Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Liker detaljgraden til Niba, han kan hva Nano driver med godt. Liker også hvor detaljert planene er.

Eksempel:

Når Per fra Pcib fikk spørsmål om hvordan de skulle øke rekrutteringen, så følte jeg ikke det var et klart svar. Det virket bare som om de skulle gjøre mer av det samme. Per sa at han håper ting løsner etterhvert. Han var også usikker på om de skulle klare å overholde fristene, da han ikke viste hvordan corona ville utvikle seg.

Niba derimot forklarte detaljert alle tiltakene Nano har satt i gang for å øke rekrutteringen (blant annet bytte av prøveresultatsjåføren på svenskegrensen😅) . Han uttrykte også at de er ganske sikker på at de skal klare å rekke fristene de har satt seg.

7 Likes

For alle interesserte rundt financing, hør fra 28 minutter. Varer ca to minutter.

Nieba sier at de aktivt forfølger fleksible og oppnåelige konsolideringsstrategier for å maksimere verdiene. De vil gjøre den riktige dealen, ikke hvilken som helst deal.
De forfølger ulike aktuelle retninger å gå.

Det avsluttes med at de vil reise kapital på en måte, og da sier Elisabeth «a little». Da ler de begge rått, og Nieba adresserer at de har jo en 20 % fullmakt tilgjengelig. Min frie tolkning av den passiaren; her ønskes det en deal langt større enn hva 20 % utvidelse gir, og det er hva det jobbes med. Det finnes ingen annen måte å tolke det Nieba sier når de aktivt forfølger ulike avenues og konsolideringsstrategier. Det finnes alternativer de vurderer p.t, og de vil klinke til på den riktige.

Ref det du adresserte InVivo; de nevner DLBCL og Archer, men i den hensikt at cashens varighet avhenger også hva som skjer av rekrutteringen i disse cohortene.
Jeg mener fortsatt at de nevnte flere måter å kapitalisere fra pipen på, men det er ikke i passiaren rundt finansieringsbiten, men sikkert et annet sted.

6 Likes

De har vel ikke pleid å si at de har som mål å maksimere shareholder values tidligere heller…

1 Like

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-141

Det han sier om funding er:

Lars: We are looking into all funding possibilities, which could be dilutive, like equity, or it could be through a deal…
What is worth remembering is that Betalutin is a 100% owned asset and that we are also actively pursuing a flexible regional commercialization strategies to maximize the value. So that we are looking for the right deal, not just any deal. So in essence we are pursuing several avenues to think about and yes if you looking onto our cash position of course we at one point in time in the future we would need to raise additional money.

Elisabeth: A little?

Lars: hehehehe…, we do have a 20% authorization from the AGF…

8 Likes

For de som er interessert i det som ble drøftet her på tråden forleden om Copansilib, og påstanden om at dette kan ta fra Betalutin muligheten til å få approval, hør fra 34:35

Her forteller Nieba om kroppens evne til å ta til seg medisin på en effektiv måte. Den er lav for de som får Copansilib fordi behandlingen har så mange bivirkninger at den reduserer inhibatorenes tiltenkte effekt.

Igjen er vi tilbake på single-administration og safety. De ser ikke ut til å frykte noen av konkurrentene, selv om det fremmes her inne fra tid til annen at NHL er blitt veldig crowded og fått et farlig høyt antall konkurrenter. Dette ser ikke Nieba ut til å være enig i.

Det finnes riktignok gode behandlinger for den yngre garden som tåler sideeffektene bedre enn eldre over 65, men populasjonen som NANO går etter innen 3L er utsatte pasienter som er lite tolerante for side-effects. Derfor brukes begrepet unmet need om markedet deres inn NHL.

16 Likes

Jeg har sagt det før og sier det igjen:
Birvirkningsprofil er en veldig undervurdert “størrelse” blant investorer etter min mening…
Man finner mange som utvikler medisin innen segmentet og man greier se og “frykte” efficacy-tall… Men det er vanskeligere å gi en verdi på onetime treatment, forbigående (onetime) bivirkninger, Qol, milde bivirkninger, high safety…
Det er disse egenskapene som er jokeren til Betalutin og gjør den til en behandling som vil være lett å ta i bruk/anbefale for behandlere for å gi et godt resultat uten unødig lidelse.
2. og 3.linje (FL og Mzl) virker som skapt for et produkt som Betalutin… (Og Efficacy kan vel kanskje gi tilgang allerede i 1.linje for Mzl…?)

13 Likes

Most Recent Events

• 03 Sep 2020 Nordic Nanovector announced intention to launch lutetium (177lu) lilotomab satetraxetan (Betalutin®) in USA

• 27 Aug 2020 Lutetium (177lu) lilotomab satetraxetan is available for licensing as of 27 Aug 2020. www.nordicnanovector.com

• 27 Aug 2020 Interim efficacy and adverse events data from a phase IIb PARADIGME trial in follicular lymphoma released by Nordic Nanovector

https://adisinsight.springer.com/drugs/800037665

22 Likes

Pent funn!

Nais!

Hva er dette?

Springer er et av de viktigste forlagene/tidsskriftene innen farma.

Dette er oppføringen om Betalutin på Adis Insights som er Springer sin katalogtjeneste/oppslagsverk for all verdens medisiner.

Her er tilsvarende side for Xofigo
https://adisinsight.springer.com/drugs/800017421

2 Likes

Called it i sommer:

11 Likes

Enda en kuriositet i disse ventetider: Handle litt Betalutin på internett?

https://www.creativebiolabs.net/Lilotomab-67719.htm?gclid=EAIaIQobChMIwtK6mfvc6wIVD5OyCh2nkAjvEAMYASAAEgK8_vD_BwE

Men dette er jo bare antistoffet, så de har bommet med det generiske navnet. Lilotomab er navnet som tidligere bare var HH1.

Vet ikke helt hvor seriøst man skal ta den hjemmesiden. :stuck_out_tongue: Kan være bare noe crawlet greier. Men er vel det du mener med kuriositet.

2 Likes

Springer har allerde Savepig svart på, men det mest oppsiktsvekkende (synes jeg) - er at “Available for licensing - Yes” er uthevet, sammen med “intention to launch in the US”

The licensing process, the mode of cooperation that is most frequently encountered in the pharmaceutical sector. Within the framework of a licensing agreement, the ’donor‘ transfers an innovation, a ’brand‘ and sometimes the raw material while the ’beneficiary‘ is committed to the payment of royalties and other forms of payments (fee upon signing, annual fee…) that may also involve profit sharing over the product lifecycle.

2 Likes

4,9 milliarder dollar ville jo vært en småpen pris for Nordic Nanovector, da hadde jeg jaggu meg takket pent ja :money_mouth_face::sweat_smile::+1:

5 Likes

Om ikke annet sier det litt om hvilke pengesterke aktører som svever rundt i samme rom som NANO. Og at det finnes potensielle beilere til NANO og selskapets teknologi bekrefter vel ledelsen i siste Radforsk Podcast. Det gjelder bare å gjøre det rette valg. Men det kan skje før man aner det.

Tror nok det kan være greit å befinne seg på innsiden av NANO i disse tider. Selv har jeg ikke vært lastet så tungt med NANO aksjer siden våren 2017. Og jeg tror at vi kommer til å få en reprise på høsten 2016, bare at det denne gangen kan bli langt sterkere opptur…Eller hva tror dere vil skje dersom det skulle falle ned et bud på flere milliarder fra himmelen? Spennende.

5 Likes

Ikke utenkelig med slike priser, men da må vi få et kraftig løft i kursen opp mot 100-150.
Ikke sett noen som kjøper et selskap med 30 ganger premie, men 7-10 derimot, ja d har vi sett. Ikke i Norge, men over dammen.

2 Likes

Antar markedsaktørene avventer avklaring på to forhold før de er villige til å prise NANO vesentlig høyere enn dagens nivå. For det første spørsmålet rundt finansiering IG hvorvidt dette blir en utvannede emisjon. For det andre at ledelsen sine grep virkelig har hatt den effekt at selskapet er kommet tilbake på track og at den bebudede tidslinjen om godkjenning er realistisk.

I den grad finansieringen blir en partneravtale, så kan kursen få seg et behaglig løft med en slik børsmelding til markedet.

1 Like