Vektet opp med 1800 nye på 21,96. Brukbar støtte rundt 22
De er nok ikke så klare for at denne skal turne opp nå, så de må forsvare bettet sitt. La de kjempe, demningen brister før eller siden.
Dess mer volum de shorter, jo mer de må kjøpe tilbake når god-meldingene kommer😎
Let`s hope so – antar de kan ha solgt litt mer fra rundt kl 15 i dag for å få sluttkursen under 22…
Helt sikkert, og når man ser at nettosalg på fredag var 65 000 aksjer og en del handel er mellom algoritmer, er de passe alene om å selge om dagen.
De vil få trøbbel med å dekke inn dette uten å gå på en skikkelig smell dersom ikke børsene surner eller NANO må adressere markedet med en emi med stor rabatt.
Har de det? Du må gjerne vise til når short er åpnet og deretter lukket, tallene ligger tilgjengelige.
Nei. Det som er tilgjengelig er historikk på shortposisjoner som er større enn eller lik 0,50% av aksjene i selskapet. Hvis du har tilgang på andre posisjoner enn dette så er du velkommen til å dele.
Det FartilLuigi kanskje mener er at synlig short har “forsvunnet” fra shortregisteret på en lavere aksjekurs en da de ble publisert. Men vi dødelige vet ikke hvor mye som dekkes inn utover hva som er synlig for oss i registeret.
@TheObserver det er ikke deg jeg skyter nå, men jeg kjenner jeg blir litt furten av folk som sier “Det er 0 short” når et selskap ikke står oppført med short i short-registeret. Folk bør lære seg forskjellen.
Litt tvilsomt å si at shorterne har rett, når de er en stor del av årsaken til at kursen gjentatte ganger blir kjørt ned, for så å dekke inn i emisjoner. Med så mange aksjer tilgjengelig, kombinert med lav omsetning, kontrollerer de kursen. Man kan vel si at de har vært heldige som har fått muligheten til å holde på over såpass lang tid. Jeg tror den eneste grunnen til at de shorterne kommer tilbake på listene, er at de gambler på en emisjon hvor de kan kjøpe tilbake aksjene med brukbar rabatt. Penger på gaten? Nå er det om å gjøre å holde kursen lavest mulig frem til en eventuel emisjon. At emisjonen blir satt på lav kurs er jo en fordel, for da er det ikke så lenge til neste gang
Skjønner godt at du hevder det med tanke på selskapets historikk. Shorten vinner ofte, men jeg husker en oversikt over et av de selskapene som shortet NANO og de hadde flere tilfeller da de gikk på smell. Får satse på at de tar feil denne gangen og at NANO 2.0 gir svina en ordentlig lærepenge.
Helt riktig @ezPappi, det fremkom ganske så tydelig at de hadde ikke stått seg på shorting i NANO.
For dere andre; it goes without saying at det er big diff mellom vwap short kurs og hva som meldes når de passerer mer enn 0.5 %. Basert på historikken gjennom sommeren og de klare angrepene på kursen, så vil jeg tippe at de har to omganger fra 25 og ned til 20 kroner, og den siste fra 32 og ned til 22.
Min antakelse er at snittet på possene må vurderes å ha blitt satt de dagene hvor attackene var synlige og følgelig har vwap rundt 24 - 26 kroner.
Det er på det grunnlaget jeg mener at det blir tøft å covre posisjonene med gevinst hvis
A) emisjon uteblir
B) de får redusert antall pasienter i Paradigme
C) melder om full rekruttering i Archer
D) får inn en finansiell / industriell partner
Veldig upresise beregninger på de utregningene der all den tid all short under 0,5 % kun beregnes til vwap den dagen de overstiger 0,5 % og vice versa ved inndekning som tar dem under 0,5 %…
Med det sagt: At shorterne har gjort penger fra 100 og nedover i 2016/17 og 80 og nedover i 2019/20 kan det ikke være så mye tvil om…
En stor mengde med aksjer ble pøst ut i markedet de gangene for å konsolidere TA-motstandsnivåer og presse den under TA-støtter…
Så at shorterne historisk har gjort det godt på Nano-aksjen er det vel lite tvil om…
Men så er det heller ingen automatikk i at dette skal gjelde denne gangen også og det at “short vinner” alltid skal gjelde – vi har sett i et annet Bio, Photocure, at short satt der i år har gitt dårlig avkastning ved 2 anledninger.
Alltid like interessant når skribenter som ble registrert for en dag siden åpner jomfruposten med å erklære at nå kommer NANO til å smelle ned fordi shortere alltid vinner i aksjen.
Det finnes unntak fra dette i NANO, men klart når Dahle solgte i bøtter og spann var det en no-brainer, a la Quantafuel når innsiderne pøste ut for 150 MNOK før helga. Etter at NANO passerte 30 sommeren i fjor tror jeg ikke butikken har vært så god for shorterne.
Var lenge en bruker på Shareville som kalte seg LuigiLuigi som var en mester i samme øvelsen😉
Noen som har hatt stipendiat hos nano😊
Dette var spennende!!!
To increase the effect of 177Lu-NNV003 it was combined with olaparib, an inhibitor of PARP, an enzyme responsible for repairing DNA single-strand breaks. When inhibited, the single-strand breaks remain unrepaired and progress into lethal double-strand breaks. By combining the RIT with olaparib, the single-strand breaks made by 177Lu-NNV003 will become double-strand breaks, thus becoming more cytotoxic. The combination was studied in seven NHL cell lines, and was found to be clearly synergistic in four of the cell lines and tended towards synergistic in two more.
Olaparib
https://www.felleskatalogen.no/medisin/lynparza-astrazeneca-591930
Brystkreft: Monoterapi for behandling av voksne med kimbane BRCA1/2‑mutasjoner som har HER2‑negativ lokalavansert eller metastatisk brystkreft
Brystkreft en mulighet for alfaemitter + olaparib?
Lang frem, jada, men dette vi jo være av åpenbar verdi for en BP-partner/kjøper.
Er nok mye relevans til dette her
Edit: Hadde helt glemt at dette var nano pre-klinikk.
Er dette forsøket hvor de måtte ta livet av musene, eller var det archer?
D var Archer-1