget for maksimal effekt, men for å finne evt dose-limeting tox. At de ser 100% effekt, selv i få pasienter som jeg også skriver, er veldig imponerende uansett hvordan man velger å se på det.

2 Likes

Enig i det. Nano har jo 100% CR i doseeskaleringstudien Archer-1 :blush:

11 Likes

Kan virke som de har plukket data bort data fra de laveste dosene? Effektdataen virker å være fra en gitt dose og oppover.

Uansett virker det som potente saker. I tillegg er det SC administrasjon. Blir en sterk konkurrent.