Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Ja, vi må for all del ikke satse på at de går for en partner med de dataene de har og 2 x Fast Track og 2 x ODD (+PIM i UK) for Betalutin.

Nieba forventer å bli approached etter interim-avlesning. Det ble ikke noe mindre sannsynlig etter gårsdagens og dagens melding.

7 Likes

Partner er å foretrekke ja, men ikke noe man kan forskuttere med.

1 Like

Vi er nok nærmere en partner enn en emisjon akkurat nå. Men uansett så har vi en av delene innen max 3 mndr.

3 Likes

Det vet ikke jeg noenting om. Og det gjør vel strengt tatt ingen på TI heller?

6 Likes

Partner hadde vært fint det, men de har vel sagt de er ganske langt unna det.
De må benytte de mulighetene de har nå til å skape mest mulig uten å vanne ut for mye er min mening.
Tid er definitivt kostbart å kaste bort når noe av det man lever på er patenttider.

1 Like

Be real!

Nano trenger penger innen 9-12 mnd. Spørsmålet er om det setter emi nå, venter til etter interim eller om de kan lande partner.

Det bør være greit å diskutere på et forum eller?

2 Likes

Kommentaren henspeiler på det som står i avsnittet over om data fra lymrit

Be real!

Nano trenger penger innen 9-12 mnd. Spørsmålet er om det setter emi nå, venter til etter interim eller om de kan lande partner.
[/quote]

Jeg tror at de venter 2-3 måneder :slightly_smiling_face:

Jeg trodde hele tiden de skulle vente til interimen, men er uskikker på om de bør vente
mtp på makro.

Hadde vært behagelig om de kunne få inn 300-400 millioner nå slik at de kan stå av en ny dip i markedet

De har sagt at de fort kan bli approached etter interrim… underforstått at dette ikke er usannsynlig…
Penger trenger de, ingen tvil om det…
Jeg tenker det er omtrent 50/50 om det kommer i form av en partner eller emi… men en partner kommer ikke før interrim ihv uansett…

Et sikkert tegn på at mange ikke er inne når man er mer opptatt av emisjoner enn den tilliten Betalutin virker til å ha innen NHL med god støtte i ryggen fra ikke ubetydelige FDA.

6 Likes

Er vi der nå? Da skal du få ha den tråden for deg selv

4 Likes

Håper at dei som vart i tvil om framtida i Nano etter forsinkingar og manglande levering frå det “gamle styret” no får trua tilbake som aksjonærar.
Betalutin blir til slutt ein suksess, med partnar litt raskare enn utan. Dette var gode nyheiter og viser at det nye styret får fart på Nano og marknadstilgang for Betalutin.

4 Likes

Hvordan vil en emisjon se ut hvis man venter til interrim og ingen partner står klar rundt hjørnet og offentliggjør seg?
En partner vil uansett måtte bruke tid på å forhandle frem ett partnerskap.
Det blir fort ett høyt og farlig spill med verdier.

2 Likes

Ja, hvordan vil en emisjon se ut hvis interim bekrefter at de går videre med høyeste dosering, utvider med en MZL-arm og guider full innrullering i løpet av H1 2021 etter å kunne være sikre på signifikant økning av pasienter etter protokoll-endring?

La oss som er aksjonærer «bekymre»oss for et slikt scenario. Vi kan nok fint leve med en emisjon etter de grep styret og management nå gjør. De har åpenbart full kontroll på oppløpet.

4 Likes

Er vell ikke tvil om det fortsatt er mange som ser glasset som halvtomt enn halvfullt, tok ikke mer enn 45 minutter fra vi fikk den viktigste meldingen på lang tid; før vi er rett på emisjons-sporet. Cash rekker til 2021, interim kommer. Om de ikke har klar en partnerdeal kort tid etter interim melding så blir det jo emisjon. Hvordan kursen vil se ut etter interim readout vil jo stå mer på readout enn på om en partner står klar, og det ville sannsynligvis ikke vi fått rede på uansett?

4 Likes

Om de får seg partner etter interrim finnes det nok kommunikasjon på det allerede, så Nano har nok en ganske god “koll” på hva som skjer der…
Emi kan komme når som helst, men har de en partner på G, så kommer nok den ikke så lenge etter interrim…
Men nå har vi fått avklart at det er mulig det kommer en emisjon – tror ikke det er nødvendig å repetere det i hvert innlegg framover nå Vegarbeider … finnes bedre ting å diskutere…
F.eks dette fra mld i dag:
“One of the measures to improve the recruitment rate into PARADIGME is to allow for FL patients who have undergone stem cell transplant (SCT) to be included in
the trial. In some countries, for example UK, Italy, Turkey, Israel and Spain,
SCT is frequently used for treating R/R FL and patients who have had a SCT make
up the majority of 3L FL patients.

Nå vil altså patient pool mer en dobles her!! Det bør kunne gi godt utslag på rekruttering framover! :slight_smile:

22 Likes

Kunne ikke sagt meg mer enig. Er utrolig lei dette emisjons pratet, som forøvrig kun er spekulasjoner og har pågått helt siden forrige emisjon.

Det du påpeker her @TyrionIV er garantert noe analytikerne og de større investorene skjønner betydningen av. Skal se om jeg får tak i Ling i DNB i løpet av dagen.

2 Likes

Dette har de vært klar på tidligere, de vil ikke legge ned en arm etter interim, altfor lav N til å konkludere
etter bare 25 pasienter i hver arm.

Begge armer kjøres fullt ut, 65 i hver.

Men det ligger jo en hyggelig oppside i Paradigme ved at de kjører en høyere dose som KAN vise seg å være bedre enn 15/40.

1 Like