Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Har du link her?

Edit: Fikk melding fra @hybrid om at link ligger i fundamentaltrådinnlegget hans fra tidligere.

Har ikke fulgt Nano så tett siden den gang. Men det var jo ganske imponerende å hente en halv milliard på 114 kroner pr aksje da. Kursen er sikkert veldig snart under 14, så ganske stor forskjell.

Det var i 2016. I 2016 gjorde NANO alt rett.

2 Likes

Det er virkelig fascinerende å se hvordan personer som har kjøpt plutselig får et behov for å skrive positivt på et forum. Menneskelig, men like kleint hver gang. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Deja vu, deja vu. Alltid er det neste milepæl som gjelder. Dette har vært en gjenganger siden 2017. Det ene antiklimakset etter det andre. Målstreken og gulrota blir stadig flyttet fremover. Jeg har lagt både hodet og lommeboka på hoggestabben nok en gang i dag. Skulle gjerne hørt fra både Spått-On og gamle Ressourceinvestor igjen for de som husker de:) To gamle motsetninger fra Shareville. Må bare bøye meg i støvet for Ressource. Du naila det, selvom jeg mistenker at analysene dine var like gjennomtenkt som om Larry David skulle gjort det selv. Du traff blink. Men alt kunne vært annerledes. Føler de satt med en matchball i 2017, men tror de kanskje spilte seg litt ut med en litt for tøff holdning/strategi. Jeg vet dere er her dog men med andre nick. Så feel free til å kommentere…

3 Likes

Ja stemmer. Det var vel helt i slutten av 2016 ja. Gode tider :slight_smile:

Her er det jeg skrev litt back in time:

image

image

3 Likes

Hva er worst case for nano? Er det noen scenarier der Betalutin rett og slett ikke blir medisin og alt sammen er tapt? Og hvordan kan det eventuelt skje?

1 Like

er 99% sikker på at Betalutin kommer på markedet, men hvilke aksjonærer som vil få gevinsten er vanskeligere å være sikker på :wink:

1 Like

Helt enig!

1 Like

Støtter dine antagelser 99% :slight_smile: Har vært med alt for lenge til å kaste inn noe håndkle nå. :slight_smile:
Sitter også med en følelse av at det blir bra til slutt, men veien dit er ennå lang.
Dere får holde ut dere som ser en ende i tunellen. Jeg gjør det :v:

5 Likes

Samme her også, vært med i mange år! Har økt kraftig det siste året og det er ikke snakk om å selge seg ned eller ut. Har stor tro og sitter langsiktig :crossed_fingers:

3 Likes

Samme her, ingen grunn til å selge seg ned eller ut- vær en stayer og du vil ikke angre!:grinning::pig2::moneybag::moneybag::moneybag:

5 Likes

er du og nano2020 gode venner ? :slight_smile:

2 Likes

Hvorfor kan ikke nano fortelle oss hva som er de reelle problemene ved at de ikke klarer å rekruttere pasienter i mer enn et snegletempo.
Hva gjør alle de 30-40 ansatte med millionlønn nå?
Jobber de som et samlet team med full fokus på rekruttering ? Eller sitter de spredt med single oppgaver.
Er jo helt utrolig at ikke flere av de som trenger 3 linje behandling ber om å få prøvd betalutin og at dette gir et utslag.
Et veldig stort antall pasienter trenger betalutin men ikke pokker om selskapet når frem til disse .

Hva er er det som er problemet og jeg syntes videre at det er et minimum at bedriften forteller om det siden dette problemet har pågått over flere år .
Er det noe de ikke vil fortelle ?
Aksjonær siden 2015

6 Likes

Med en ny emisjon på 20 % Utvanning så er vi vel godt over 99% utvanning, men det er jo tross alt slik vi finansierer galskapen.

Interessant matematikk du har der, kan du forklare nærmere?

1 Like

Hvor mange aksjer var det i Nano da dem gikk på børs ?
Og hvor mange er det der i dag ?

Hei folkens. Biotech finansierer seg med egenkapital. Det er derfor selskapene går på børs. Emisjoner er naturlig. Særlig når tidslinjen forskyves. Det er snarere regelen enn unntaket.

Det var også syting i Algeta og Genmab - til og med i Pcib på kr 7 emisjonen for 4 år siden.

Nano har kun vært notert i 5 år. Det å være aksjonær i Biotech krever tålmodighet. Tipper 75% av de som skriver her er kortsiktige spekulanter.

7 Likes

inklusjonskriterier er for stramme… det endres på nå.

2 Likes