Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

50% til q4 er litt hissig, men noe i overkant av 50 pasienter burde holde. Da får vi nok melding på 50% innen begynnelsen av april og interim (50% rekruttert + 3 mnd) i midten av juli. I tillegg får vi forhåpentligvis archer-1 og dlbcl data innen den tid.

Tenkte litt på dette dere nevnte angående tilbud i 2FL og hvordan det vil påvirke 3FL markedet.

Altså vi har den desidert enkleste og mest skånsomme behandlingsregime i Betalutin i forhold til konkurranse, det vet vi, og om man da er urolig for lav potensiell inntjening rundt nevnte forhold at man kanskje burde fokusere på større market penetration ved å prissette lavere enn først antatt å gå for større markedsandel for å bane vei for resten av pipe.

Dette vil gjerne ikke gi helt tilfredstillende tall, samt gjerne økte kostnader i form av å få produktet ut, men syns jo gjerne det hadde vært en måte å bukte med økt konkurranse i div indikasjoner.

Hvordan hadde regnestykket sett ut da tro?

Tanker?

Tror vel egentlig bare markedet vil bli større i både 2. og 3.linje…
Høyere befolkning + folk lever lengre…

2 Likes

Forsåvidt enig i det, men tenkte litt mer spesifikk på den ene problemstillingen.

Man har jo selvsagt andre faktorer som kommer inn, Betalutin vil jo mest sannsynlig vært foretrukket av forsikringsselskapene også da sykehusoppholdet vil bli nokså begrenset i forhold til andre behandlinger, dog et minus for sykehusene.

Uansett, å legge til rette for at intermediates sitter igjen med en del av kaken kan fort sette Betalutin tydelig på kartet. Regner uansett med at pasient mest sannsynlig ikke får noe redusert kost da de coinsurer mellom 25-40% alt etter hvilken helseforsikring de har. Da tenker jeg selvsagt US.

Kommer vel an på totalprisen for hele behandlingen (Medisin + Poliklinisk behandlings kostnad (operashonskostnader) = totalpris).

Selvsagt, men den kaller vi X akkurat nå, selv om det er blitt estimert rundt 100k USD pr behandling? Resten av kostnadene kjenner jeg ikke til, men de blir vel lagt på regner jeg med.

Poenget er bare å se hvorvidt Nanovector er fleksible til å håndtere konkurransen?

1 Like

Ling regner med 150K. Andre kilder estimerer også høyere enn det fordi Betalutin er biologisk

Tror kanskje pasientene vil komme til å kreve behandling med Betalutin når det blir et alternativ [hint:QOL]

1 Like

Hva tenker du om hvor transparente de vil være med antall pasienter? Vil de gå ut med % eller faktisk antall? De har jo lovet å være mer åpne, og jeg synes vi bør forvente å få vite antallet. Noe annet vil gjøre det vanskelig å vurdere hvordan tingenes tilstand er.

Problemet er slik som Bravo sa sist, en dag kan det dukke opp 3 pasienter, så kan det gå en måned eller to før neste pasient.

Jeg håper som deg at de ligger på 50+ pasienter nå, og at vi klarer 60 innen neste Q-rapport.
Da ligger vi bra an ifht. interrim til sommeren :sunglasses:

1 Like

Har de 60 nå ved q4 så er dette i rute! :+1:

Motsatt fall så spøker det for interim i 1H.

1 Like

Bravo har jo vært veldig åpen på rekrutteringshastigheten. På DNB-konferansen i Desember så sa han at de forventet interrimavlesning i Juni, kanskje Juli. Dvs at det i løpet av Mars vil være forventet behandlet 65 pasienter (Mars + 3 måneder + litt slakk til analyse av FDA = Juni/Juli).

Det jeg da synes er litt rart er at det da i Juni/Juli sikkert vil være rekruttert mellom 85 og 110 pasienter og at det da følgelig ikke er så mange pasienter igjen (20 - 45 alt ettersom) som vil eventuelt få et endret studieoppsett/dose eller lignende etter interrim. De stopper jo ikke rekutteringen av pasienter i perioden mellom 65 pasienter dosert (i ca Mars) og de 3 påfølgende månedene før interrimavlesning.

1 Like

De må rapportere ant pasienter på Q
Noe annet ville være underlig syntes jeg

Jeg regner med i nabolaget 45ish
Men åpen for oppside😂

1 Like

Per q4 eller per dagens dato, dvs 27.02?

Spiller ingen rolle om han sier antall eller ikke, så lenge han mener interimen kommer som (tidligere) lovet.

1 Like

Ny presentasjon ute

3 Likes

Takk. Den er så snacks den der.

Jeg duppet av når leste den. Hva gjorde deg oppglødd?

De hadde uansett ikke endret guidingen i en sånn presentasjon, den kommer på q-presentasjon.

Jeg bare liker å se hva de skal få til i 1H og 2H og så tenke litt på hvor rik det burde gjøre meg :wink::wink::wink:

6 Likes

De guider faktisk enrollment completed i Archer-1 ila 1H. Det var jeg faktisk ikke klar over. Trodde det var guidet 2H.

1 Like

Hissig dollarkurs de har regna med der

Tenker vi gjør opp status 27.02 :wink: