Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Spot on. Og det er vel i den prosessen at ledelsen har funnet grunnlag for en langt større selvsikkerhet, samt at en finansiering utenom emisjon er blitt langt mer realistisk.

Det bør ikke være mye tvil om at selskapet er tilbake på sporet og at utsiktene til suksess er blitt langt lysere. Betryggende at FDA er en aktiv part i denne prosessen. Et avgjørende år som nå ligger foran oss.

På mandag kan du fortsatt handle NANO langt nede på 20-tallet. Skru så tiden 12 måneder frem, kun 12 måneder frem, så kan vi jo spekulere på hvor aksjekursen da ligger. Vi kan tross alt nå se målsnoren like der fremme; høsten 2021…

3 Likes

Sitter igjen med samme følelese her, det jobbes aktivt med partnerskap, men det signeres ikke avtale for enhver pris pdd. Hvis ikke avtalen Nano blir tilbudt er god nok, så blir det en ny runde med emisjon.

Må bare like at de tør å spille hardball mot de store, kan tyde på at de vet at BP sikler på hele selskapet.

3 Likes

Dere som følger aksjen tettest, hva er egentlig realistisk kurs ved salg av selskapet ? Eller om de tar produktet til markedet ved hjelp av partner. Nedsiden er 100%, det vet jeg :joy::joy:

Forventer ikke en Algeta og håper vi ikke tar en Clavis.

1 Like

Her bruker du bare den enkleste biotek-tommelfingerregelen og kjører en serviett-analyse.

3 x forventet peak sales av Betalutin + litt for pipen = salgspris

Så vil jo folk få forskjellig tall ut av den regelen der :wink:

2 Likes

Når man ser på markedsstørrelsen på de indikasjoner Nano går for, så forventer jeg en betydelig større sum enn det Algeta ble kjøpt for (19-ish milliarder?)

2 Likes

Finnes det transcript av podkasten nå sist ??

1 Like

Hvis RIT skulle ende opp med å bli SoC for NHL pasienter, så snakker jo vi nesten en fantasisum hva angår forventet peak sales!

ca 60k pasienter bare i US innenfor MCL, MZL, DLBCL og FL

“With the higher CR rates and longer Progression Free Survival (PFS) times observed in patients with FL and DLBCL, as well as encouraging early data from MZL and MCL consolidation trials, RIT appears to have an important role in the treatment of patients with NHL.”

https://www.lymphomation.org/treatment-rit.htm

1 Like

Edit: Tenker ikke kortsiktig trading, som Nocturne viser med sine streker bør en være obs i 19-20 nivået. Fordelen er at en får muligheten til og øke beholdningen, uten at jeg har noe ønske om det.

1 Like

Høres jo ut som en grei regel, kan vel ikke gjøres enklere.

Cluet er jo å estimere peak sales riktig. Man kan jo argumentere for et salg på at fra 50 mill USD(bear) til 5000-6000 mill USD(superbull)

1 Like

Dersom en partneravtale var på trappene, burde ikke top10 shareholders være litt mer spennende?

1 Like

Fordi?

1 Like

Bedre forhandlingsgrunnlag. Historien viser det ofte er et faktum at utenlandske investorer/fond kjøper seg inn i forkant før dem begynner å forhandle…

1 Like

Kan du vise til konkrete eksempler?

1 Like

Det ferskeste jeg kommer på er NAS og IAG.

Er det noen som husker Algetas shareholders før partnerskap kom?

1 Like

Eksempelet ditt dreier seg om oppkjøp da (Og er en helt annen bransje)… og det var ikke snakk om en utlisensieringsavtale/partnerskap der…
For øvrig tror jeg det finnes like mange eksempler på at BP som inngår partneravtale samtidig får en rettet emisjon som gir dem en del av selskapet… (eksempelvis AZ og moderna)

5 Likes

Eller dette eksemplet fra Savepig

2 Likes

Det morsomme er at det ikke er mange millionene som skal til før Nano blir en gullfugl, når vi snakker amerikanske dollar. Pfizer eksempelet til @Savepig tilsvarer jo hele kassa til Nano på nåværende tidspunkt :sweat_smile:

2 Likes

Ja, og det var på tidlige fase 1 data.

Så har du Mei Pharma sin deal som jo et omtrent samme sted i løypen som Nano.

Hvordan lød den? 100 mill USD i lanken og ca 700 i milestones?

Fantes vel ikke noe passert interrim på Mei såvidt jeg vet(?)