Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Det er spørs hvor lenge du har vært aksjonær til å vite hva som skjer etter enhver kvartalspresentasjon. Vi som har vært aksjonærer i alle de åra vet stort sett hva som venter.

Jeg har vært aksjonær lenge nok til å ikke dele samme euforien som nye såkalte «masta» aksjonærer. Nano har enda en masse å vise til før jeg er der. Time will show og enn så lenge er jeg Nano aksjonær og forblir det, i motsettning til Londonmannen :slight_smile:

Ha en riktig så fin dag.

4 Likes

Ja det har vært ganske forutsigbart ved tidligere Q’er. Like ofte har det skyldtes for høye forventninger som for dårlige nyheter. Responsen etter Q blir resultatet av den relative forskjellen mellom de to.

Denne gangen tror jeg forventningene ikke er allverden (mine er det i hvert fall ikke), så da er kanskje oppsiden større enn nedsiden, all den tid “nøytrale” nyheter paret med “nøytrale” forventninger vel gir et resultat rundt +/- null.

Eller motsatt.

Sprer seg nok litt bekymring for at Covid19 har gått like drastisk ut over rekrutteringen i NANO som det har gjort i PCIB. Og man vet jo at sjansen for negative nyheter nesten alltid er større enn for positive nyheter ved en kvartalspresentasjon. Mot bedre vitende klamrer jeg meg til masten og håper på positive signaler.

4 Likes

Nå vet jo vi en del i Nano da, de klarte 4 pasienter under de 3 første kåråna-månedene.

Jeg har target på 4-10 pax siden sist oppdatering

2 Likes

Euforie og euforie. Det eneste jeg påpeker er at det har skjedd mye positivt og avklarende rundt NANO det siste året som gjør at det burde være muligheter for en ny giv i selskapet.

I tillegg finner jeg det overraskende dersom selskapet, med det relativt nært forestående kapitalbehovet, ikke har utnyttet mulighetsvinduet som var der etter en pen kursoppgang den siste tiden, og likevel skullle sitte på skuffende info å presentere i morgen. Det hjelper lite å kalle en spade for en spade når resten av det en sier ikke henger på greip.

Men heller ikke jeg kan utstede noen garanti for hva som kommer i morgen. Det eneste som er sikkert er at det ikke konmer kursdrivende info som ikke er børsmeldt på forhånd.

Wed, 01.04.2020 - 16:52
Nordic Nanovector Announces Focus on Advancing PARADIGME and Actions to Extend Cash Runway into 2021

Tue, 05.05.2020 - 07:30
Nordic Nanovector Announces US Patent Granted Covering the Use of Betalutin® to Sensitise B-Cell Cancer Cells to CD20 Immunotherapy

Thu, 14.05.2020 - 17:37
Nordic Nanovector’s Betalutin® Receives Positive Opinion for Orphan Drug Designation from EMA for Marginal Zone Lymphoma (MZL)

Mon, 29.06.2020 - 07:30
Nordic Nanovector’s Betalutin® Receives Fast-Track Designation from US FDA for Marginal Zone Lymphoma

Tue, 30.06.2020 - 07:00
Nordic Nanovector to amend PARADIGME trial protocol to expand eligible patient population

Thu, 30.07.2020 - 08:00
Nordic Nanovector Announces EU Patent Granted Covering the Use of Alpha37

Thu, 06.08.2020 - 07:00
Independent Review Committee Recommends Nordic Nanovector to focus on one dosage arm for the Pivotal PARADIGME Phase 2b Trial in Patients with 3L R/R FL

Har jo skjedd litt da…

At rekruttering har gått treigt er jo bare å forvente, men håper jo at de i det minste har greid 5-10 pasienter selv om det kanskje er litt ambisiøst(?)…

Hadde vært interessant å vite hvor mange flere pasienter de kan screene pga SCT i forhold til tidligere, at de guider som de har gjort kan tyde på at det er substansielt.

6 Likes

Frykt for forsinkelser som kan bli meld i morgen? Ref til PCIB.

Ja det er jo det som er elefanten i rommet.

hvis de skal melde forsinkelser, hvorfor tok de ikke en emisjon på 32 og fikk gang? :thinking:

2 Likes

PCI rekrutterte som nå kjent 1(!) pasient i første halvdel i Release studien sin.

Kan noen av dere som kan mye om begge selskapene si litt om likhetene og ulikhetene i Release og Paradigme iht innrulleringstakt i Covidmiljøet? Kan vi få skrekktall på torsdagens Q2 presentasjon?

Denne gikk deg hus forbi eller?

we are confident that we can announce the three-month top-line data from PARADIGME in 2H 2021, paving the way for a planned regulatory filing with Betalutin®."

De klarte 4 pasienter under den verste perioden av covid, mars, april og mai.

Etter q2 så skal det(i følge Novartis) ha blitt lettere å få pasienter med i kliniske studier

4 Likes

Det er 14 dager siden Lars Nieba sa følgende, og det er vel liten grunn til å tro at situasjonen er totalt forandret siden den tid;

With the timely adoption of our protocol amendments and enrolment initiatives, we are confident that we can announce the three-month top-line data from PARADIGME in 2H 2021, paving the way for a planned regulatory filing with Betalutin®."

Stemmer dette overens med plutselig forsinkelser i morgen? Nja…

3 Likes

Da har i tilfelle Lars skutt seg selv en torpedo rett i bringen som hans bestefedre i krigsmarinen ville vært stolt over. Ser heller ikke at det skal være base case forventning for i morgen.

1 Like

Blir rart å vise til 0 rekrutterte pasienter i morgen hvis de forventer top line data i 2021 ja

Det legger vel også en åpning for at de har fått innvilget noen endringer i inklusjonen som vi ikke kjenner til. Det kan være bredde i populasjonen; utvidede kriterier for hvem som skal rekrutteres, men holder også en liten joker i armen på at det kan være muligheter for endring i antall. A wild guess her altså, fra en langt fra medisinsk kyndig hausser :laughing:

Definitivt århundrets TI-kommentar :joy: :joy:

Mulig, men har mine tvil. De har vel egentlig avkreftet dette.

Litt som at begge armer er garantert videre i interim? :laughing:
(Må være lov å tulle litt med dette i ettertid, vi er vel alle såre fornøyd med at komiteen kom frem til en god konklusjon)

1 Like

Hvis de skal ha 65 pasienter inn før sept 21(og avlesing av data i des 21), bør de ha rekruttert 7-8 pasienter(basert på gj.snitt tall) siden futility i mai, da de hadde 25 i hver arm. Det tror jeg ikke de har klart, jeg tipper de har rekruttert 3-4 som sist.

1 Like

For all del, kom gjerne med positive overraskelser!:slight_smile:

De må opp i ca 20 pax per kvartal etter q4.

Klarer de 4 i morgen er det ok, klarer de 10 er det sterkt!

Alt over 10 vil være fantastisk