Det er alltid noe i vente! For egen del har jeg venta siden 2016.
JointVenture😜
Sorry Buffert, min Halleluja var spontanreaksjon til det siste dusin meldinger på det tidspunkt, ikke til ditt spesifikt
Jeg tror ikke noe annet nå enn at stillheten, i alle kanaler, ikke medfører seg noe godt for selskapet eller kursen.
Hehe, den er god. Usikker på om stillhet er bra eller dårlig, kjedelig er det i hvert fall.
Kommer en Archer melding neste uke. Det sa hvertfall kaffegruten til meg i dag tidlig.
Nyt stillheten. Traderne kommer til aksjen etter 27.02…
Eventuelt en uke før
Må ærlig talt si jeg er skuffet om vi ikke får noe mer Archer-1 krydder før nærmere slutten av H1. Archer-1 Data har jeg nesten sett som en selvfølge ila Q120 også mtp hvor lenge det er siden vi fikk melding om godkjent safety i 1. Cohort
At IR/Marlene sier dette finner jeg litt merkelig all den tid Bravo har sagt at vi får vite når de får vite.
Enig med deg der. Virker som om det er kun Kolstad som har rekruttert for safety i Archer-1 og at har tatt seg god tid/hatt få pasienter fra 2 FL/vært syk selv/hatt lang ferie/ ev andre ting i den siste tiden. Bravo sa jo på Q3 i slutten av november at de fortsatt rekrutterte for Cohort 2. Dvs at vi får resultater derfra aller tidligst i slutten februar hvis det stemmer.
Dette og det Malene sa om resultatframleggelse fra cohort 2 i slutten av H1 20 passer dårlig med tidslinjen som ble presentert mtp enrollment complete av hele Archer-1 i H1 20.
Minimalt topp 50 salg denne uken, mulig vi kan få en rekyl neste uke.
Ikke økt utlån til short heller da så mulig det ikke blir så kjedelig
Seriøst, skjerpings
Bravo har også bekreftet det Malene bekrefter over(selv om det burde være nok for deg med bekreftelse fra IR)
Archer kommer i slutten av 1H
Guiding opprettholdes
Hvis guiding fra Q3 skal opprettholdes så MÅ safety 15/40 snart være i hende. Med mindre de ser for seg en meget hurtig innrullering av de resterende ca 20 Archer-1 pasientene mellom safetyavlesning og 1. Juli. Ligninga går ikke opp i mine øyne hvis de får safety mot slutten av H1 for deretter å skulle behandle 20 pasienter til før 1. juli.
Men når det er sagt så er det aller viktigste ferdiginnrulleing av paradigme og selvfølgelig godkjenning av Betalutin. Archer-1 resultater er nok på bordet i god tid før godkjenninga foreligger, uansett.
Jeg er helt enig. Det kan vanskelig gå opp tidsmessig.
Men jeg er heller ikke bekymret.
Paradigme er viktigst.
Klarer de full rekruttering og read out på Archer i 2020 er jeg happy
Alt annet er bonus
Jeg tenker at det med sinnsykt rå resultater ikke trengs 25 fase 1-pasienter og at de derfor rekrutterer litt færre.
De har jo en masse grundig preklinisk arbeide, 78 Betalutinpasienter og veldig mye erfaring fra bruk av rituximab å ta av så 15 pasienter holder nok i massevis for å undersøke om at kombinasjonen kan ha noe for seg. Så langt ser det jo veldig bra ut.
En fersk aksjonærliste for NANO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Ønsket mitt er at vi for engangsskyld skal få et lettelsesrally etter kvartalspresentasjonen, begrunnet med:
- Økt rekrutteringshastighet
- Archer schnæks
- Generelt gode utsikter for innspurten mot filing. (Noe vi strengt tatt alltid får servert)
Rett og slett noe som kunne sendt kursen trending opp!
Men syretesten er vel aldri over før du enten:
- Gir opp
- Kommer i mål.
Halleluja!
Som en liten kuriositet, Roche fikk CR i 3 av 4 pasienter med sin kombinasjonsbehandling CD20xCD3 + Gazyva(rituximab 2.0) hos pasienter med FL.
Og det er en konkurrent til NANO?
Kjenner ikke til denne. Er dette på Rituximab refraktære pasienter?