Nå roter du fælt…
Nano-meldingen i dag er hva som ble utfallet av type-c-møtet – nå må dette implementeres i alle land de kjører studien i. Dette har de meldt tidligere at er “gangen” i dette.
Så de har fått “go” fra FDA nå – og det er helt klart en kraftig derisk på caset.
Kunne de ikke hypet litt da, ala : “I løpet av det siste året har 70 pasienter blitt avvist grunnet SCT ekskludering. Av disse så står 69 på venteliste.”
Isåfall har jeg tatt feil av meldingen. De kunne ha ordlagt meldingen LANGT bedre enn det som er servert idag hvis FDA faktisk har godkjent protokoll endringen.
Det kan du vel ikke mene? Synes dette var klart og tydelig.
“Nordic Nanovector given green light from FDA after C meeting discussions to amend the paradigme protocol to greatly increase the enrollment of 3rd line relapsed/refractory follicular lymphoma patients.”
Hadde vært perfekt for hjernedøde folk som meg til å forstå ved første øyekast om hva meldingen handlet om
Sukk… Begynner å tro at kursen ikke vil løfte seg noe betydelig før vi har evt har en positiv readout fra Paradigme
Hadde håpet på en tosifret prosentmessig økning på dagens melding, men neida kursen går i rødt!
Litt frustrerende for en som har vært NANO-aksjonær i over 5 år…
Jeg oppfattet det heller ikke helt tydelig at FDA hadde godkjent, det kunne stått ordrett at de hadde det.
Dette er bare tull.
Denne meldingen var tydelig, og kan egentlig ikke feiltolkes syntes jeg.
Det må i så fall bero på egne forventninger om noe annet enn det som kom.
Vi kan ikke akkurat tillegge Nano dårlig kommunikasjon basert på våre egne feiloppfatninger eller manglende forståelse.
Vel har de gjort en del feil der inne, men vi kan ikke legge alt der
Nok en kanon melding.
Og det ligger en del godbiter her:
-
I klartekst sies det at MZL vurderes inkludert i Paradigme.
Denne avklaringen må vel komme før søknadene til ulike land går ut.
Det må vel skje før ferien? -
Timeline kommer ifm med interim. Det kan jo indikere at dosevalg kan skje her og ha en påvirkning på tidslinjen.
Men uansett:
Det kommer ikke til å være stille i nano i høst.
Kommer Archer i boks tidsnok, så får vi en Ash også.
Det hadde gjort godt
5% ned på melding… Akkurat hva jeg tenkte
Merkelig. Bærer preg av at flere hadde sett for seg kortsiktig gevinst og manglende tro/likviditet hos de som er long?
Håper de holder tilbake på emisjonen i dag da:see_no_evil: selv om det helt sikkert hadde vært fint å fått klargjort først som sist (finansieringen)
Det stadige maset om emisjon, og tvilen eller misforståelser rundt hver gode nyhet, eller at alt er allerede innbakt i kurs når melding kommer, dette er nok ikke så tilfeldig.
Er noen som er avhengige av å, så godt som mulig, opprettholde en negativ spinn rundt NANO.
Da har jeg fått en forklaring på utlånet fra FF i løpet av forrige uke. Disse har vært beregnet på å håndtere en oppgang når en melding av det slaget som kom idag skulle dukke opp. Det var ikke mange ti tusener som trengtes som robotføde for å kontrollere dagens melding.
Det er nå min teori.
Vi er mange i den båten som gleder seg til landkjenning
Hva mener du “håndtere oppgang”?
En liten tanke angående vag kommunikasjon vedr MZL i dag. Kan det hende Nano avventer standpunkt vedr. MZL til de har fått innvilget US ODD og dermed legger ekstra press på FDA?
Var ikke meningen å mase om emisjon. Har ingen ting å tjene på å spinne negativt (blir fort litt konspirasjonsteoretisk bak dette). Men å lufte litt er sunt for flere.
Slik jeg leser meldingen i dag, så tar alt framdeles mye tid. Kombinerer man dette med likviditeten så ser det litt tynt ut.
PS: jeg har ikke solgt noe i dag.
Siden markedet sender kursen ned, er det vel en indikasjon på at det ble forventet at inklusjonekriteriene skulle endres “bredere” slik at rekrutteringstakten skulle øke mer. Ser man på landene som bruker mye stamcellebehandling, UK, Italia, Spania, Turkia, så er dette de landene som er hardest rammet av covid i Europa, og hvor, ihvertfall i det neste året, endringene vil ha minst innvirkning på innrulleringstakten(fordi sentrene ikke rekrutterer i det hele tatt pga covid).
Gevinstsikring? Makro? Jo, da sikkert pga av det også.
I tillegg var det sikkert flere som håpte på en reduksjon fra 130 til kanskje 100.
Ble det kommunsert fra selskapet at de hadde tenkt å søke, eller søkte om pasientreduksjon, eller var dette spekulasjon?