Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Emisjonen er fulltegnet, men ikke avsluttet. Kursen er ikke gitt nå.

1 Like

Tror 19 til 20
Alt under 20 er skandale med tanke på kursen lå 32 for par dager

1 Like

Blir billig inngang i dagene fremover og det gleder meg med halvfull kassabeholdning. Humrer litt i skjegget over alle aksjonærer i biotek, feks PCIB som forventer en partneravtale. Mens vi venter på Godot som aldri kommer. Emisjon er bestandig snarere regelen enn unntaket.

Håper ikke det blir rep emi
Dette skal ødelege oppgang i Nano

3 Likes

Fra HO
Titleist

I dag kl 18:3910

Emisjonen går til 17,50 kr

Altså potentielt en rabat over 17% … da bliver der vel sell-off i de øvrige biotekaktier og indkøb i NANO.

1 Like

I tilfelle omtrent som man kunne forvente.
I nedre del av hva man kunne forvente dog.

1 Like

Som forventet det. Helt greit.

Huff, 200 dagers snittet er oppe på 22.

Denne tendensen at et selskap dreper alle de andre på indeksen har ikke vært så tydelig i det siste.

Jeg selger ikke TRVX nå. Fyller på med 10k nano til 16

17,50,- høres riktig ut. Mcap del på 13mill ish flere aksjer blir jo rundt der. Er ikke tålmodighetskrem jeg trenger. Her må det skikkelig glidekrem til for nå begynner jeg å bli sår. Emi på 114,- for 4 år siden. Maaange flere aksjer siden den gang og nå henter vi lommerusk nok en gang på latterlige nivåer. Pipeline råtner på rot. Rekrutteringen i Paradigme har gått i stå. Pengene renner ut. Ikke noe blest rundt selskapet eller produkt noe sted. Men jeg fortsetter å klore meg fast. Hva er galt med meg?
JR4rM30VskIAo

21 Likes

Ser ofte at det selges i et biotekselskap for å frigjøre penger til å komme inn i et annet på OSE ja, dessverre, håper ikke det rammer vax denne gangen. Jeg ser derimot min mulighet for første gang å bli aksjonær i NANO :+1:

2 Likes

For meg begynner det desverre å bli en lei følelse å forsvare sin posisjon i NANO.

1 Like

Samme her, fattig trøst at jeg får økt til flere Nano aksjer enn jeg noengang har hatt :roll_eyes:

1 Like

Good guy malene med strøken CV fortsetter å levere, verdig sin lønning helt klart :innocent:

55k euro har ledelsen + chairman tegnet seg kombinert. De har virkelig trua :partying_face:

4 Likes

De må ha penger igjen til neste emi må vite.

1 Like

Samme mønster hver gang. Kurs blir shortet ned før emi . Her er det noen som snakker sammen

3 Likes

Så 17.5 kommer fra en fyr på Hegnar?

1 Like

Høres jo rimelig ut. Men dersom man tviler er det jo bare vente til børsmeldingen kommer. Den er nok på plass før børsen åpner i morgen.

Tviler? Tenkte mer på hvor infoen kom fra

1 Like