Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Unsexy var 2019 det. 2020 skulle være knallår for nano. He he gikk ikke slik.

Er det nyttår allerede? Skål! :champagne:

Har ikke gått slik hittil, er mer riktig ja kanskje.

Ikke noe news denne uken heller … :thinking:

Nano guider vel late q2 eller q3, så fda review kan like gjerne skje i august vel?

Late Q2 (juni) / early Q3 (juli).

Ja, kan bli i august, men grunn til å tro rundt disse dager ref guidingen. (Aug er mid Q3, ikke early Q3)

Interim er også forventet i august, og ref hypotesen og mailen fra Malene om mulig ny arm i Paradigme hvis de går videre med kun høyeste dose i Paradigme for mono Betalutin for 3L blir spennende. Vi har vel alle skjønt at man også legger til MZL i Paradigme ved godkjennelse hos FDA, så at farten på rekrutteringen skal opp ved å utvide til MZL + evt Archer-populasjonen (2L)er det liten tvil om.

Vi sitter her på en potensiell bombe som jeg ikke tror så veldig mange andre utenforstående investorer har spekulert i vil komme. Blir det thumbs up fra FDA på MZL, en arm på kun høyeste dose Betalutin og inkludering av Archer i Paradigme tror jeg aksjen går bananas :champagne:

2 Likes

"Jan Hendrik Egberts, Nordic Nanovector ASA - Independent Chairman of the Board [7]

Yes. As mentioned, we have submitted the briefing book to the FDA. And we have asked for a written feedback, but as you know, the process currently is a bit unpredictable as the FDA is also partly locked down under the COVID-19. So we hope and expect to receive the answers from the FDA in June and then from all of the other – subsequently from all of the other health authorities in Q3 this year."

Det finnes kilder.

3 Likes

Et annet aspekt er jo at fda gir go, men så er det 24 regulatoriske myndigheter man også skal få go fra. Og vi husker vel alle REK-fadesen? Misforstå meg rett, jeg har tatt noen lodd på at fda gir tommel opp, men er mer usikker på veien videre…

1 Like

I overkant spennende :sweat_smile:

1 Like

Hvis FDA gir go så er det vel svimlende lite sannsynlig for at andre organer skal ha grunnlag for å avvise søknad.

2 Likes

Ref REK så er det jo tydeligvis ikke det?

2 Likes

Ja REK ja, det var vel en episode man kunne vært spart for. Hang ikke de seg opp i at de ville ha noe pasientinformasjon forenklet. Om jeg husker dette riktig kunne REK ha gitt godkjennelse med forbehold om å forenkle informasjonen.

Det sørget vel for en forsinkelse på to kvartaler?

Har ikke vært her inne på lenge, noen som hadde giddet å gitt meg et kort sammendrag på hvordan NANO ligger an i løypa for øyeblikket?

Samme opplegg som for et år siden, eller er det noe lys å se her?

Nordic Nanovector’s Betalutin® Receives Fast-Track Designation from US FDA for Marginal Zone Lymphoma

29 Likes

Det er lys i tunnelen, ref dagens børsmelding… :face_with_monocle:

Er det denne meldingen vi har ventet på som ble annonsert 1 april 2020?

1 Like

Nei.

Ingen/veldig få så denne komme. Fast Track på 9 pasienter sier jo sitt.

FDA har tro på Betalutin!

20 Likes

Nei, vi venter på utfallet av FDA C møtet.

2 Likes

Veldig bra utvikling for Betalutin.

1 Like
6 Likes