Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Gå til hjemmesiden, og klikk inn igjen derfra - kom inn slik nå

1 Like

Resultatene er vel i gradsforskjell større til alternativene i MZL enn FL?

Men vi får bare se.

Det er jo en åpenbar grunn til at de nå løfter denne frem, mens de legger de to andre på is.

1 Like

Har det starta eller? Står fortsatt bare og spinner her hos meg.

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20200526_2

Ja, de er snart ferdige, er på Q&A nå. Gå inn via linken på hjemmesiden på nytt. Funka da for meg.

Det er godt NANO ikke sælger energiske præsentationer :wink:

Interim read out i august :ok_hand:

1 Like

Q and a mye bedre enn før. Før lo ledelsen, Lisa spesielt, av spørsmålene og holdningen vår direkte upassende overfor investorer med spørsmål. Nå får vi kommentarer som “godt spørsmål” før svaret kommer.

1 Like

21,50 … stærk kvartalsrapport; godt man solgte @ 23,70 i går … venter @ 20,80.

edit: heldigt man følger devisen om at akkumulere over mindre poster … særligt når man er så stupid at købe den første pulje @ 20,80 :wink: (bemærk rigelige mængder af selvkritik)

edit: tipper vi ser et stop loss raid under 20,00 (vending @ 19,80)

Fint å vite at interim kommer i august.
Trolig vil det sende kursen ned though, fordi man tror man like gjerne kan vente til nærmere det med å gå inn.

Lite energi, enig :joy: tlf presentasjon er vanskelig

Vil nok sende ned kursen fordi den var i utgangspunktet meldt i 1H 2020, ref q4 presentasjonen.

Ledelsen melker covid-19 for det det er verdt, det eneste informative jeg fikk ut av dette.

Strategien om å selge før presentasjoner er den beste jeg har lært gjennom dette selskapet.

Tålmodighetsprøven fortsetter.

2 Likes

Fint påfyll på 20,50, muchos gracias :sunglasses:

Nå skal vel snart FFF starte å låne ut aksjer igjen og da blir jo ikke dette bedre.
Kun 15 dager

Hadde folk forventninger om noe veldig positivt eller hva? Virker som mange ble skuffet i dag. 20% fall på en rapport som var akkurat som forventet … ?

2 Likes

Jeg tenkte det samme som deg FreddyG. Hva forventet markedet i dag ? :thinking:

1 Like

Jeg mener det ble sagt at det var forventet at rekruttering ville gå saktere, men her virker det som om det er så og si helt stopp. Så for meg så gir dette mening, men likevel ikke så mye mening at jeg ville solgt meg ut. Sitter litt perplexed her.

1 Like

Svært at sige, hvor denne ender når markedet er lukket, men jeg tipper den vil tage sig godt noget ind efterhånden som 20,00 tallet forsvares (hvis markedet kan stå imod salgspresset).

Man kan jo alltids håpe at fallet er en overreaksjon pga urealistiske forventninger hos enkelte - heller enn at vi ser begynnelsen på en ny vandring ned mot titallet som en følge av fornyet emisjonsfrykt. Det som er slått fast er at det går tregt med rekrutteringen til Paradigme og at det er et godt stykke frem før vi får se resultatet av forsøkene på å få endret kravene til studiet. Cohort 2 i Archer-1-studiet er også blitt forskjøvet, men her ligger fortsatt håpet om et stemningsskifte for aksjen. Positivt at det ble slått fast at vi får resultatet fra 6 pasienter og ikke 2, slik at totalen blir 9 og ikke 6. CR for 9 pasienter av 9 mulige vil ikke kunne bortforklares som tilfeldigheter.

Selv om aksjen i øyeblikket har havnet under 20 kr så har jeg vel fortsatt et godt håp om at 20 kr nå vil utgjøre teknisk støtte for aksjen, og at den vil vise seg å holde.

4 Likes

Forventet stort sett ikke noe nytt, men hadde klart meg uten endring i ordlyden rundt guiding.