Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Skulle så gjerne vært en flue på veggen i Nano sine lokaler om dagen. :slight_smile:
Nieba og Egberten håper jeg har ting på plass om ikke så lenge …

:pray:

1 Like

Ja enig! Lars er ikke akkurat fyren som forsnakker seg… men vi får håpe han viser et egg eller noe fra godteposen…

edit: sånn egg snop som ser ut som et egg, men egenlig bare er glukose… se link:

1 Like

Nano med BP partner ser så 100kr ut!

Emisjon uten partner så er det ny runde ut i ørkenen frem til vi ser at rekrutteringen holder tritt med guidingen.

5 Likes

Når blir den lagt ut?

i dag.

klokka? :wink:

Du får kjøre autorefresh på https://soundcloud.com/user-972208711 og se :slight_smile:

giphy (1)

1 Like

@Forsk Most soon? :slight_smile:

1 Like

Dagens podcast blir lagt ut veldig snart.

20 Likes

Litt om Bayer og deres satsing på radiofarmaka i Norge.

Novartis, Bayer og Roche som potensielle partnere/kjøpere av Nano i nevnte rekkefølge?

og helt opp til selve toppsjefen i Bayer er det stor tro på det vi gjør her i Norge. Her ligger vi helt i forkant internasjonalt, sier Jacobsen.

4 Likes

Husker jo denne :slight_smile:

"Bruland understreker at det finnes verdifulle patenter i Algeta som prises lavt fordi de ikke har vært gjennom tilsvarende studier som Xofigo. Som fagmann mener han derfor at selskapet ikke prises spesielt høyt.

Jeg har store forventninger til at dette skal la seg utvikle til nye produkter eller i kombinasjon med Xofigo, sier han."

2 Likes

…og denne.

https://www.nettavisen.no/na24/superaksje-har-gatt-fra-13-til-120-kroner-pa-ett-ar—grunder-roy-larsen-tror-det-bare-er-starten/3423290976.html

og denne :weary:

Ute!

5 Likes

Trivelig tone og Nieba som svarer faglig svært godt for seg synes jeg. Ang. protokollendringer så virker Nieba klar på at takten vil øke da majoriteten av pasienter har tidligere motatt SCT

2 Likes

Det ble også nevnt av Nieba at det ikke var sikkert at de trengte 130 pasienter.

Klippet er fra Radium podcast episode 141, 30minutter inn

8 Likes

“Is that really necessary” :wink:
“It is our duty too look into it”

3 Likes

De kikker på flere alternativer innen dealer også. De har åpenbart fått forespeilet flere veier å gå, men skal de gjøre en så skal den være «the right deal» Her skjer det ting på bakrommene flere steder.

Legg til det faktum at de ser for seg flere måter å få sin pipe ut i markedet på, ikke bare 3L, så er det flere måter å lande dealer på.

En mulig cut på 130 pasienter i Paradigme hadde vel også tatt de fleste på senga.

Ikke mye slurv i valsen på Nieba, her er vi vitne til tysk stålkontroll :muscle:

19 Likes

Hyggelig at de dro over blekka mi, fint å høre Nieb’an sine meninger på konkurransebildet og å få sendt en trivelig hilsen :beers: At 130 kan bli kutta er ikke noe de har kommunisert (de har vell kanskje hinta at de ser på det før også), men at de prøver bekrefter iallefall spekulasjonen til mange her at det er en potensiell mulighet. Spennende milestones, og jeg følte nå han var relativt upbeat i tonen. Spennende kvartal i møte.

9 Likes