Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Jeg får det ikke til å gå opp nei, så har sendt mail til ir

Måtte den komme snart , en god melding så noen brenner fingra !

ACC. SHORT #

1 144 256

ACC. SHORT %

1,72%

LATEST POSITION (DD.MM.YYYY)

22.01.2020

Etter Q4 vil de forhåpentligvis begynne å dekke inn.

ja, så får vi håpe det blir dyrt for dei.

Pleier å være dyrt å shorte nano :grimacing:

Jeg regner med at de bekrefter guiding (og at de da ligger an til å ha rekruttert 65 pasienter innen Mars) eller gir ny guiding (utsettelse). Ved utsettelse må de gi en oppdatering på rekruttering.

Men jeg er ganske sikkert på at det er priset inn en vesentlig risiko for forsinkelser slik at vi får et fint løft, selv med et par måneders utsettelse.

1 Like

Aksjen har jo holdt seg relativt bra selv om disse store shortposisjonene er satt? Fremover blir forhåpentligvis salgspresset litt mindre og det er iallefall hyggelig.

1 Like

Da var Pifzer sin rituximab biosimilar ute på markedet https://pfe-pfizercom-prod.s3.amazonaws.com/news/U.S.%20mAb%20Launch%20Press%20Statement.pdf?linkId=81120980

2 Likes

Novartis, de fikk ikke godkjent sin i US eller?

Nei ikke så langt hvertfall. Om de skal prøve på nytt vet jeg ikke

Mener å huske at droppet det? Nåja, samme kan det være

Nå er det ca 5 uker siden sist melding fra selskapet, er noe i gjerde eller hva kan vi forvente oss av neste melding? Tror ikke det har gått så lang tid før?

men “no news = good news” i min bok. Da går det etter plan.

Det er gode 3uker til Q4. Må vi mon tro vente til da for å høre noe?

1 Like

Hvis det skal gå 9uker mellom hver melding burde det fader meg ikke være melding om at det brenner på dass ihvertfall🙃

2 Likes

Biotekinvestorer må være de mest nevrotiske menneskene som finnes :grin:

Selskapet sier at de har klart å snu det for å komme i mål i 2H20. En foreløpig bekreftelse kommer på Q4 om én måned.

Stillhet er bare bra, da får de jobbet med ansettelser, avtaler, organisasjonsbygging og ikke minst å få pasienter inn i Paradigme. Alt annet er bonus, om det skulle være Archer-1 safety, partnerskap, presentasjoner på konferanser…

6 Likes

Nano jobber knallhardt for å potensielt ha et godkjent og salgbart produkt på markedet allerede neste år!

3 Likes

Halleluja😁

ja, får vi mer på 26 eller ikke …

mener lav 26. Det er så klart mye å kjøpe på 26.3 og oppover :wink:

Gitt PR er det i hvert fall dette selskapet guider med. Tipper maks forsinkelse på rekruttering i paradigme er 3 måneder ut i H121 og uten PR 3 måneder ekstra review-tid. Totalt maks 6 måneder forsinkelse til godkjenning, dvs produkt på markedet sommer 2022 (jeg greier å spekulere frem verre scenarier selvsagt, men dette er allerede et tenkt dårlig scenario ut i fra hva som er guidet).

Hva tror du da, mr sarcasm? :grin:

nei, nå flyttet eg meg til 26,3 og fikk alt eg ville ha i dag.

Så da detter den sikkert men det blåser eg i :wink:

God Helg :slight_smile:

For hvem selger her , er det aksjonærer ? Nei, deet er mest shortere og robottrader :joy:

Sykt lav omsetning, noe i vente ? :nerd_face: