Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Hopper ikke såå glatt.

Nordic Nanovector intends to use the net proceeds from the Private Placement etc. til nettopp de nevnte formål.

Mitt håp er at inklusjonen pga. lettelser i kriteriene holder til nevnte formål. Men jeg er enig at ny emisjon må komme om Nano ikke får seg en partner etter hvert. Uten partner vil nødvendigvis all videre utvikling kreve investorfinansiering, men det er så opplagt at det ikke blir hovedpoenget i denne omgang.

Du kan gjerne tilføye at jeg håper det kommer inn en sterk partner lenge før neste emisjonsbehov.

Emisjonen nå gir et godt pusterom i så måte!

Nano har nå fått seg en god tidsforlengelse, som gjør det mye enklere å evaluere verdien av Betalutin etter hvert. Det vil gjøre det enklere for en partner å verdsette Nano. Nanos mål har dessuten hele tiden vært å ikke selge seg for tidlig, og dermed for billig.

3 Likes

Om ikke lenge vil kursen i Targovax være høyere en kursen i nano.
Nano har allerede informert markedet at de vil ha behov for mere påfyll allerede neste år, tipper nano åpner ned ca 20 til 25% i morge.

Gitt kveldens US så bør vel NANO tippe under emisjonskursen allerede i morgen.
Men det kan bli siste gang.
Jeg satser på kjøp på 16.50

1 Like

Starter med å sitere meg selv, når jeg skal “spekulere” i hvorfor det, i denne omgang, ble en rettet emisjon og ikke partner.

Tror en partner ønsker å se alle punktene 1-4 “på plass”.

Og jeg tror veldig mye kan komme på plass i løpet av 2H2021.

Problemet for en utmattet investor blir da at det trengs 2 emisjoner, dagens og den varslede i 1H2021, før det kan løsne skikkelig.

Jeg er helt enig med @TyrionIV at interim-avlesningen var en fin-fin risk reduction, og jeg tenker at safety er “på plass”, og at effekten er helt på høyde med det som trengs, og regner med at det er i orden med IPen.
Mao jeg tror dette kanskje mest handler om å jobbe gjennom prosjektet; få rekruttert pasientene og bestå PAIene (pre approval inspections).

Ser at NANO fortsatt har stor fokus på CMC; de har jo 2 stillinger ute nå, hvor den ene har ansvaret for at CMOene er on track

Jeg tenker at dette har veldig god sjanse for å bli medisin om man klarer å få rekruttert pasientene, og består PAIene. Og mener begge deler handler om timely execution mer enn om produktet er godt nok for godkjennelse.

Tror også en eventuell BTD vil kunne komme i 2H2021, og først da.

Ser at pengene skal brukes på følgende:

  • Further progress the pivotal PARADIGME Phase 2b trial with Betalutin® in patients with 3rd-line relapsed/refractory Follicular Lymphoma (3L R/R FL).
  • Conduct Pharmacokinetics (PK) studies and execute CMC activities required for the planned BLA (Biological License Application) filing.
  • Initiate the preparatory activities for the confirmatory phase 3 trial.
  • General corporate purposes.

CMC-aktivitetene har vi vært gjennom, men synes det er greit å vite at kommersielle inntekter vil komme ved en godkjent BLA, og at man da vil kunne ha inntekter mens confirmatory phase 3 trial pågår.

Tenkte å bruke produktet PADCEV for å illustrere mulige tidslinjer mtp godkjennelse basert på phase IIb altså det som inngår i BLAen, kommersielle inntekter og resultat av conformatory pahse 3.

  1. Godkjennelse BLA, som blir en Accelerated Approval, midlertidig godkjennelse
    den 18. desember 2019
  1. Kommersielle inntekter allerede i 1Q2020, denne er fra 5. mai 2020.
  1. Resultat av conformatory trial 21 september 2020.

Eneste fra denne runden jeg lurer litt på er hva “Conduct Pharmacokinetics (PK) studies” betyr. Fra en rent hofteskudd føles det ut som noe som allerede burde vært gjort, men har ikke helt lest meg opp på den. Anyone?

Når det gjelder en eventuell BTD ville jeg også tro at den kunne komme i 2H2021 når mye var på plass.

34 Likes

Det er langt fra sikkert i denne omgang. Det vil i tilfelle være en god kjøpsanledning, ikke minst i lys av den raske fulltegningen.

Men også fordi det avhenger av hvilke verdifremmende facts Nano kan komme med ila. de neste månedene. Og det kan bli info som øker fundamentalverdien kraftig. I første omgang blir det fullføringen av amendmentet i forhold til FDA. Jeg tror vi da kan forvente et sprang i inklusjoner og mye raskere ferdigstillelse av fase 2b enn markedet ser ut til å tro nå.

Usikkerheten rundt videre finansiering kan vel i realiteten nå også avblåses. Nano får inn penger når de trenger dem. Det bør dermed ikke lenger bety samme kurspresset.

Vil også tro at shorten vil bli dekket inn rimelig fort med raske kjøp i markedet i morgen.

2 Likes

Ikke glem Archer-1. Kan gi Nr. 1 til ønsket nr.1 også i bruk!

Hva tror du om påstanden noen har om at Betalutin ikke vill generere nok inntekter for klinikker og praktiserende nettopp pga enkeltheten og at de bevisst vil velge en gjentagende behandlings form?

Jeg stoler såpass på legestanden at de velger pasientens beste fremfor egen gevinst.

2 Likes

Med tanke på emisjon og timing så hadde det neppe vært noen fordel å vente en dag ekstra ihvertfall - blir neppe noen plussdag på børsene i morgen. Fasit kunne da fort blitt en krone lavere.

1 Like

Tenkte mer på statene, er vel der det største markedet er, en tanke mer kynisk der! :thinking:

1 Like

Nordic Nanovector - Private placement successfully completed

1 Like

Så basically på kronen lik market cap som ved close onsdag

Nordic Nanovector ASA - Key information regarding potential repair offering

The following primary insiders were allocated shares in the Private Placement:

  • Jan Egberts, Chairman of the board, was allocated 6,349 shares in the Private Placement. Subject to completion of the Private Placement he will hold a total of 6,349 shares, corresponding to 0.007% of the issued share capital after completion of the Private Placement. Jan Egberts also holds 16,607 RSUs.

  • Rainer Boehm, board member, was allocated 5,904 shares in the Private Placement. Subject to completion of the Private Placement he will hold a total of 5,904 shares, corresponding to 0.007% of the issued share capital after completion of the Private Placement. Rainer Boehm also holds 11,281 RSUs.

  • Karin Meyer, board member, was allocated 571 shares in the Private Placement. Subject to completion of the Private Placement she will hold a total of 571 shares, corresponding to 0.0007% of the issued share capital after completion of the Private Placement. Karin Meyer also holds 5,379 RSUs.

  • Lars Nieba, interim CEO, was allocated 9,523 shares in the Private Placement. Subject to completion of the Private Placement he will hold a total of 9,523 shares, corresponding to 0.012% of the issued share capital after completion of the Private Placement. Lars Nieba also holds 110,000 PSUs.

  • Malene Brondberg, CFO, was allocated 7,349 shares in the Private Placement. Subject to completion of the Private Placement she will hold a total of 16,804 shares, corresponding to 0.021% of the issued share capital after completion of the Private Placement. Malene Brondberg also holds 85,000 PSUs.

  • Marco Renoldi, COO, was allocated 12,698 shares in the Private Placement. Subject to completion of the Private Placement he will hold a total of 86,698 shares, corresponding to 0.109% of the issued share capital after completion of the Private Placement. Marco Renoldi also holds 95,000 PSUs and 464,137 options.

4 Likes

Ledelsen har virkelig tatt for seg i emisjonen, har nok kjempetro på caset.
Optimister er de også, rep emisjon…
blir nok fulltegnet.
For en tragedie nano har vært for sine eiere aksjonærene…

1 Like

Det var meldt at de skulle tegne for tilsvarende 55 000 EUR. De tegnet for 742 000 NOK, eller 67 000 EUR i dagens kurs. Så de har overtegnet.

1 Like

742 000 på seks person hvor alle hever million lønninger, ikke mye å bli imponert av, imponere neppe markedet heller.
Blir rævkjørt i morgen, faller garantert under emi kursen.

5 Likes

Det er vel kanskje på tide å avvikle skatteparadiset som Costa etablerte til seg selv i Zug. Hevet den gang en saftig lønn via Sveits.

https://www.moneyhouse.ch/de/company/nordic-nanovector-gmbh-3911832851/messages

Dette du her skriver er et rødt flagg i min bok.
Et stort rødt flagg.
Jeg holder det for godt at denne elendigheten fortsetter og neste emisjon bli i intervallet 5-10 kroner.

Både rekrutteringshastigheten og rekrutteringskostnadene er helt hårreisende.

Healthcap ned fra 9,32% til 8,32% eierandel. Legger også merke til at jeg har flere aksjer enn samtlige av insiderne over her med unntak av Marco.
Men til gjengjeld så har jeg betalt mye mere for mine så det er jo litt kult😭
Rep emi​:rofl::rofl::rofl: den caller jeg avlyst her og nå. Vedder noen mot?
Synd for det hadde jo blitt 1 måneds driftsmidler det også. For et mareritt denne investeringen har blitt.

1 Like