Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

5 små uker til det. Gleder meg

1 Like

Gledegruer meg.

Shorterne står klar til å trykke på knappen i det sekundet de mistenker forsinkelse.

Så 27.02 kommer til være dagen der kursen enten går i taket, eller knekker ned. Setter en 50/50 på begge deler.

1 Like

ja, enten har en for lite aksje, eller så har en alt for mye :wink:

1 Like

27 februar er dagen. Måtte det bli en dag for historiebøkene med både “enrollment on track” og “interrim planned for juni/july”

Når Archer begynner å vise seriøse resultater kan ikke utlandet ignorere radioterapien fra Arktis lenger.

2 Likes

Spent på å faktisk få noe spesifikk data på DLBCL også. er guidet ila 1H.

Tipper AACR i april.

For et par uker siden sendte jeg spørsmål til Malene/IR om dette med rekruttering i Archer-1. Fikk endelig svar igår.

Q:

Nordic Nanovector is currently recruiting patients for the ARCHER-1 study, and there are huge expectations for cohort 2 of patients with increased dosage of Betalutin+Lilotomab. Four months have passed since the company issued a press release with an update on cohort 1 safety.
From what I understand from the timelines from the company you should now be waiting for readout on safety cohort 2. Kan the company in this period choose to recruit more patients in cohort 1? Or will the company await recruitments until safety for cohort 2 is ready? Or are you unable to comment on this?

Svar:

Many thanks for your question and sorry for the delayed answer.

It is correct that we will give an update on cohort 2 during the last part of 1H’2020 - in line with our guidance and with what Eduardo said during the DNB/Radium Podcast in December. We will not recruit more patients in cohort 1.

Have a good evening,

Malene

Med andre ord kommer det til å være stille rundt Archer-studien i noen måneder til. Noe anne interessant er altså at de ikke har tenkt å rekruttere flere pasienter på den første, lave dosen med Betalutin+Lilotomab. Har de sett noe for kohort 2 allerede som tilsier at det er her de vil rekruttere resten? Spennende tanke med tanke på at kohort 1 gav 3/3 CR… :thinking:

20 Likes

Bra du deler! :+1:

1 Like

«last part of 1H’2020» er i mitt hode Q2 2020. Kan det tenkes de avventer oppdatering av Archer-1 til AACR i april, slik at de oppnår mest mulig impact av (den forhåpentligvis) gode oppdateringen av cohort 2?

Frist for Late Breaking til AACR er 30. januar, og jeg håper og tror at resultater fra cohort 2 er klare til denne fristen. Dette fordi NANO 21. mai 2019 (dvs 8 mnd siden) fikk klarsignal til å gå videre med økt dosering, og de burde derfor ha klart å rekruttere 3-6 pasienter innen medio oktober (5 mnd) som gir tilstrekkelig tid til å lese av resultater innen 30. januar.

Dette er ingen urimelig antakelse i forhold til rekrutteringstakt, siden selskapet senest i siste presentasjon lagt ut i dag, opprettholder ambisjonen om å være ferdig rekruttert med 20-25 pasienter i løpet av H1 2020.

Tviler på at de drar til AACR med 3 pax.

Kommer nok sammen med interimen skal du se.

Så får du resten dataene på ASH i desember

Hvis det er sånn at safetyutlesning fra cohort 2 ikke kommer før i slutten av H120, så skal de få det rimelig travelt med å rekruttere de neste ca 20 pasientene i Archer-1 innen Juni er omme ihht tidsplan:

Kan det være at de nå rekutterer alle 20-25 pasientene som tenkt i en smell for så å presentere resultatene fra alle disse på en konferanse? AACR i April kommer kanskje for tidlig? Har de i det hele tatt lov til å rekruttere fler pasienter uten å publisere safety fra de 3-6 første? Kan de få ‘go’ fra myndighetene på dose 15/40 og i hemmelighet rekruttere pasienter med denne dosen?

Jeg tror enkelt og greit at dette skyldes at alt fokus er på Paradigme, og at det dermed har tatt lengre tid enn forventet å rekruttere til 2. cohort. Når de har kontroll på paradigme kan de begynne å rekruttere fra både 2. og 3. linje til Archer-1 uten at dette forsinker fase 3.

Nei, de må vente på de 3 første som fikk 15/40.

Så jeg tviler på at de klarer 20-25. Om de klarer 10 stk pluss 6 fra sefaety lead in så er det over all forventning.

Hehe, lov å håpe du :stuck_out_tongue_winking_eye:

I så fall forstår jeg ikke hvorfor dette ikke skulle meldes til markedet.

Det måtte evt være pga den økte nyhetsverdien i konferanseøyemed.

Indikasjonen Paradigme rekrutterer fra er <20% av total populasjon i 2L og 3L follikukært lymfom. Jeg tviler på at det her mye å si når 4 av 5 pasienter hos legen ikke passer PARADIGME.

Nei, det kan jeg ikke tro. Safety meldes ok eller ikke ok av en uavhengig komité, både til FDA og til NANO. Det er kurssensitiv info og vil meldes til markedet med en gang.

Det samme er det hvis de skulle få en DLT i Archer-1 mener jeg, men de har trygget seg ved å si at de skal rekruttere 3-6 i kohort 2 så kanskje de kan komme med det på Q4 :blush:

Hørte gjennom Radium/DNB podden. Bravo sier ingenting om at cohort 2 kommer i siste halvdel av 1H2020. Det eneste han sier er at så snart de har data, vil dette deles med markedet. Så jeg velger å fortsatt leve i troen om at dette kan komme «any minute».

3 Likes

Må vi ikke få safety ok før vi kan vente data?

Du velger faktisk å ikke høre på IR?