Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

The following primary insiders were allocated shares in the Private Placement:

• Jan Egberts, Chairman of the board, was allocated 6,349 shares in the Private Placement. Subject to completion of the Private Placement he will hold a total of 6,349 shares, corresponding to 0.007% of the issued share capital after completion of the Private Placement. Jan Egberts also holds 16,607 RSUs.

• Rainer Boehm, board member, was allocated 5,904 shares in the Private Placement. Subject to completion of the Private Placement he will hold a total of 5,904 shares, corresponding to 0.007% of the issued share capital after completion of the Private Placement. Rainer Boehm also holds 11,281 RSUs.

• Karin Meyer, board member, was allocated 571 shares in the Private Placement. Subject to completion of the Private Placement she will hold a total of 571 shares, corresponding to 0.0007% of the issued share capital after completion of the Private Placement. Karin Meyer also holds 5,379 RSUs.

• Lars Nieba, interim CEO, was allocated 9,523 shares in the Private Placement. Subject to completion of the Private Placement he will hold a total of 9,523 shares, corresponding to 0.012% of the issued share capital after completion of the Private Placement. Lars Nieba also holds 110,000 PSUs.

• Malene Brondberg, CFO, was allocated 7,349 shares in the Private Placement. Subject to completion of the Private Placement she will hold a total of 16,804 shares, corresponding to 0.021% of the issued share capital after completion of the Private Placement. Malene Brondberg also holds 85,000 PSUs.

• Marco Renoldi, COO, was allocated 12,698 shares in the Private Placement. Subject to completion of the Private Placement he will hold a total of 86,698 shares, corresponding to 0.109% of the issued share capital after completion of the Private Placement. Marco Renoldi also holds 95,000 PSUs and 464,137 options.

4 Likes

Ledelsen har virkelig tatt for seg i emisjonen, har nok kjempetro på caset.
Optimister er de også, rep emisjon…
blir nok fulltegnet.
For en tragedie nano har vært for sine eiere aksjonærene…

1 Like

Det var meldt at de skulle tegne for tilsvarende 55 000 EUR. De tegnet for 742 000 NOK, eller 67 000 EUR i dagens kurs. Så de har overtegnet.

1 Like

742 000 på seks person hvor alle hever million lønninger, ikke mye å bli imponert av, imponere neppe markedet heller.
Blir rævkjørt i morgen, faller garantert under emi kursen.

5 Likes

Det er vel kanskje på tide å avvikle skatteparadiset som Costa etablerte til seg selv i Zug. Hevet den gang en saftig lønn via Sveits.

https://www.moneyhouse.ch/de/company/nordic-nanovector-gmbh-3911832851/messages

Dette du her skriver er et rødt flagg i min bok.
Et stort rødt flagg.
Jeg holder det for godt at denne elendigheten fortsetter og neste emisjon bli i intervallet 5-10 kroner.

Både rekrutteringshastigheten og rekrutteringskostnadene er helt hårreisende.

Healthcap ned fra 9,32% til 8,32% eierandel. Legger også merke til at jeg har flere aksjer enn samtlige av insiderne over her med unntak av Marco.
Men til gjengjeld så har jeg betalt mye mere for mine så det er jo litt kult😭
Rep emi​:rofl::rofl::rofl: den caller jeg avlyst her og nå. Vedder noen mot?
Synd for det hadde jo blitt 1 måneds driftsmidler det også. For et mareritt denne investeringen har blitt.

1 Like

Hvilen kurs er emi på?

17,50

Hvis det ikke er forventes noe spesielt før H1 2021, hva blir da neste emi kurs? 10kr?

Det forventes at innrulleringen er on track og at selskapet er klar til å vise top line-resultater i 2H21.

Hvis de får til det de prøver på er det ingen grunn til at kursen burde ligge på 10kr, emi eller ikke. Det er helt garantert at muligheten for å utlisensiere produktet før de har hele datapakken øker hvis de viser at de får studien ferdig innen rimelig tid.

Hvis det viser seg at de bommer på guiding igjen, så ser jeg ikke bort i fra det du skisserer.

3 Likes

Bedring i rekrutteringen.

1 Like

Potensielle triggere:
Bedret rekruttering
Redusert antall for paradigme
Archer resultater
Dlbcl resultater
Partner

3 Likes

Ledelsen er ikke investorer men forskere. Det ser man gang på gang. Timingen er elendig. Hadde tenkt å fylle på ned mot 15 kr hvis den kommer dit, men tror jeg heller gjør som deg nå og avventer til de kan levere. De må vise at ting er om track. Med børser som potensielt kan surne inn mot høst og valg i US, så blir det risk off. Samtidig så kan selskapet nå puste fint til neste sommer, så der er jo fint :smirk:

1 Like

Vi har set det gang på gang ,di er forskere og bryr seg ikke om aksjekurs . Men henter penger på ett par timer på gamle aksjonærers bekostning. .men med fart på rekruttering går dette bra .

Det er ikke ledelsen som bestemmer emisjon. Det er styret. Ledelsen gjør det de får beskjed om.

Fra emi meldingen:
• The Company has initiated the work towards the relevant regulators in each of the 24 countries in order to amend the protocol (inclusion criteria) and the Company expect to provide an update on this work in its Q3 2020 presentation scheduled for 19 November 2020

Dette er prosessen som skal lede til en høyere rekrutteringstakt.
Slik den leses virker det ikke som om at dette er ting som har begynt å falle på plass men at prosessene er startet.
Hvis de ikke er langt på vei med å få dette på plass allerede så er det vel naivt å tro at rekrutteringen har tatt seg så voldsomt opp innen Q3.

Tror Q3 blir en svært spennende Q til en forandring. Status der vil si mye om ny timeline vil holde som igjen vil si litt om kapitalbehovet utover 1H 2021.

1 Like

Gratulerer til deg Vegar ,nå kan du handle til ønsket kurs

Emisjon 2

De var åpenbart at de trengte penger så langt de kjørte det nå, men helt unødvendig å si at det var viktig å ‘time’ det riktig. De burde vært mer direkte på det og sagt at de trengte penger for å fullføre løpet – markedet har alltid priset inn en kommende emisjon uansett.

2 Likes