Nå skal jeg ikke være kverulant, men jeg mener at når ledelsen tar grep, initierer et type C møte og søker å oppnå utvidede inklusjonskriterier til å også gjelde MZL-pasienter hvor de får gode skussmål fra EMA, så virker det alt annet enn ad hoc.
Det virker særdeles gjennomtenkt og som gode grep for å øke farten og komme i mål. Jeg mener det er fremoverlent så det holder og tegn på aktiv eierpolitikk, for en gangs skyld.
Jeg ser du mener at det ikke er lett å rekruttere MZL-pasienter inn i studiet, men når de allikevel velger å gjøre det så er det ganske sikkert fordi de forventer at det vil speede opp innrulleringen og sørge for read out i god tid.Det vil også tilføre mer verdi i datasettet med en ny indikasjon og over all-effekter Betalutin kan bringe til markedet.
Jeg driter i om kursen svinger ned eller opp 20 % i dag, jeg liker å se at vi har folk i styringen med kompetanse og som er løsningsorientert.
For de som er overrasket over at vi ikke ser full innrollment i H2 2020 så ble det sagt av interim CEO også 1.april. Han sa rett ut de ville trolig klart det var det ikke for Covid 19, men når det nå var et faktum, vil eneste veien å kunne klare det på være ved få utvidet kriteriene.
Så dette var kjente ting for de som følger litt med, så får vi se hva utfallet av møtet blir. De guider et svar på dette i sent Q2 eller Q3. Interim guides til august. Det er IKKE langt horisont for de som skal være investert i farma, og hvis noen selger aksjer i dag 20 % ned fra kursene for et par uker siden på en - to måneders delay så plukker jeg mer enn gjerne opp de.