Her er vel egentlig det meste til å grine av. Når man ser tilbake til 2016 har vel alt som kunne bli forsinket blitt forsinket og alt som kunne bli klønet til blitt klønet til. I tillegg dukket Covid-19 opp, og en av de store forskjellene er i tillegg entusiasmen til Luigi Costa, sammenlignet med den uinspirerte fremføringen til Lars Nieba som jeg nettopp har lyttet til. I går bestilte jeg ny tube tålmodighets krem, som mye annet på tube var denne også delvis utsolgt, og når den endelig kom var det selvfølgelig en ny åpnings mekanisme så det tok tid å få tatt den i bruk. Er ikke helt trygg på om den virker like godt som tidligere.
Min konklusjon er at vi har ca 3 mndr til vi vet noe mer. Det kommer til å drøye med svar fra FDA. Det ser ut som de somler og mangler oversikt over 1, 2 ,6 eller 9 pasienter i Archer. De har et enormt forbruk av penger hvert kvartal som det tilsynelatende kommer lite ut av.
Selskapets informasjon vilje eller evne fremstår for tiden som begredelig. At Betalutin er et utmerket produkt er jeg overbevist om, men håndteringen av forsøket om å bringe dette til markedet begynner jeg å bli skeptisk til.