Kan ikke skjønne noe annet enn at en større aktør selger seg ut her nå? Den som får de siste av disse aksjene kan være med på en flott reise oppover
Ang. emisjon - denne kan selvfølgelig komme anytime, men at de setter den i juli tviler jeg sterkt på. Da venter de heller til etter ferien og oppdatering rundt MZL, interim, US ODD for MZL, altså til slutten av august. Eventuelt begynnelsen av august om kursen er bra.
I tillegg venter vi på enrollment completed for DLBCL og Archer.
"We are confident that the protocol amendments the company is implementing to expand the eligible pool of FL patients will significantly increase the rate of
enrolment into PARADIGME.”
Jeg er ikke overrasket, men NANO er relativt atypisk. Så er mer forundret at vi går 15% på FT for MZL, og 3% på overnevnte.
FT i går kom litt som “lyn fra klar himmel”. Mens dagens melding var jo sterkt forventet - altså allerede priset inn. Men jeg skjønner hva du tenker.
Så ut som om det gikk noen store salgsposter, ja.
Det var muligens lånte aksjer?
Det får vi nok snart vite. Kan jo bare være halvti-dippen, også
Nå har vi fått to perlemeldinger på rad og kursen har knapt beveget seg. Typisk Nano og dette med timing, midt i ferien og greier. Men, dagens melding var ganske forventet så kan vel ikke være sjokkert over kursutviklingen. Gårsdagens melding derimot, burde gitt mer uttelling. Likevel bør alle som kjøpte nede på 9-15 kr være fornøyd? Kommer Nano under 20 noen gang igjen?
Noen tar nok gevinst i dag, neste trigger er interrim, og det er enda en liten stund til. Alle regner jo med at de går videre med studien (en eller to armer er ikke så viktig for kursen tror jeg), så da tenker kanskje folk det blir dødtid i aksjen ut året?
Hvor mye satt du shorten på Nocturne ?
Det alle venter på i Nano er en partner.
Og ny guiding! Blir de ferdig rekruttert i 1H 2021? Det er bull sånn jeg ser det. Eller blir det 1H 2022?
Fortsatt mye usikkerhet her, men det kan snu fort hvis de lander partner.
Hehe, shorter ikke et selskap jeg er aksjonær i, men har heller ikke kjøpt, verken i dag eller i går. Gårsdagens candle viste ganske tydelig hva markedet tenkte om en så bullish melding. Jeg kommer bare til å følge chartet, så lenge nedtrenden ikke er brutt kan man sitte med det lille man har og ikke kjenne FOMO
Markedet tolker kanskje meldingen i dag som svakt negativ grunnet mangel på avklaring rundt MZL hvor det har bygget seg opp en del forventninger. Selv synes jeg dette er litt strengt da det åpenbart er en pågående prosess her (ref avsnittet under).
Det er imildertid fortsatt noe usikkerhet her. Får vi en ny protokollendring med inkludering av MZL senere i sommer? Hvordan vil uavklart dosering påvirke muligheten for å ta inn MZL i Paradigme? Det siste spørsmålet ble stilt på Q1-pres og da sa Nieba at det var flere veier videre her.
“We are also very pleased to have received Fast Track designation for Betalutin®
in marginal zone lymphoma (MZL), another form of non-Hodgkin’s lymphoma for
which new treatments are urgently needed and against which Betalutin® has
already demonstrated encouraging data. We are evaluating this new opportunity
within the context of PARADIGME and will provide an update when we have made a
decision on our development plans in this indication.”
var ikke ordlyden “leverage existing paradigme infrastructure” ?
Har det før vært skrevet om hvorfor tidligere SCT behandling var et eksklusjonskriterie?
Hvilke endringer forventer vi ift effekt osv nå?
Tidligere har dette blitt uttalt ja, men dette er jo fortsatt uklart.
Denne gruppen er vel generelt sett friskere og yngre enn de som ikke har gjennomgått stamcellebehandling? SCT er vel ganske hissig. Ergo - bedre data?
Dagens melding er jo bare NANOs ledelse sine ord om hva som kan skje fremover. Markedet har null tillit til lovnader dette selskapet kommer med. Bare utførte/aksepterte forandringer av protokollen vil ha noe å si for kursen.
Synes det er noe rart at de sender ut dagens melding, kunne like gjerne ventet til FDA kom med sin anbefaling etter C møtet er gjennomgått.
Må sies at dagens ledelse er garantert en god forbedring sammenlignet med hva vi har hatt tidligere. Fortidens utsettelser og snegle fart sitter godt festet som en fange kule med kjetting på uskyldig dømte.
Er ikke dagens melding basert på diskusjonen med FDA da?
Dette er jo tilbakemeldingen fra FDA vedr endring i inklusjon innen R/R FL.
Det er MZL som fortsatt er usikkert. Regner med at FDA også har gitt sin anbefaling der, men at de ikke har tatt et standpunkt internt enda.
EDIT: ang. MZL - Nieba sa på Q1 at det er flere potensielle måter å inkludere MZL på. Tatt i betrakning at dosering ikke er avklart, så er det forståelig at dette ikke er helt rett frem.
Jeg leser i meldingen at det bare har vært diskusjoner og ingen avgjørelse er tatt enda.
“As soon as practicable, Nordic Nanovector will seek approvals for the protocol
amendments from the regulators in each of the 25 countries in which PARADIGME is
active. It is anticipated that it will take 2-3 months to gain approval for
these protocol amendments in all countries. Until the amendments have been
approved, the company will continue to enrol patients under the existing
protocol.”
Nei, de har fått godkjenning av FDA til å endre på inklusjonskriteriene. Men så må de søke om godkjenning i hvert av de 25 landene. Når FDA allerede har godkjent, så er dette mer en formalitet som tar litt tid. I mellomtiden kan de screene pasienter som raskt kan rekutteres når formalitetene er på plass.