Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Da tror jeg du må høre gjennom et par podkaster med NANO. De har tydelig sagt at interim er for å avgjøre om en eller begge armer går videre, evt om hele studiet avvikles.

Jeg har ikke tid til å høre gjennom ting før utpå dagen i dag, men dette er jeg sikker på flere andre også har fått med seg. Hvorfor kjøre to armer med interim hvis det ikke er for å avgjøre hvilken dosering de skal gå videre med? Begge har passert safety.

Ja, i ekstreme tilfeller ja.

Men nå har man såpass greit grunnlag fra Lymrit 37-01 at det du skisserer ikke vil skje(mest sannsynlig). Så interim blir mer en formalitet, men dog er den fortsatt av betydning da den fjerner en del usikkerhet.

Men begge armer kjøres etter aller solemerker fullt ut for å se om man kan slå fast hvilken dose som er best.

1 Like

Godt de tar grep. Rekrutteringen har vært dårlig og jeg tror det tar minst 1-2 måneder før disse endringene har positiv effekt. Blir overrasket dersom Nano har inkludert mer enn 5 pasienter siste 3 måneder.

Så da mener du at ved legge til MZL (fra børsmeldingen), så skal N økes i Paradigme siden de uansett skal kjøre begge armer fullt ut i tillegg?

Ja, legger de til MZL, så skal nok det totale antallet pasienter opp med 50-60 stk ja.

Hvis jeg forsto deg riktig.

Ja, du forstod meg riktig.

De har blitt tipset om å finne pasienter i forkant av godkjennelse, slik at de potensielt kan få en running start. Vi vil uansett få en update på det om ikke for lang tid: “We intend to provide an updated timeline for PARADIGME once we have more clarity on the impact of the easing of the COVID-19 restrictions and the completion of the interim analysis.”

However, both agents were not approved for the treatment of MZL despite promising response (idelalisib: ORR-47% in 15 patients [6]; duvelisib- ORR-39% in 18 patients in DYNAMO study [7]).

Denne linken er fin, kjapp oppdatering om ulike MZL studier og hva som er godkjent

https://www.oatext.com/changing-treatment-landscape-of-marginal-zone-lymphoma.php#gsc.tab=0

Ligger forøvrig an til en sterk åpning i dag! :ok_hand:

Et tips er greit, men nå har vi hatt korona. Ved OUS, avdeling for kreftbehandling ble så og si alt av nyrekruttering til studier stengt i ca 2 måneder. Så kan man jo lure på hvordan det har påvirket resten av verden. Må ikke glemme at alt av logistikk har vært vanskelig også. Men - ting er iallfall på bedringens vei i Europa

Lytt til podkast nr 93 fra 24:30.

Hensikten med interim:

"a futility analysis to see if both arms, or one of two arms, jumps the efficacy hurdle set by the authorities.

Som er en ORR på 40%.

Tror du det skjer?

image

Hvorfor er det så mange har fått for seg, at etter interimavlesning, så er partner et sannsynlig neste steg? Tror det er noe jeg ikke har fått med meg…

Fordi Lars Nieba sa det KUNNE være mulig

Hvorfor går ikke nano mer i dag ?

Fornøyd med guidingen på dato for FDA-møtet. De traff på prikken.
Uventet og gledelig følge med Fast Track for MZL
Har jo været en særdeles humpete vei hittil. Noen har klamret seg fast, mens andre har hoppet av i svingene.
Spent på interim nå…

Lunken mottakelse kursmessig iallefall. Går ikke å se seg klok på markedet.

Tror markedet vil se ny guiding først

Med millioner av short aksjer tilgjengelig så er denne omsetningen lett å håndtere! FFF er nok stolte det de sitter

3 Likes

Skal du forstå markedet så burde du ikke ta utgangspunkt i stemningen på et forum. Vi er ganske overrepresentert med “bias” her :slight_smile:
Som forventet egentlig denne kursutviklingen, det kan jo argumenteres for at dette var priset inn allerede. Hadde de fått “Nei” ville nok kursen falt draaaastisk.

1 Like