Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Dagens podcast blir lagt ut veldig snart.

20 Likes

Litt om Bayer og deres satsing på radiofarmaka i Norge.

Novartis, Bayer og Roche som potensielle partnere/kjøpere av Nano i nevnte rekkefølge?

og helt opp til selve toppsjefen i Bayer er det stor tro på det vi gjør her i Norge. Her ligger vi helt i forkant internasjonalt, sier Jacobsen.

4 Likes

Husker jo denne :slight_smile:

"Bruland understreker at det finnes verdifulle patenter i Algeta som prises lavt fordi de ikke har vært gjennom tilsvarende studier som Xofigo. Som fagmann mener han derfor at selskapet ikke prises spesielt høyt.

Jeg har store forventninger til at dette skal la seg utvikle til nye produkter eller i kombinasjon med Xofigo, sier han."

2 Likes

…og denne.

https://www.nettavisen.no/na24/superaksje-har-gatt-fra-13-til-120-kroner-pa-ett-ar—grunder-roy-larsen-tror-det-bare-er-starten/3423290976.html

og denne :weary:

Ute!

5 Likes

Trivelig tone og Nieba som svarer faglig svært godt for seg synes jeg. Ang. protokollendringer så virker Nieba klar på at takten vil øke da majoriteten av pasienter har tidligere motatt SCT

2 Likes

Det ble også nevnt av Nieba at det ikke var sikkert at de trengte 130 pasienter.

Klippet er fra Radium podcast episode 141, 30minutter inn

8 Likes

“Is that really necessary” :wink:
“It is our duty too look into it”

3 Likes

De kikker på flere alternativer innen dealer også. De har åpenbart fått forespeilet flere veier å gå, men skal de gjøre en så skal den være «the right deal» Her skjer det ting på bakrommene flere steder.

Legg til det faktum at de ser for seg flere måter å få sin pipe ut i markedet på, ikke bare 3L, så er det flere måter å lande dealer på.

En mulig cut på 130 pasienter i Paradigme hadde vel også tatt de fleste på senga.

Ikke mye slurv i valsen på Nieba, her er vi vitne til tysk stålkontroll :muscle:

19 Likes

Hyggelig at de dro over blekka mi, fint å høre Nieb’an sine meninger på konkurransebildet og å få sendt en trivelig hilsen :beers: At 130 kan bli kutta er ikke noe de har kommunisert (de har vell kanskje hinta at de ser på det før også), men at de prøver bekrefter iallefall spekulasjonen til mange her at det er en potensiell mulighet. Spennende milestones, og jeg følte nå han var relativt upbeat i tonen. Spennende kvartal i møte.

9 Likes

Ingenting angående emisjon eller partner?
Edit: ser at @TheObserver har skrevet litt om det.

Tror den jobbes med en endelig løsning på finansieringsproblemene til Nano.

En ny 20% på dagens nivå rekker knapt til salt i grøten, og det vet styret og de store eierne. Skal bli spennende å følge utviklingen her videre.

1 Like

Nieba nevnte at de har 20 % fullmakt til reise kapital gjennom en emisjon, men jeg synes han utredet ganske så bra om alternativet gjennom dealer og at de kan komme på bakgrunn av flere ting; dvs både på Betalutin og andre ting i pipen.

Klart MZL og Alpha har en verdi for den riktige partner, det samme innen kombinasjon.

Interessant også at Nieba mener at Betalutin er så til de grader virkningsfullt og dekker et unmet need som andre ikke kan matche for denne populasjonen (eldre over 65) at de mener single treatment kan være et bedre alternativ enn kombo. De sitter nok på en del data som de ikke har vist til alle ennå siden de er så bull på vegne av Betalutin som mono.

5 Likes

Litt i tvil om denne burde vært i biotektråden, men vi diskuterte caset her i går:

“Modest investment”

1 Like

Fungerer som benchmark i forhold til partnerdeals for Nano.

Men denne er vel mer relevant i forhold at Nano og Mei er ca like langt i det kliniske løpet.

1 Like

En friskere Nieba enn jeg har hørt tidligere.
Åpenbart confident.

Gledelig at han bekrefter det flere av oss har sagt underveis her er en reell mulighet:

• en tidligere cutoff en på 130 pasienter:
    «Vi har pasienter i Dlbcl, Archer osv»

Statistisk bør man med lavere totalt pasientantall kunne levere samme kvalitet som tidligere forventet på 130.

At de forfølger ulike NON dillutive muligheter virker ganske oppe i dagen her.
Om de lykkes med en riktig avtale gjenstår og se, men absolutt en optimistisk tysker på tråden idag!

Jeg er i imidlertid ikke like optimistisk på at q3 blir den syretesten flere venter:
«We wilL have implemented ammendments in all locations oct/nov»

Effekten av dette blir ikke synlig før tidligst q4 er jeg redd.
Spiller liten rolle i mine briller, men markedet vil nok ønske å se vesentlig forbedring i q3.

Men ingenting ikke en partner avtale kan bøte på :joy:

6 Likes

Sa han dette?

Fikk ikke tid til å høre hele podden

Jeg dobbeltsjekker i kveld eller i morgen tidlig. Åpen for å ha hørt feil, men neppe :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg føler også at han så noe om dette men gikk litt rundt grøten og hadde litt sammenligninger osv. Klarer ikke pinpointe ett enkelt sitat men sitter med en ok følelse om at noe er på g ( som betyr nada :joy:)

Trillium høres litt ut som noe fra Harry Potter elns… men når de får penger så kan vellikegodt NANO også.

“We are looking for the right deal” :+1:

2 Likes