Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Bra med litt propaganda. Ikke noe negativt. Bare prøver å tenke på strategi å redusere min største pengetap i livet så langt. Jeg kjøpte litt i går. Vi får se om det var bra tidspunkt.

vi får se om nano har noen triks opp i ermet

magic-trick

3 Likes

Her er siste sammenligning jeg fant på Nanos hjemmesider.

Bivirkinger Copanlisib:

  • high blood sugar (hyperglycemia),
  • diarrhea ,
  • decreased general strength and energy,
  • high blood pressure (hypertension),
  • low white blood cell count (leukopenia, neutropenia),
  • nausea,
  • lower respiratory tract infections,
  • low platelet count (thrombocytopenia)
5 Likes

Jeg er klar over at Betalutin fortsatt har en bedre profil, jeg er derimot høyst tvilsom til at den vil få en prioritet over Copanlisib basert på etiske formål.

Finansavisen er komplett ubrukelig:
«De viser at 30 prosent av de 74 pasientene i studien hadde komplett respons (CR), altså at svulstene krympet, mens 61 prosent av pasientene responderte på behandlingen (ORR), som innebærer at svulstene ikke ble større.«

1 Like

Hvorfor kom den ikke torsdag 20. august kl 16:30 mens momentumet var der :rage:

1 Like

Forskjellen var at Algeta var i fase III med 700(?) eller så pasienter, og kontrollarmen fikk placebo. Det ble besluttet at siden man åpenbart så god effekt, var det uetisk å fortsette å gi halvparten saltvann, og placebo-armen ble avsluttet.

6 Likes

Jepp, det er et veldig godt poeng.

En ting er godkjennelse av Betalutin alene. En annen er Archer-1 comboen med RTX som med sine enestående resultater er nødvendig å tenke på i den sammenheng. Det er viktig å se på totaliteten, ikke bare Betalutins virkning alene.

Dessuten med over dobbelt så høy CR er jeg uenig i din konklusjon. Betalutin kan, med FDAs nye approach, komme til å bli raskere godkjent enn det skjematiske oppsettet tilsier.

5 Likes

… og det understøttes i Patrik DNBs siste analyse etter Q2 rapporten - kursmål 30 kr (som nå plutselig er 30% opp :wink:

Jeg skjønner hva du sier, men når vi fortsatt bare er på 4 av 6 planlagte pasienter i Archer, så kan vi ikke forvente all verden, og med den nåværende rekrutteringstakten så vil dette ta lang tid. Paradigme er fortsatt alfa-omega, og er slegga Archer behøver virker det som.

Ja ingenting hadde vært bedre om det viser seg at jeg tenkte helt feil, jeg regner bare ikke med det.

1 Like

Angående Archer. Hva kan grunnen være til den ekstremt tunge rekrutteringen her? Husker det ble diskutert her for leeeenge siden at dette ville være “enkelt” å få inn pasienter i. Er det 12-15 måneder siden de skulle gå videre med cohort 2? Covid eller ikke de siste månedene.

Jeg spurte om dette under Q&A på Q2-presentasjonen. Nieba skyldte på Covid.

Fra transcript:

Men det virker som om Kolstad er på saken.

9 Likes

Svært positiv uttalelse fra Nieba det ja. Kolstad screener pasienter nå, da forstår jeg at Nieba forventer å fullføre kohorten i løpet av relativt kort tid. Den ene pasienten vi ser etter får vi fullført her i landet ila høsten.

4 Likes

Som uttalt en del ganger: De prekliniske forsøkene for Archer-1 er også svært overbevisende og ga jo også 100% CR. Så det ligger mer bevis bak enn noen få pasienter. Greit å ha i bakhodet. Se tidligere grafiske presentasjon på Nanos hjemmesider for dem som måtte gidde å lete det frem.

3 Likes

Typisk nano dag: opp som en hjort og ned som en lort samtidig

5 Likes

Takk for info. Har du link til transkriptet som du kan legge ut?
Vanligvis finner jeg det på Yahoo Finance, men der har jeg ikke sett noe nå.

Tradere og short har lekt seg med Nano i årevis! Trur seriøst at salg eller en god partneravtale er det eneste riktige for selskapet.

7 Likes

Den skulle jo bare ned og lukke gappet fra i morges. Nå skal vi opp igjen… :slight_smile:

2 Likes

Link til transcript fra Q220-presentasjonen:

https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-norn-ol-earnings-134453575.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAIaaVdKqLLMjl0jL3iD09TNzzbjTwR3DU2z74mAZ7j2YSP3JFPPdr6woOa5chErJ1ze0SjsgTJNmEtmA03hqcF0gXNzmHQ_dKg1o_I518SZx5bcugyzn0kBXQbw7BjoJWo1IIbfD7HArjq5x7ZWCz4K_ZeR4PpdNXfqHWRRLE3AE

3 Likes