Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Fin omsetning.

Sell on news er som forventet i grunn.

Noen som sikkert tenker at emisjon blir satt nå også. Hva om det skjer en retter emisjon, med spennende aktører på kjøpssiden?
Det å time dette har jeg aldri fått til, så her sittes det på hendene. Ingen skal få noen aksjer fra meg før om et par år.

1 Like

Tror det tyder på at investorene i utgangspunktet ikke tviler på den kliniske profilen, men på finanser og fremgang.

1 Like

Hvor stor er sannsynligheten for at de vil utnytte momentumet i dag til en kjapp emisjon etter børsslutt?

Kan være markedet bruker litt tid på å fordøye meldingen. Det er ikke uvanlig det. Pcib-oppgangen etter AZ-meldingen gikk også over litt lenger tid.
Tenker uansett som du at dette er en enorm fundamental derisk – og også at nano nå er mer i området som gjør dem synlig for institusjonelle investorer og at det gir mening for både Nano og evnt interessenter på partnersiden å ha litt samtaler nå.

7 Likes

Sikkerhet profil er utmerket så det var ingen tvil om dette går veien men her er jeg litt mer forsiktig. Foreløpig er dette fortsatt anbefaling. Jeg håper at vi får en melding om aksept fra FDA om endring i Paridigme oppsett ang. antall pasienter og linjer.

Den kom 30 juni…

Nano har allerede jo hatt C-møte med FDA om nytt oppsett, så det bør gå greit.

ellers bør denne herren være litt mindre kategorisk etter at jeg skrev dette:

“Jeg er veldig spent på presentasjonen av interim Paradigme. Håper det er mulig å redusere kalibreringsforsøkene i det videre, slik at Nano kan konsentrere seg om ett doseringsnivå. Bør kunne redusere inklusjonskravene ytterligere. (Alternativt fortsettes det med to doseringsnivåer som gis etter individuell pasientvurdering.)”

InVivo1046INSIDER

552

6d

Merlin:

spent på presentasjonen av interim Paradigme.

Du får ikke se de dataene.

Merlin:

Alternativt fortsettes det med to doseringsnivåer som gis etter individuell pasientvurdering.

Skjer ikke, de kjører det fullt ut for å finne ut hvilken dose som er best

Dette var aldri aktuelt. Hele bakgrunnen for å ha to doser var randomisering.

Jeg er lettet i dag. Min store frykt for NANO var at uker og måneder kom til å gå utover høsten uten at vi hørte noe. Nå kom den store avklaringen helt perfekt timet når alle er på vei tilbake fra ferie, slik at man har mye mindre usikre rammer å snakke om finansiering innenfor.

1 Like

Det var ikke hovedpoenget med innlegget. Hovedspørsmålet var om man allerede nå kunne gå over til det ene doseringsalternativet alene. Ingen tok pinnen her på TI! Og det har vært diskutert om man virkelig måtte “slite med” to forskjellige doseringer i all fremtid.

Heldigvis er det nå avklart. Det gjør alt betydelig enklere for Nano fremover.

1 Like

Melding fra 30 Juni og C-møte var før dette og det var stort sett om «inclusion crieteria» og «expanding pool of patients». Betyr det at NANO må få aksept for ny «ammendment» med ny - forhåpentligvis mindre antall pasienter?

Til dere som følger med på beholdningen til FTF før og etter GF, og siden jeg ikke orker å bruke tid på å lete i gammel tråd; har de redusert antallet etter GF?

Min vurdering er at etter tommel opp fra FDA og type C-møte ble aksjen aktivt kjørt ned fra 24 til 20 kroner som et ledd på å dempe forventningene til videre kursstigning.

Denne hypotesen står seg bedre dersom det er riktig at beholdningen til FTF i samme periode har blitt redusert. Vi vet alle at det kan være større shortposisjoner samlet sett, selv om ingen flagges til å være 0.5 % eller mer på en hånd.

Den ble kraftig redusert… med 1,6 mill aksjer…

Takk, da kan vi være sikre på at det er en del aksjer som er short, og det gjør jo ingenting for oss longere når NANO øker speed mot målpassering! :racing_car: :dash:

4 Likes

Ikke så lite fornøyd med avkastningen på de jeg sopte inn rundt 10 kroningen nå.

Jeg ser lyst på veien videre, og igjen:
Dette kan meget vel være den faktiske begynnelsen på reprisingen.
Denne gangen er den ikke prematur :dancer:

3 Likes

Her bør det opplagt komme en reprising. Det er imponerende hvordan den nye ledelsen nå får til ting. Så her er ikke bare veien fremover enklere enn før, men også tilliten til ledelsen er sterkt økende. Begge deler bør reflekteres i kursutviklingen fremover.

9 Likes

Jeg har hele tiden sagt at en prising av NANO i et moderat suksesscenario er 10-20 milliarder, står fast på det.

Prising på kurs 25,6 er 1,75 milliarder, så det er rikelig med oppside her selv på bakteppet at selskapet kommer til å trenge mer penger i nær fremtid.

9 Likes

Jeg er overbevist om at Nano velger å gå samme vei som Mei Pharma gjorde nylig, og som Algeta gjorde i sin tid. Gir fra seg rettigheter for EU + ROW, og beholder halve US selv. Nå føler jeg at tiden virkelig er inne for dette. Vi har fantastiske produktkandidater som støves ned og taper viktige patentår. 50-100m $ upfront hadde hjulpet veeeldig på det.

1 Like

Får vel tro det er noen aksjer short, men tenker vel også at det kan bety at aksjer er tilgjengelig for å shortes ved et aktuelt tidspunkt…
Så spørs det om det kun er algoritme-shorting eller om de som shorter også ser litt på fundamentale ting som er sannsynlige etter en interrim-avlesning… Om de gjør det og frykter et partner-scenario vil de nok unngå å sette shorten på dette tidspunktet.

1 Like

Uttalelsen var vell at ved positiv interim oppdatering så ville det bli høyst sannsynlig med interesse fra BP. Lars har innfridd på det han har sagt så langt, så jeg er medgjørlig på tanken at interim kan være starten på et samarbeid for NANO. Krysser tær og fingre.

Uansett en fin dag for NANO aksjonærer!

1 Like

Dere som følger Nano tett. Hvor mye cash har de igjen før en eventuell emisjon ?