Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Selskapet har levert gjennom interim, Orphan Drug, sterke Lymrit-data med mer, men FTF har dessverre ødelagt det som kunne gitt en hyggelig høst for selskapet.

Tipper ledelsen er passe lei av å ha staten som sin største fiende når det gjelder å skape et suksessfullt farma.

5 Likes

Alltid synd med en utvanning, men det er nå en gang slik det funker.

Men jeg føler fremdeles at selskapet ikke kommuniserer helhjertelig med aksjonærene: hvorfor tar rekrutteringa så lang tid.

Det var tungvint i Lymrit og det fortsetter inn Paradigme. Nano er til for å produsere data gjennom studiene. Når de ikke gjør det så lykkes de ikke i jobben sin. Og dette er ei utvikling som har pågått i mer enn 5 år nå. Om man ser tilbake på presentasjonene så er den sørgelige fasiten at selskapet aldri når målsetningene sine. Det er utrolig frustrerende og jeg føler vi har krav på ei forklaring på hvorfor de alltid bommer.

Og til sist: besparelsene fra Niebas kuttpakke er jo helt marginale sett i forhold til konsekvensene. Å fryse archer, dlbcl, og humalutin for å spare noen kroner på tusenlappen er særdeles uheldig all den tid man lever av å pumpe kurs gjennom nye data.

10 Likes

Hvilke triggere er forventet før neste emi H1 2021?

Lurt innn? Vel, da kan man gå tilbake til desember 2016 da selskapet gjennomførte en emisjon på kurs kr114,- (mener det var 114. Korriger meg om det er galt)

Så skjer det fatale. Jostein Dahle, en insider, går hen og selger en større post like etterpå! Og etter det kom aldri kursen over emisjonskursen.

Men såvidt jeg vet har det blitt gjennomført flere emisjoner i etterkant. Denne gangen kunne man med litt kløkt fått satt en emisjon på et høyere nivå, fått redusert utvanningen av trofaste investorer og oppnådd en smule goodwill hos investorene. Men nei. Ledelsen har nok lyttet mer på de store, tunge investorene, gitt dem en real rabatt. Men, mulig at det var dette som måtte til for å få på plass emisjonen. Da er det nærliggende å tro at også neste emisjon blir på premissene til de store og på bekostning av de små.

Er det på bakgrunn av dette vi skal forvente at kursen går 4-5 ganger de neste 12-15 månedene? Nope, ikke uten en eller flere superpositive meldinger. Og dersom så skjer kan vi jo håpe at ledelsen finner andre utveier enn emisjon som neste påfyll av kassabeholdningen. Men akkurat det tror jeg ikke før jeg ser det. De største er tross alt best tjent med å få kjøpe sterkt rabatterte emisjonsaksjer. På den måten kan de stadig øke sitt eget kakestykke på bekostning av småaksjonærene.

Om jeg blir sittende til målstreken? Det var meningen da jeg returnerte, men nå er jeg slett ikke sikker. Dukker det opp bedre alternativer og NANO på nytt går inn i et stillebelte, da vil ikke salgsknappen være langt borte. Jeg er tross alt Kun en småfisk og således kun mat for de store. :wink:

2 Likes

Healthcap kommer vel heller ikke denne gangen til å forsvare posisjonen sin fullt ut? Rundt 7 mill er vel bare 1/3 av det de måtte ha spyttet inn, eller tenker jeg feil? De har vel stått over et par emi’er også. Noen tanker rundt dette?

1 Like

Tja, de deltar ihvertfall i denne…

2 Likes

Sagt noe om hvilke aktører som fyller emisjonen? Med dette minstebeløpet er det vel ikke hvemsomhelst?

1 Like

Ikke hva jeg vet…

Så skjer det fatale. Jostein Dahle, en insider, går hen og selger en større post like etterpå! Og etter det kom aldri kursen over emisjonskursen.

Gleder meg til den dagen JOSTEIN DAHLE , IKKE blir nevnt i en emisjon igjen… :joy: :rofl:

1 Like

Litt kryssklipping i sitatet, men jeg tror dere skjønner poenget:

Hva gikk den neste emisjonen på? Den etter 114,- ? (Retorisk spørsmål)

1 Like

Var ikke det 45 kr da ??

Godt spørsmål. Må vedgå at det er enkelte opplevelser her i livet hjernen heldigvis velger å fortrenge. :joy::rofl:

1 Like

@londonmannen : Har fortreng mye, jeg også, i løpet av seks år. Ikke minst håpet om å bli gjeldfri…

6 Likes

Ved gjennomføring av amendmentet håper jeg på flg:

  1. Antall inklusjoner reduseres med 40 fra 130 til 90
  2. Alle som ikke kunne inkluderes pga. for strenge vilkår, stamceller etc, fyller fort opp de ca. 30 som mangler.
  3. Fase 2b går raskt til godkjennelse og fase 3 kommer i gang før ny emisjon.
5 Likes

Les børsmeldingen, de er tydelige på at dette er noe de ikke ser for seg.

  1. Jeg tenker kanskje det gamle tallet på 80 (fra før 2 dose-scenariet) med 15/40 kan bli aktuelt igjen… Isåfall mangler rundt 50 og vi ender på rundt 105 totalt med de som ble inkludert i 20/100 – krysser fingrene for at det er noe å gå på N ihvertfall.
  2. Håper virkelig det blir tilfellet og at man sammen med lavere N-krav kan nå ferdig inklusjon i H1.
  3. Går nok ei god stund før fase 3 er oppe og går, tipper jeg… Haster vel ikke så veldig å få startet den heller, men man må ha en plan for hvordan man går frem der ift regulatoriske myndigheter og AA-muligheter… Mye mer lyst til å ha Mzl oppe og gå og en plan for Alpha-37.

Svar til Chrkni

“Les børsmeldingen, de er tydelige på at dette er noe de ikke ser for seg.”

?? Den har jeg lest:

  • Further progress the pivotal PARADIGME Phase 2b trial
  • Initiate the preparatory activities for the confirmatory phase 3 trial.
2 Likes

Njaaa…

Nordic Nanovector intends to use the net proceeds from the Private Placement for
the following purposes:

  • Further progress the pivotal PARADIGME Phase 2b trial with Betalutin® in
    patients with 3rd-line relapsed/refractory Follicular Lymphoma (3L R/R FL).
  • Conduct Pharmacokinetics (PK) studies and execute CMC activities required
    for the planned BLA (Biological License Application) filing.
  • Initiate the preparatory activities for the confirmatory phase 3 trial.
  • General corporate purposes.

Er det slik å forstå at de må ha godkjent protokollendring (inkl.kriterier) i alle 24 land før de kan innrullere pasienten med lavere kriterier, eller kan de begynne så fort i det landet godkjenning foreligger?

1 Like

Dere hopper glatt over at de sier at de trenger cash før 1H21 er omme og at de guider avlesning av data etter dette.

1 Like