Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Luigi Costa 2017:
“Our time-line is based on the assumption that the FDA will grant us a breakthrough therapy designation and accelerated approval … Last year the probability (of approval) increased significantly,” Costa said.

2 Likes

Tatt track rekorden til selskapet er dette definitivt bekymringer jeg også deler. Det farligste i en trade eller en posisjon er confirmation bias.
Veldig bra selskapet med ny ledelse har tatt grep, men som det er blitt sagt tidligere, Q3 og Q4 blir de store syretestene. Når det er sagt, har jeg troen på aksjekurs er betydelig h øyere ved årskiftet enn per idag.

Du har rett i at BTD er noe de har ønsket og i så måte er jeg korrigert og strekker hendene i været ift det sitatet som jo viser en guiding fra Costa på dette
–> Men uansett så er ikke BTD en forutsetning for å få AA… og det er ikke mangelen på denne som drar ut tidslinjene – det er rekrutteringen inn i Paradigme som må fullføres og safety/resultater som må avleses før man kan søke noe som helst…

5 Likes

Slapp av @Oilimp, noen er redde for å stå på perrongen dersom emisjonsspøkelset viser seg å være nettopp det, et spøkelse (ikke ment til deg @Savepig, snakker generelt). Motsatt fall får de rett og kursen vil gjøre et nytt stup under 20 kr (eller kanskje ikke?). For egen del er jeg inne og venter på at vi i allfall skal forsøke å tette gappet på 27.50. Er småpene +20% opp dit og dagens oppgang kom som bestilt :sunglasses:

1 Like

Tydelig at det tolkes veldig forskjellig disse meldingene. Det virker jo hovedsakelig som at misnøyen her bunner ned i uvisshet om finansiering som vanlig. Om det ikke har vekket noe tillit med de siste meldingene så er det vel strengt tatt ingenting annet enn partneravtale som kan overbevise. Da gjør du kanskje også best i å bare vente til den eventuelt foreligger om du ikke mener meldingene har derisket nok? Ikke at det skal legge lokk på diskusjon, men å fortsatt dra frem Costa, og å klage på dagens ledelse blir ei svak spikkersuppe

8 Likes

Noen som kjenner til disse?

Pfizer kjøper seg inn der:

2 Likes

Trillium: IgG ‘immune checkpoint inhibitors targeting CD47.’
Ser ut som en fase 1a/b studie med dose-eskalering som er basis for Pfizers inntreden. Trillium sier de vil levere resultater fase 2 innen et år.
Prisen, med rask hoderegning, ca 230 mill. kroner.

Trillium market cap rett under $ 800 millioner. Opp over 30% i handelen etter børs.

1 Like

Enda en benchmark for partnercaset til Nano

1 Like

Tror de driver med noe av det samme som De her:

Nei, det ser for meg ut som de vil levere anbefalt dose til en evnt fase 2 innen et år…??
“We expect to declare maximum tolerated doses or recommended phase 2 doses for both molecules either towards the end of this year or in the first half of 2021”

Spennende aktør i markedet dog – ennå en medisin som kan dra nytte av en kombi med Betalutin kanskje…? Dette er ihv annet angrepsmål og gjentagende behandling (ukentlige infusjoner), så ser vel ikke på dem som den store trusselen mot Betalutin… Mer en konkurrent for de andre medisinene innen segmentet med lignende behandlingsprofil…

Market Cap er spennende for et fase 1-selskap, ja…!

2 Likes

Har du spørsmål? Send dem inn

7 Likes

#Betaulin

image

1 Like

Ikke første gang…

bilde

1 Like

Lol wtf. Er jo hyggelig at de er aktør nr 2 i hele verden som twitrer om NANO, men er det virkelig umulig å få rett? Har han tastet det feil i ordboken på android en gang så det alltid blir sånn?

2 Likes

Fint med litt “blest” om NANO :champagne:
ser ikke helt ut til å hjelpe på kursen idag…

1 Like

Stonks in nano @Nocturne

link til tradingview script

1 Like

Burde vært utvikla targeted RIT for NANO-aksjen også! den har åpenbart en sykdom.

1 Like

Noen som vet tidspkt for ny radium episode? Blir spennende å høre Nieba sine betraktninger

1 Like

I dag.

Mange som skal høre denne tror jeg.

Hvis markedet får en hunch om at partner kan bli en realitet, så kan kursen fly høyt

1 Like