Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Skulle ikke forundre meg nå som jeg er ute :sweat_smile:
Men, satser på at det kommer en dypere dipp enn den vi har hatt. Synes det var litt skralt til Nano-dipper å være :sweat_smile:

1 Like

Kommer ikke flere dipper nå, vi er drittlei dipper og har fått nok juling nå :sweat_smile: nå er det vår tur, midlertidig ceo, venter fortsatt med neste emisjon, hvorfor er ikke slike “enkle” grep avklart og fastsatt siste 6mnd? :+1:t2: blir en positiv Q2 forhåpentligvis :ok_hand:t2:

Edit; 6mnd er kanksje å ta i, men siste 2 mnd burde noe vært innafor å fått avklart.

3 Likes

Nok dipper nå ja, kom deg inn igjen @Nocturne , så kan vi alle ri inn i Nano solnedgangen øglirik og shopping for ferievilla på Finn.no :grin::money_mouth_face:

5 Likes

Kan si det så enkelt at dipper er nødvendige for videre oppgang, hvis ikke risikerer man jo bare at kursen stagnerer. Hvor dype dippene er er det som er avgjørende, vi ønsker de skal være som i eventyret om gullhår og bjørnene, ikke for dype, og ikke for lite men akkurat passe… 0.618 retracement fra topp burde være perfekt! (that’s what she said :face_with_hand_over_mouth: )

3 Likes

Vel… Du kunne jo kjøpt på 10 :sunglasses:

2 Likes

Rett no, men da jeg ikke gjorde det så vil det å ha kommer seg inn før en eventuell kursdrivende Q2 være en solid trøst.

Er du samme person som Spot-on fyren som hevdet å ha pantsatt kone og hus før han stakk av når ting ikke gikk veien?

Meg du spør? Nei, jeg driver ikke med å pantsette hjem og familie for å investere i aksjemarkedet. Men sant og si så er det vel ingen andre steder man er sin egen lykkes smed, som i aksjemarkedet. Her må man være lett på foten og ha fokus på ivaretakelsen av egen kapital. I den forbindelse må man kunne ta raske avgjørelser når når situasjonsbildet rundt et selskap endrer seg. Det er ingen som takker deg om du blir med skuta ned. Her må du selv ta ansvaret når ting går åt skogen og æren når det går godt.

Har du ikke evnen til dette og er opplært til at det alltid er andre sin feil når det går galt, så er ikke aksjemarkedet et sted for deg. Da er det bedre å holde deg i skjørtekanten til din mor; den eneste personen som ikke kan se at barnet hennes også gjør feil.

Lykke til og ha en god dag!

PS. Når den dag kommer at jeg selger meg ut, så kan jeg love at jeg ikke returnerer og pisser i eget reir. Til det har jeg for stor respekt for mine medakskonærer. ;-))

6 Likes

Lite forventninger ser det ut til. Kan ikke huske sist det var så stille, må være fint klima for mulige shortere.

Det er spørs hvor lenge du har vært aksjonær til å vite hva som skjer etter enhver kvartalspresentasjon. Vi som har vært aksjonærer i alle de åra vet stort sett hva som venter.

Jeg har vært aksjonær lenge nok til å ikke dele samme euforien som nye såkalte «masta» aksjonærer. Nano har enda en masse å vise til før jeg er der. Time will show og enn så lenge er jeg Nano aksjonær og forblir det, i motsettning til Londonmannen :slight_smile:

Ha en riktig så fin dag.

4 Likes

Ja det har vært ganske forutsigbart ved tidligere Q’er. Like ofte har det skyldtes for høye forventninger som for dårlige nyheter. Responsen etter Q blir resultatet av den relative forskjellen mellom de to.

Denne gangen tror jeg forventningene ikke er allverden (mine er det i hvert fall ikke), så da er kanskje oppsiden større enn nedsiden, all den tid “nøytrale” nyheter paret med “nøytrale” forventninger vel gir et resultat rundt +/- null.

Eller motsatt.

Sprer seg nok litt bekymring for at Covid19 har gått like drastisk ut over rekrutteringen i NANO som det har gjort i PCIB. Og man vet jo at sjansen for negative nyheter nesten alltid er større enn for positive nyheter ved en kvartalspresentasjon. Mot bedre vitende klamrer jeg meg til masten og håper på positive signaler.

4 Likes

Nå vet jo vi en del i Nano da, de klarte 4 pasienter under de 3 første kåråna-månedene.

Jeg har target på 4-10 pax siden sist oppdatering

2 Likes

Euforie og euforie. Det eneste jeg påpeker er at det har skjedd mye positivt og avklarende rundt NANO det siste året som gjør at det burde være muligheter for en ny giv i selskapet.

I tillegg finner jeg det overraskende dersom selskapet, med det relativt nært forestående kapitalbehovet, ikke har utnyttet mulighetsvinduet som var der etter en pen kursoppgang den siste tiden, og likevel skullle sitte på skuffende info å presentere i morgen. Det hjelper lite å kalle en spade for en spade når resten av det en sier ikke henger på greip.

Men heller ikke jeg kan utstede noen garanti for hva som kommer i morgen. Det eneste som er sikkert er at det ikke konmer kursdrivende info som ikke er børsmeldt på forhånd.

Wed, 01.04.2020 - 16:52
Nordic Nanovector Announces Focus on Advancing PARADIGME and Actions to Extend Cash Runway into 2021

Tue, 05.05.2020 - 07:30
Nordic Nanovector Announces US Patent Granted Covering the Use of Betalutin® to Sensitise B-Cell Cancer Cells to CD20 Immunotherapy

Thu, 14.05.2020 - 17:37
Nordic Nanovector’s Betalutin® Receives Positive Opinion for Orphan Drug Designation from EMA for Marginal Zone Lymphoma (MZL)

Mon, 29.06.2020 - 07:30
Nordic Nanovector’s Betalutin® Receives Fast-Track Designation from US FDA for Marginal Zone Lymphoma

Tue, 30.06.2020 - 07:00
Nordic Nanovector to amend PARADIGME trial protocol to expand eligible patient population

Thu, 30.07.2020 - 08:00
Nordic Nanovector Announces EU Patent Granted Covering the Use of Alpha37

Thu, 06.08.2020 - 07:00
Independent Review Committee Recommends Nordic Nanovector to focus on one dosage arm for the Pivotal PARADIGME Phase 2b Trial in Patients with 3L R/R FL

Har jo skjedd litt da…

At rekruttering har gått treigt er jo bare å forvente, men håper jo at de i det minste har greid 5-10 pasienter selv om det kanskje er litt ambisiøst(?)…

Hadde vært interessant å vite hvor mange flere pasienter de kan screene pga SCT i forhold til tidligere, at de guider som de har gjort kan tyde på at det er substansielt.

6 Likes

Frykt for forsinkelser som kan bli meld i morgen? Ref til PCIB.

Ja det er jo det som er elefanten i rommet.

hvis de skal melde forsinkelser, hvorfor tok de ikke en emisjon på 32 og fikk gang? :thinking:

2 Likes

PCI rekrutterte som nå kjent 1(!) pasient i første halvdel i Release studien sin.

Kan noen av dere som kan mye om begge selskapene si litt om likhetene og ulikhetene i Release og Paradigme iht innrulleringstakt i Covidmiljøet? Kan vi få skrekktall på torsdagens Q2 presentasjon?

Denne gikk deg hus forbi eller?

we are confident that we can announce the three-month top-line data from PARADIGME in 2H 2021, paving the way for a planned regulatory filing with Betalutin®."

De klarte 4 pasienter under den verste perioden av covid, mars, april og mai.

Etter q2 så skal det(i følge Novartis) ha blitt lettere å få pasienter med i kliniske studier

4 Likes