Temmelig sikker på at det var spekulasjon, uten at jeg kan si det med 100% sikkerhet.
Hei Proven, beklager, men svaret mitt var ikke nødvendigvis egentlig myntet på deg
Ja det var mange som forventet at inklusjonekriteriene, blandt de var meg og en del andre her inne.
Men det som irriterer er de skribenetene på forskjellige foraer som hevded at FDA ikke ville godkjenne inklusjonekriteriene. Som nå plutselig mener at det var forvnetet, altså de som alltid helgarderer.
Mange av de samme, er de som liker å dra opp emisjon igjen, hver gang noe positivt blir meldt og skal stille alle positive meldinger i tvil.
At man har et forhold til at et utviklingsselskap må ut å hente penger via emsjoner og diskuterer det er helt greit det, da har man er realistisk forhold.
Men det er forskjell på en del forumsdeltakere og deres agenda i forhold til å snakke om emisjoner og stille alt positivt i tvil.
Cantona var god i Leeds ! Nå kommer han med flotte visdomsord også her på TI …
Totalt enig med deg i hva du skriver her @GCantona…
Veldig bra Dunkel
Cantona var god i Leeds, men konge i Manu Men utover det hadde det vært gøy om Leeds kommer tilbake i toppdivisjonen, et lag jeg har savnet.
Vi nærmer vel også opprykk for NANO også snart, hva tror man?
Scroll tråden tilbake til 1. og 2.april, og man vil lett finne igjen påstandene om at type C-møtet var et skudd i blinde som like gjerne kunne havne langt utenfor mål som i.
Det var nok av forståere som mente at dette hadde ikke styret i NANO kompetanse på, og at veien ville bli lang å gå ved et avslag. Glemmer man at ting som er skrevet ligger her?
La de nå snakke om emisjoner, dårlig formulerte børsmeldinger og skuffelse. Jeg tror ikke dagens nedgang er trigget av tommel opp fra FDA, jeg tror våre shortvenner sammen med trygdepengene til det norske folk står bak nedsalget fra 24 til 21 kroner.
De om det, det er ikke lenge til august og interim og en full gjennomgang av veien fremover for Paradigme og MZL, muligens også noe på Archer skulle man tro.
Jeg fatter ikke folketrygdfondet oppe i dette.
De har tilført shortaktørene HALVANNEN MILLION aksjer og vi kan se i rapportene deres at renten de tar for dette må være farlig nær null prosent.
Synes meldingene vi får fra NANO nå tilsier at selskapet har tatt den reality checken de burde gjort for et år siden og er i full fart med å få skuta på rett kurs.
US FDA er åpenbart på lag og med to Fast Track på plass innen Non Hodkins lymphoma er oddsen for break through designation og priority review vesentlig styrket i mitt syn.
Lurte på om noen vet om denne mulige 130 til 100 pasientreduksjonen var noe som ble signalisert fra selskapet, f.eks på denne audiocasten som de hadde, eller om det var ren spekulasjon fra forummedlemmer?
Konkurrrenter innen FL og MZL har fått godkjenning på 100 pasienter. Med en smal populasjon med få eller ingen behandlingsalternativer, så forventer mange at Nano også vil få en godkjenning med samme antall, spesielt om de får avklart dosering innen den tid. Å kalle det ren spekulasjon er vel å ta litt hardt i, men jeg tror vi må vente til tidligst interim til FDA gjør noe med antallet pasienter som kreves i Paradigme.
Fra 5 208 000 aksjer
Til 3 663 715 aksjer
har beholdningen til FTF gått etter Generalforsamlingen… Og vi vet at det ligger i mandatet deres at de låner ut aksjer til shorting og kaller dem tilbake til GF…
Så kan alle gjøre seg opp sin egen mening om hvorvidt shortere er involvert i salg de siste par dager…
Hva sa Ling?
Ling har ikke vært tilgjengelig på chatten siden plasseringen i PHO, og megler hadde heller ikke sett eller hørt noe til han siden forrige uke. Så du får bare fortsatt holde deg unna aksjen
Høres ut som en Jimmy Hoffa du beskriver der
Fikk inntrykk av at du bare ringte ham på telefonen jeg, litt sånn between buddies.
Gi oss en lyd da om hva han mener når du har fått tak i han. Telefonnr kan du få av meg hvis du trenger det.
Nb: Posisjoner under 0,5% vises ikke i shortregisteret selv om de skal meldes til ft.
Og short satt idag vil jo ikke vises før tidligst kl 15 i morgen vel.
Nei, det kan vi absolutt ikke.
Som påpekt over --> Grensen går ved 0,5 prosent av aksjene i firmaet for at dette vises på shortregisteret og dagens aksjeomsetning og eventueller shortaksjer blir ikke oppdatert før kl 15.30 imorgen.
Dette tror jeg egentlig du allerede vet…
Uenig i definisjonene din for å være en stor og proff shorter – jeg er rimelig sikker på at Worldquant, Marshall Wace og/eller Voleon er inne i bildet allerede (uten at jeg kan bevise det) og de vil jeg definere som “større, proffe shortere”…
Men så lenge grensen er ved 0,5 % så kan vi ikke konkludere noenting her i det hele tatt – så sånn sett enig…
6.6 % nedgang i aksjen når selskapet endelig kan annonsere at de trolig vil speede opp og brede ut pasientgrunnlaget for Paradigme er IKKE å herje med kursen?
Det er vel en grunn til at aksjen åpnet på 24 kroner / 13 % over close…
Tenker nok mer her at lånte aksjer blir mer brukt for kurskontroll, så man kvitter seg ikke mer enn man, strengt tatt trenger, trenger for å holde all mulig oppgang i sjakk.
Eneste vi med sikkerhet vet vedr Nano er:
Dårlig rekruttering
Forsinkelser, igjen
Brenner mye penger
Stadig nærmere pengebehov
Tiltaka burde kommet mye tidligere
Sånn i grove trekk fra en som kjenner selskapet godt og har vært aksjonær i nærmere 5 år.
Har fortsatt tilgode å bli imponert over det selskapet leverer, innkl dagens mld.
Men det ordner seg vel til slutt.