Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Kursen kommer til å eksplodere hvis de får til en sterk reduksjon nå. Drømme scenario, dog det kan hende det bare forblir en drøm.
:bulb:
:frowning_man:

3 Likes

What’s next

Approval of protocol amendment in multiple countries - expected October/November 2020
Faster rate of patient enrolment starting in November 2020
Continued implementation of initiatives to further enhance the patient recruitment rate, including a new
social media strategy
PARADIGME patient recruitment updates will be provided in each Quarterly Report

Det virker som dem er selvsikre på høyere innrullering hvertfall. November er måneden.
Hadde vært spennende å visst nye kriterier fra type c møtet. Approval of protocol expected okt-nov

1 Like

For meg har det som tidligere nevnt vært helt oppe i dagen med mulig lavere cutoff:

• statistisk er det ulogisk at signifikans må baseres på høyere antall når en arm legges ned
    Jeg bemerket at Jonas i radium den gang sa at det var uaktuelt å redusere antall pasienter(og at han har en tendens til å komme med ulike bombastiske uttalelser som ikke alltid er riktig - Sorry Jonas men det er statement of fact)
  • Helt siden Niebas første conf call har han vist unaturlig confidence på å kunne levere top line data 2h21.
    Det er selvmord i selskapets situasjon med historisk milestone track og ulogisk i covid verden.
    Så noe gir den tryggheten, og antall MÅ være en faktor

Nå ser vi det på trykk i presentasjon.

Hvis ikke det betyr at antallet kommer til å bekreftes redusert i q3 så er det en saftig skivebom.
Og det skjer bare ikke - er mitt stalltips

De er i en fase hvor tilliten gjenvinnes, og en så stor sjans mtp guiding og signaler tar de ikke uten grunnlag for å forvente gjennomslag

Dette er kjempebull, og en gledelig bekreftelse som virkelig kan ta markedet på sengen.

I tillegg er den regionale strategien de uttaler så tydelig nå, en kraftig indikasjon på at de jobber spesifikt med løsninger.
Også der er jeg sikker på vi ser noe på denne siden av nyåret.

Hold fast i seilet, det kan komme kraftige vindkuler

13 Likes

De nye kriteriene har du her, https://newsweb.oslobors.no/message/508902

Approval of protocol expected okt-nov er i forbindelse med godkjenning av overnevnte børsmelding i alle 25 land som de har sites i.

Jeg vil tro flere land allerede har godkjent de nye kriteriene og okt/nov er guidet mot fullstendig godkjennelse i alle 25 land.

Legger til enda et lydklipp fra radium podcasten som de fleste sikkert har fått med seg; Nieba nevner i klippet flere ting som blir gjort for å øke rekrutteringen.

5 Likes

Kjempepresentasjon, og flotte bemerkninger her på tråden.

Jeg senker forventningene til hvor mange de må greie å rekruttere til neste presentasjon, 5-10stk gjør meg fornøyd. Nå har de jo faktisk skrevet at “Faster rate of patient enrolment starting in November 2020”, så da vet vi det. Kan fortsatt hende at noen land godkjenner før og at vi får en overraskelse, men tror det er lurt å ikke forvente altfor høyt antall nye pasienter til neste presentasjon. Hva mener du @InVivo ?

2 Likes

“Continued implementation of initiatives to further enhance the patient recruitment rate, including a new
social media strategy”
Dette må vel være musikk i Savepig’s ører :grin:

2 Likes

Har du hatt en finger med i spillet her @Savepig?:wink:

1 Like

Dette må være gode greier for savepig ja :blush:

Det var faktisk noe av det jeg likte best med hele intervjuet. Sånn som jeg forsto Jonas var dette noe som var høyere på agendaen generelt, ikke bare for NANO.

Og Radforsk og HealthCap er jo flinke på det i utgangspunktet.

Få enkelttaktikker som kan gi så mye bang for the bucks.

Spot on. Og det er vel i den prosessen at ledelsen har funnet grunnlag for en langt større selvsikkerhet, samt at en finansiering utenom emisjon er blitt langt mer realistisk.

Det bør ikke være mye tvil om at selskapet er tilbake på sporet og at utsiktene til suksess er blitt langt lysere. Betryggende at FDA er en aktiv part i denne prosessen. Et avgjørende år som nå ligger foran oss.

På mandag kan du fortsatt handle NANO langt nede på 20-tallet. Skru så tiden 12 måneder frem, kun 12 måneder frem, så kan vi jo spekulere på hvor aksjekursen da ligger. Vi kan tross alt nå se målsnoren like der fremme; høsten 2021…

3 Likes

Sitter igjen med samme følelese her, det jobbes aktivt med partnerskap, men det signeres ikke avtale for enhver pris pdd. Hvis ikke avtalen Nano blir tilbudt er god nok, så blir det en ny runde med emisjon.

Må bare like at de tør å spille hardball mot de store, kan tyde på at de vet at BP sikler på hele selskapet.

3 Likes

Dere som følger aksjen tettest, hva er egentlig realistisk kurs ved salg av selskapet ? Eller om de tar produktet til markedet ved hjelp av partner. Nedsiden er 100%, det vet jeg :joy::joy:

Forventer ikke en Algeta og håper vi ikke tar en Clavis.

1 Like

Her bruker du bare den enkleste biotek-tommelfingerregelen og kjører en serviett-analyse.

3 x forventet peak sales av Betalutin + litt for pipen = salgspris

Så vil jo folk få forskjellig tall ut av den regelen der :wink:

2 Likes

Når man ser på markedsstørrelsen på de indikasjoner Nano går for, så forventer jeg en betydelig større sum enn det Algeta ble kjøpt for (19-ish milliarder?)

2 Likes

Finnes det transcript av podkasten nå sist ??

1 Like

Hvis RIT skulle ende opp med å bli SoC for NHL pasienter, så snakker jo vi nesten en fantasisum hva angår forventet peak sales!

ca 60k pasienter bare i US innenfor MCL, MZL, DLBCL og FL

“With the higher CR rates and longer Progression Free Survival (PFS) times observed in patients with FL and DLBCL, as well as encouraging early data from MZL and MCL consolidation trials, RIT appears to have an important role in the treatment of patients with NHL.”

https://www.lymphomation.org/treatment-rit.htm

1 Like

Edit: Tenker ikke kortsiktig trading, som Nocturne viser med sine streker bør en være obs i 19-20 nivået. Fordelen er at en får muligheten til og øke beholdningen, uten at jeg har noe ønske om det.

1 Like

Høres jo ut som en grei regel, kan vel ikke gjøres enklere.

Cluet er jo å estimere peak sales riktig. Man kan jo argumentere for et salg på at fra 50 mill USD(bear) til 5000-6000 mill USD(superbull)

1 Like

Dersom en partneravtale var på trappene, burde ikke top10 shareholders være litt mer spennende?

1 Like