Så på Dagsrevyen en sak om en far som måtte selge bil og andre eiendeler for og få rå til imunterapi til sin 33 årige datter med barn på henholdsvis 9 og 5.
Jeg tok meg den frihet og kontakte vedkommende og denne meldingen er fra ham, var ok at jeg limte den inn her I gruppen.
« Hun hadde opprinnelig livmorhalskreft som hun fikk for 2 år siden. Strålet 5 plasser og fikk cellegift. For 2 mnd siden fikk hun beskjed at noen lymfer var hovne og de tok prøver og da hadde det vært spredning fra opprinnelig plass. Det er snakk om 3 lymfer som har fått spredning. Hun ble spurt om å være med i gruppen som har med prøve/ test medisiner alternativt og sa med en gang ja. De sa hun var en god kandidat men fikk plutselig avslag om immunterapi fordi hun ikke holdt helt til Helsedepartementets kriterier .Aleris som i Norge utfører immunterapi behandling er kontaktet og de vil samkjøre dette med godkjenning av Radiumhospitalet som hun hører under»
Tenkte med en gang på Nano som driver forskning på området. Eller bommer jeg totalt her ??