Det er ikke blitt kommunisert noe fra selskapet som antyder at totalt inkludert i PAradigme kan endres, så fram til dette evnt blir gjort, tror jeg det er klokt å legge totalt 130 inn i paradigme til grunn… (Men ja, det kan potensielt ligge en oppside her)
Jeg trodde de skulle ha 65 inn i 15/40 armen, og ferdig rekruttert. Jeg må ha blingsa helt…
Tipper de må ha 105 inn ja tror man skyter seg selv i foten om man håper på noe annet
Ja, det var utgangspunktet – 65 i hver arm… 130 totalt i paradigme… Og der “kan” det ligge en oppside ift tidspunkt for ferdig rekruttet… Dersom kun 65 i 15/40 fortsatt gjelder etter dosevalget er tatt…
Det at de ikke har hentet penger enda. Enhver strategisk anlagt ville gjort det før enda et begredelig kvartal…
Men man vet jo aldri
Spiller jo ingen rolle hva man håper på egentlig, man må jo forholde seg til guidingen, top line data i 2021.
Om de kunne klart seg med færre pasienter så betyr det vel bare at risken for å bomme på gudingen er litt lavere
Veldig uvant å glede seg til Q i NANO, men jeg kommer til å sitte linet up med continental frokost til morgendagens presentasjon og gleder meg til at Nieba setter i gang
Utfallsrommet i morgen hva angår potensiell kursutvikling; 23 low - 36 high
Meget mulig
Regner med du ikke har tatt de tallene ut av ræva for de stemmer på en prikk med hva jeg ser i kaffegruten (som også inneholder fibonacci linjer)
Så da må faktisk alle kjøre emisjoner rett etter kvartalspresentasjoner? Merkelig
fikk du for lite oppmerksomhet nå… ja det var din TA
Hehe, oppside / nedside targets har jeg ikke delt med andre enn deg Kaei så jeg ble bare litt overrasket over hvor samkjørte @TheObserver og jeg var ifht. nivåene, men regner med han kan lese et chart han også. Som jeg sa til deg i går, “it ain’t rocket science”…
Fordi? Med den logikken så må de vente til etter q3, q4 osv
Nano burde helt klart hentet cash etter interim. At de ikke gjorde det kan bare tilgis hvis de har andre muligheter for hånden
Ja, og hva er problemet? Er jo bare å opplyse om det når de kjører emi det
jonas99
Vet ikke hvor du har det fra. Faktum er jo at de ikke kan legge frem kursdrivende info på en kvartalspresentasjon. Kursdrivende info må meldes med børsmeldinger.
Det er således ingen hindring for NANO, eller hvilket som helst annet selskap å hente penger før en kvartalspresentasjon.
Så kan man jo fundere på hvorfor det ikke er gjort i tilfellet NANO når det har vært en glimrende mulighet til nettopp å gjøre det den siste tiden.
Enig med InVivo at dersom de kommer med en skuffende kvartalspresentasjon i morgen så viol det være utilgivelig at de ikke har brukt den muligheten som lå her gjennom august.
Men det er noe som sier meg at en ny ledelse som har tatt over, nettopp for å gjøre en bedre jobb enn den som de erstattet, trolig ikke ville tatt sjansen på en slik fremgangsmåte. Men man har jo ingen garanti for noe som helst. Men logikken tilsier at de har et ess i ermet…
Aksjer er så lett å forstå seg på at det til tider kan bli kjedelig, så hyggelig at vi har samme innsikten @Nocturne Trenger ikke noe chart for å forutse hvordan dette kan slå ut i morgen, det bare kommer av seg selv
Men, skulle det vise seg at jeg har bommet, så vil det være på oppsiden
Dere må ha masse lykke til i morgen. Kjenner jeg er like spent på å følge kvartalsrapporten selv om jeg er ute før en rapport for første gang på 4 år. Håper du treffer på profetien til nedsiden for min egen del, men skal være klar til å hoppe ombord før åpning om du treffer med oppsiden også
Tror nok du er lur i å sitte utenfor, Noc. Kvartalsrapporter med Nano er historisk sett begredelig
Ja regner med å kjøre en double whammy med PCIB og NANO back2back😂
Rart hvordan snakket om caset forandrer seg dramatisk om kursen står i 10, 20 eller 30 kr. Om eufori var responsen på 30 lurer jeg på hvordan stemningen til caset ville vært på 40, 50, 60 osv.