Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Springer er et av de viktigste forlagene/tidsskriftene innen farma.

Dette er oppføringen om Betalutin på Adis Insights som er Springer sin katalogtjeneste/oppslagsverk for all verdens medisiner.

Her er tilsvarende side for Xofigo
https://adisinsight.springer.com/drugs/800017421

2 Likes

Called it i sommer:

11 Likes

Enda en kuriositet i disse ventetider: Handle litt Betalutin på internett?


https://www.creativebiolabs.net/Lilotomab-67719.htm?gclid=EAIaIQobChMIwtK6mfvc6wIVD5OyCh2nkAjvEAMYASAAEgK8_vD_BwE

Men dette er jo bare antistoffet, så de har bommet med det generiske navnet. Lilotomab er navnet som tidligere bare var HH1.

Vet ikke helt hvor seriøst man skal ta den hjemmesiden. :stuck_out_tongue: Kan være bare noe crawlet greier. Men er vel det du mener med kuriositet.

2 Likes

Springer har allerde Savepig svart på, men det mest oppsiktsvekkende (synes jeg) - er at “Available for licensing - Yes” er uthevet, sammen med “intention to launch in the US”

The licensing process, the mode of cooperation that is most frequently encountered in the pharmaceutical sector. Within the framework of a licensing agreement, the ’donor‘ transfers an innovation, a ’brand‘ and sometimes the raw material while the ’beneficiary‘ is committed to the payment of royalties and other forms of payments (fee upon signing, annual fee…) that may also involve profit sharing over the product lifecycle.

2 Likes

4,9 milliarder dollar ville jo vært en småpen pris for Nordic Nanovector, da hadde jeg jaggu meg takket pent ja :money_mouth_face::sweat_smile::+1:

5 Likes

Om ikke annet sier det litt om hvilke pengesterke aktører som svever rundt i samme rom som NANO. Og at det finnes potensielle beilere til NANO og selskapets teknologi bekrefter vel ledelsen i siste Radforsk Podcast. Det gjelder bare å gjøre det rette valg. Men det kan skje før man aner det.

Tror nok det kan være greit å befinne seg på innsiden av NANO i disse tider. Selv har jeg ikke vært lastet så tungt med NANO aksjer siden våren 2017. Og jeg tror at vi kommer til å få en reprise på høsten 2016, bare at det denne gangen kan bli langt sterkere opptur…Eller hva tror dere vil skje dersom det skulle falle ned et bud på flere milliarder fra himmelen? Spennende.

5 Likes

Ikke utenkelig med slike priser, men da må vi få et kraftig løft i kursen opp mot 100-150.
Ikke sett noen som kjøper et selskap med 30 ganger premie, men 7-10 derimot, ja d har vi sett. Ikke i Norge, men over dammen.

2 Likes

Antar markedsaktørene avventer avklaring på to forhold før de er villige til å prise NANO vesentlig høyere enn dagens nivå. For det første spørsmålet rundt finansiering IG hvorvidt dette blir en utvannede emisjon. For det andre at ledelsen sine grep virkelig har hatt den effekt at selskapet er kommet tilbake på track og at den bebudede tidslinjen om godkjenning er realistisk.

I den grad finansieringen blir en partneravtale, så kan kursen få seg et behaglig løft med en slik børsmelding til markedet.

1 Like

Eller utlisensiering? Slik jeg tolker infoen fra @SkogensKonge så er Betalutin tilgjengelig for dette i US? Er det slik at de utlisensierer det der og beholder resten av verden selv?

Det ville vel strengt tatt være motsatt av kommunisert strategi?

1 Like

I know! Derfor jeg klør meg i hodet over den lenken. Jeg vet ikke helt hva man skal legge i det…? :thinking:

1 Like

Det er jo en kommunisert strategi?? De sier jo hele tiden at de går for den rette dealen.

2 Likes

Sitter nesten med en følelse av at de kan få en deal på dagen om ønsker det.

Har de råd til å være så picky altså? :thinking:

1 Like

Strategien har vært at de skal ta det til US market selv, men har vært åpne for deals utenfor. Kan selvsagt hende noe har gått meg forbi, men jeg har ikke fått med meg at det gjelder i US.

EDIT:
Ja jeg er klar over endringen av footeren i meldingene ang. selskapspresentasjon.

Får satse på de presser opp prisen med å spille på at de har flere interessenter, play hardball :person_in_lotus_position:

1 Like

Det stemmer ikke. De har hele tiden kommunisert at de er åpen for avtaler, og i det siste året at de skrevet at de vil delta i kommersialiseringen.

Tenkte jeg også, når Nieba sa at dem ikke ville gå for “any deal”…

Med mcap Nano nå har, og safety profile produktet har ifht. konkurrentene, så er det jo ikke utenkelig at de kan velge og vrake i deals men at disse ikke er gode nok. Spille litt hard ball for å presse prisen opp for en deal. I like it.

5 Likes

Ja, de er overraskende tøff hvis dette er tilfellet.

2 Likes