Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Kan se ut som om denne er oppdatert nå?

2 Likes
  • «Actively persuing regional…»

Forfølger aktivt muligheter for regionale varianter.
Å aktivt forfølge må jo bety «vi tar initiativ for å oppnå regionale avtaler»
Eller?

At en eller flere ulike avtaler snart offentliggjøres virker åpenbart.
Spørsmålet er bare hvor raskt, og hvilke type avtale.
For hver dag som går blir sannsynligheten større for at en avtale er imminent.
Spørsmålet er om de klarer å lande den godt nok.

Jeg tror ja, denne gangen, og er spent på å se hva det innebærer.

5 Likes

:partying_face::partying_face:

6 Likes

Teejay
Jepp. Men her er det ikke 20 grader. Men vått og hyggelig er det. :+1::innocent:

https://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/presentations/NordicNanovectorSeptember%202020_updated.pdf side 9.
Ut fra tallene her får jeg passientgruppen FL not RTX refract FL more than 2 prior treatments til å bli 16 stykker, hvor ORR =74% og CR=42.5%
som er ganske close til MZL resultat.
DVS to grupper som responderer med +70% ORR og + 40% CR.

14 Likes

I 2017 ved børsmelding om aksept til ASH meldte NANO 81% ORR (n=21) for ARM 1 (15/40) i FL pasienter. Dette er siste gang jeg kan huske at det har blitt meldt respons per dose i stede for sub-set av pasienter. Eller kan noen ha husket å ha sett slike tall i senere tid?

Blir uansett spennende å se endelige tall for 15/40 i fra paradigme!

2 Likes

Så på Dagsrevyen en sak om en far som måtte selge bil og andre eiendeler for og få rå til imunterapi til sin 33 årige datter med barn på henholdsvis 9 og 5.

Jeg tok meg den frihet og kontakte vedkommende og denne meldingen er fra ham, var ok at jeg limte den inn her I gruppen.

« Hun hadde opprinnelig livmorhalskreft som hun fikk for 2 år siden. Strålet 5 plasser og fikk cellegift. For 2 mnd siden fikk hun beskjed at noen lymfer var hovne og de tok prøver og da hadde det vært spredning fra opprinnelig plass. Det er snakk om 3 lymfer som har fått spredning. Hun ble spurt om å være med i gruppen som har med prøve/ test medisiner alternativt og sa med en gang ja. De sa hun var en god kandidat men fikk plutselig avslag om immunterapi fordi hun ikke holdt helt til Helsedepartementets kriterier .Aleris som i Norge utfører immunterapi behandling er kontaktet og de vil samkjøre dette med godkjenning av Radiumhospitalet som hun hører under»

Tenkte med en gang på Nano som driver forskning på området. Eller bommer jeg totalt her ??

Kreft med spredning til lymfer er ikke NHL , så det faller ikke under NANO desverre

Livmorhalskreft sprer seg gjerne til bukhulen. Da kan d være noe for Oncoinvent som vel er i gang med kliniske tester med sin rapshedin om jeg ikke husker helt feil

1 Like

@hgsd300 - Ikke NANO relatert - men Kjøre TI innsats på denne da eller :slight_smile:

1 like for hver giver så kan vi tracke innsatsen :smiley:

5 Likes

Volum where you at?

1 Like

er OSE gået i sort? :slight_smile:

1 Like

3 Likes

desert walking…

1 Like

Tror ikke vi skal vente all verden volum eller kursutvikling før finansieringen er avklart. Mange som sitter på gjerdet og avventer om det blir emisjon. I så tilfelle kan man trolig få NANO aksjer til betydelig rabatt senere i høst.

1 Like

Kunne vært mindre problematisk om de hadde som hovedregel å kjøre fortrinnsrettet emisjon? Men folket regner vel med rettet emisjon til noen utvalgte, som virker å være standarden på børsen.

1 Like

Det er definitivt en ukultur som har etablert seg som en standard på børsen vår.

Men har vel også en sammenheng med at norske investorer ser på emisjoner med skrekk?

3 Likes

Why you så stressa ? There will be a partnerdeal , sooner or later :slight_smile:

2 Likes

Det er rettet emi som er in for tiden.

Ikke vanskelig å skjønne at de gjør det