Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Helt riktig @ezPappi, det fremkom ganske så tydelig at de hadde ikke stått seg på shorting i NANO.

For dere andre; it goes without saying at det er big diff mellom vwap short kurs og hva som meldes når de passerer mer enn 0.5 %. Basert på historikken gjennom sommeren og de klare angrepene på kursen, så vil jeg tippe at de har to omganger fra 25 og ned til 20 kroner, og den siste fra 32 og ned til 22.
Min antakelse er at snittet på possene må vurderes å ha blitt satt de dagene hvor attackene var synlige og følgelig har vwap rundt 24 - 26 kroner.

Det er på det grunnlaget jeg mener at det blir tøft å covre posisjonene med gevinst hvis
A) emisjon uteblir
B) de får redusert antall pasienter i Paradigme
C) melder om full rekruttering i Archer
D) får inn en finansiell / industriell partner

2 Likes

Veldig upresise beregninger på de utregningene der all den tid all short under 0,5 % kun beregnes til vwap den dagen de overstiger 0,5 % og vice versa ved inndekning som tar dem under 0,5 %…

Med det sagt: At shorterne har gjort penger fra 100 og nedover i 2016/17 og 80 og nedover i 2019/20 kan det ikke være så mye tvil om…
En stor mengde med aksjer ble pøst ut i markedet de gangene for å konsolidere TA-motstandsnivåer og presse den under TA-støtter…
Så at shorterne historisk har gjort det godt på Nano-aksjen er det vel lite tvil om…

Men så er det heller ingen automatikk i at dette skal gjelde denne gangen også og det at “short vinner” alltid skal gjelde – vi har sett i et annet Bio, Photocure, at short satt der i år har gitt dårlig avkastning ved 2 anledninger.

4 Likes

Alltid like interessant når skribenter som ble registrert for en dag siden åpner jomfruposten med å erklære at nå kommer NANO til å smelle ned fordi shortere alltid vinner i aksjen.

Det finnes unntak fra dette i NANO, men klart når Dahle solgte i bøtter og spann var det en no-brainer, a la Quantafuel når innsiderne pøste ut for 150 MNOK før helga. Etter at NANO passerte 30 sommeren i fjor tror jeg ikke butikken har vært så god for shorterne.

7 Likes

Var lenge en bruker på Shareville som kalte seg LuigiLuigi som var en mester i samme øvelsen😉

1 Like

Noen som har hatt stipendiat hos nano😊

8 Likes

Dette var spennende!!!

To increase the effect of ​177​Lu-NNV003 it was combined with olaparib, an inhibitor of PARP, an enzyme responsible for repairing DNA single-strand breaks. When inhibited, the single-strand breaks remain unrepaired and progress into lethal double-strand breaks. By combining the RIT with olaparib, the single-strand breaks made by ​177​Lu-NNV003 will become double-strand breaks, thus becoming more cytotoxic. The combination was studied in seven NHL cell lines, and was found to be clearly synergistic in four of the cell lines and tended towards synergistic in two more.

Olaparib
https://www.felleskatalogen.no/medisin/lynparza-astrazeneca-591930

Brystkreft: Monoterapi for behandling av voksne med kimbane BRCA1/2‑mutasjoner som har HER2‑negativ lokalavansert eller metastatisk brystkreft

Brystkreft en mulighet for alfaemitter + olaparib?:face_with_monocle:
Lang frem, jada, men dette vi jo være av åpenbar verdi for en BP-partner/kjøper.

20 Likes

Er nok mye relevans til dette her

4 Likes

Edit: Hadde helt glemt at dette var nano pre-klinikk. :zipper_mouth_face:

Ja, og det har jo de brukt i prekliniske forsøk, anti-HER2 linket til Pb212

1 Like

Er dette forsøket hvor de måtte ta livet av musene, eller var det archer?

D var Archer-1

Noterer meg at Nano ikke deltok på HC Wainwright investor konferansen i april. De deltar heller ikke på den pågående HCW konferansen i New York.

Både Jefferies og ABG sine seminar i juni er vel kun en presentasjon og ikke rettet mot investorer ?

Så da har vi vel kun Pareto sin nå nylig som var rettet mot investorer.

Edit : Tenker at HCW i London og NY burde være attraktive hvis en trenger litt cash.

Hvis man vil bli kvitt litt cash mener du vel?

1 Like

Som seg hør og bør :blush:

«The mice that just would not die…»
Altså… c’mon somebody

Solen skinner i 20 grader på Sørlandet, og gikta varsler nytt rykk i nano - du hørte det her først.
Sikreste TA i finansverdenen

4 Likes

Snodig at ikke GSA kom på banen på slutten her og kjørte den ned til 21.5. De har vel neppe gitt opp kampen ennå :wink:

1 Like

Mange sørlendinger som sitte med Nano… :wink:

2 Likes

Ja det er visst det.
Egentlig bergenser jeg da, så det er noen sv oss også, ikke sant @Londonmannen :wink:

Btw:
Jeg så den avtalen med 100% premium som ble postet.
Håper ikke vi lider samme skjebne
(det gjør vi jo ikke heller da)
men det er lett å bli blendet av store tall

5 Likes

Når doblingen tilsvarer økning fra 90 til 180 milliarder er det nok lettere å svelge :blush: Man skal selge mye for å dekke inn 190 milliarder.

Hvis NANO kan selge Betalutin for 8 milliarder i året, kan vi vel alltids godta et cashoppgjør på 25 milliarder. Det er roughly 15 gangen fra dagens nivå.

5 Likes

er ikke så rart at archer rekruttering drøyer når det er 5sites og kolstad selv sikkert jobber iherdig med paradigme.

1 Like