Her ser man litt hvordan cash så ut i Algeta i 2010
Man kan se at cash burn var omtrent 30 mill $ i året – Tatt inflasjon i betraktning, ikke så langt unna Nano i 2020 som vel ligger på rundt 45 mill $ i året
Her ser man litt hvordan cash så ut i Algeta i 2010
Man kan se at cash burn var omtrent 30 mill $ i året – Tatt inflasjon i betraktning, ikke så langt unna Nano i 2020 som vel ligger på rundt 45 mill $ i året
Det som kan gjøre ting litt vanskelig i forbindelse med protokoll amendments kan jo være at regulatoriske organ i div land er backlogga noe vanvittig mtp covid etc. Får håpe at ting blir utført “in a timely manner” slik at “financial runway” blir “extended into 2021”
spøk til revolver, jeg har bedt om avklaring rundt noen forskjeller jeg fant i protokollene på forskjellige register. Håper at det er endringene iverksatt og ikke bare forskjellig punching av samme data…
Veldig bra observert! takk for du deler
Alltid lett å være etterpåklok, men tiden vil vise om dette var et smart grep eller ikke, som ble tatt av styret/ledelse denne gangen. Jeg har under meget sterk tvil kjøpt 20% til i dag. Må innrømme at jeg er mer skeptisk igjen enn jeg har vært på lenge. Synes det er mange faresignaler her nå og noen av de sterkeste er total mangel på fokus på NANO/Betalutin rundt i verden, og hvorfor noen av hovedeierne lar seg vanne ut (igjen). Spent på å se oppdaterte aksjonærlister etterhvert nå. Hadde det vært stor tro på at dette ble en ny suksesshistorie som jeg og mange her inne håper og tror så hadde det nok vært en helt annen både aksjekurs og volum i handlene. Tilliten virker å være helt fraværende. Samtidig ligger det mye snadder i pipen og støver bort. Og mere blir det jo. Hvis de noengang får rekruttert siste pasient i Archer 1 da. Er det et halvt år det har tatt nå eller?
Next in line, pasientene står i kø, legene er ivrige etter å komme i gang, champagne problemer, etc. etc. Mye rart har blitt sagt og mange dyre feil har blitt gjort av tidligere ledelser, men hvorfor virker det som at NANO og Betalutin blir helt tilsidesatt og oversett? Produktet og resultatene taler for seg. Behovet er jo der. Hvilke sterke krefter drar i motsatt retning. Er vi sikre på at BP sikler på NANO?
Emisjoner kjøres ikke lenger på kurstopper, men noen uker etter. Siden selskapet ikke lenger klarer å tiltrekke seg store internasjonale institusjoner, så er det aksjonærene som igjen og igjen deltar i emisjonene som bestemmer når emisjonene skal kjøres og til hvilken kurs. Ledelse og styre har lite å si her, tror det kun er takking og bukking fra den kanten.
Shortselskapene begynner shorten rundt kurstopp og dekker inn på emi og ukene etter. 7 av 9 shortselskpaper har tjent på Nano, 2 av 9 har tapt. 7 har tjent 60 mill, 2 har tapt 4mill, sånn cirka. Snakk om penger på gata!
Får se om shorten ble redusert igår…
Price of the repair offering was 17.50 NOK. But have you understood what was the price of the private placement to HelthCap?
Please do explain what you mean…
How much did HelthCap pay for one share in the last issue? was the price the same as in the repair offering, ie 17.50 NOK?
If I say 17,50 I have a feeling you will tell me otherwise…please go ahead and explain…
these were the questions not statements!
HC is interested in retaining as much ownership as possible for the smallest amount of money. This means holding back capital for a rainy(er) day, and there will soon be rainy days in a few months. More financing will be necessary, and it will happen at lower and lower share price, probably much lower.
If HC paid 17,50 for one share in the last issue, doesn’t it mean that they envisage a substantial upside? Why the share price is so low then?
There are several reasons as why the share price is so low, and might be lower in the coming weeks and months. If you are interested in investing in this company I recommend a huge dose of patience, and some affinity for sadomasochism…
The issue from oct 19 was set at 22kr, Every stock issue that HC has taken part in, has resulted in loss, just like the next one in H1 2021 (EDIT) probably will.
Kan du se inn i fremtiden?
Regner med du er styggrik da, en moderne krøsus?
Sender du meg tallene til Eurojackpoten i dag?
Spøk til alvor, vi kan anta, tro, gjette og håpe, men ikke vite hvordan kursene er i fremtiden, ei heller om de får en partneravtale eller blir oppkjøpt
HealthCap har en ganske klar og tydelig strategi:
Investment Criteria
Investment opportunities are analyzed based on, among others, the following criteria:
Så kan dere spekulere så mye dere vil om HC leker gangster, det orker jeg ikke bruke en kalori på engang.
Virker ikke slik ,noen presser ned
Almindeligt at aktien bruger 2 - 3 dage på at finde benene efter en emission; i tillæg ser man ofte tvangssalg efter så store korrektioner, så kan også være en bidragende faktor.
Mens faldhøjden er stor rent teknisk så er der arbejdsro i en længere periode, før spørgsmålet om finansiering bør melde sig. Jeg tænker aktien relativt hurtigt vil korrigere tilbage mod, og etablere sig over, 20,00.