Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

… og det understøttes i Patrik DNBs siste analyse etter Q2 rapporten - kursmål 30 kr (som nå plutselig er 30% opp :wink:

Jeg skjønner hva du sier, men når vi fortsatt bare er på 4 av 6 planlagte pasienter i Archer, så kan vi ikke forvente all verden, og med den nåværende rekrutteringstakten så vil dette ta lang tid. Paradigme er fortsatt alfa-omega, og er slegga Archer behøver virker det som.

Ja ingenting hadde vært bedre om det viser seg at jeg tenkte helt feil, jeg regner bare ikke med det.

1 Like

Angående Archer. Hva kan grunnen være til den ekstremt tunge rekrutteringen her? Husker det ble diskutert her for leeeenge siden at dette ville være “enkelt” å få inn pasienter i. Er det 12-15 måneder siden de skulle gå videre med cohort 2? Covid eller ikke de siste månedene.

Jeg spurte om dette under Q&A på Q2-presentasjonen. Nieba skyldte på Covid.

Fra transcript:

Men det virker som om Kolstad er på saken.

9 Likes

Svært positiv uttalelse fra Nieba det ja. Kolstad screener pasienter nå, da forstår jeg at Nieba forventer å fullføre kohorten i løpet av relativt kort tid. Den ene pasienten vi ser etter får vi fullført her i landet ila høsten.

4 Likes

Som uttalt en del ganger: De prekliniske forsøkene for Archer-1 er også svært overbevisende og ga jo også 100% CR. Så det ligger mer bevis bak enn noen få pasienter. Greit å ha i bakhodet. Se tidligere grafiske presentasjon på Nanos hjemmesider for dem som måtte gidde å lete det frem.

3 Likes

Typisk nano dag: opp som en hjort og ned som en lort samtidig

5 Likes

Takk for info. Har du link til transkriptet som du kan legge ut?
Vanligvis finner jeg det på Yahoo Finance, men der har jeg ikke sett noe nå.

Tradere og short har lekt seg med Nano i årevis! Trur seriøst at salg eller en god partneravtale er det eneste riktige for selskapet.

7 Likes

Den skulle jo bare ned og lukke gappet fra i morges. Nå skal vi opp igjen… :slight_smile:

2 Likes

Link til transcript fra Q220-presentasjonen:

https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-norn-ol-earnings-134453575.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAIaaVdKqLLMjl0jL3iD09TNzzbjTwR3DU2z74mAZ7j2YSP3JFPPdr6woOa5chErJ1ze0SjsgTJNmEtmA03hqcF0gXNzmHQ_dKg1o_I518SZx5bcugyzn0kBXQbw7BjoJWo1IIbfD7HArjq5x7ZWCz4K_ZeR4PpdNXfqHWRRLE3AE

3 Likes

Nydelig, takk!:slight_smile:

Edit. Hm, bortsett fra din link, dukker den fremdeles ikke opp hos meg. Men tickeren er jo rar på det transkriptet du linket til…
NORN.OL
???
Men ser jo at transkriptetet er det riktige. Fant det også da jeg googlet, men den ligger fremdeles ikke på den vanlige lista.

Hm, et lite mysterium .

8 Likes

1 Like

Det har vært mange som har ønsket å selge siden Q2, og idag har de fått god likviditet. Kanskje selgerne får tømt beholdningene sine idag? Tradingpotten min er ihvertfall tom lenge siden:-)

Husker du om 35M var besparelser per Q, eller en engangssum?

Cost savings of approx. NOK 35 million in connection with the restructuring on an annual basis

2 Likes

Noen som har oversikt over hvor mye Folketrygdfondet har lånt ut / er manko ifht rapportert beholdning i års-/kvartalsoversikt?

1 Like

bilde

Oppdatert 30.06

Pr 31.08

Å forholde seg til informasjon fra børsnoterte selskaper er ikke bestandig straight forward; det hender at ting ikke alltid går som planlagt.

Her tenker jeg på meldingen fra 1.april i år hvor core focus er å lese av pågående cohorter fra Archer og DLBCL, deretter er det full lockdown og kun Paradigme som gjelder. Da skal cashen kunne vare godt inn i 2021.

Det er flere som tror og håper at selskapet er i partnersamtaler for å bringe cash på bordet og få fart i den gode pipen de tross alt har. Et BP vil nok veldig gjerne ønske å eie Betalutin i flere indikasjoner enn 3L.

Jeg finner derfor følgende utsagn fra Niebe ganske så interessant fra callen. Denne gir definitivt ikke uttrykk for at de setter alt på parkeringsplassen. Hva er det Nieba vet som får han til å uttale seg slik, til tross for det sterke fokuset på “extended runway into 2021 with todays cash”…?

8 Likes