Dette kan bli det villeste i pipen til nano. Få det på!
Vi nærmer oss. Men vi skal gjennom kverna først. Brexit skal vi igjennom. Virus. Emisjoner, forsinkelser. Ja man skal testes skikkelig.
Men til slutt satser jeg på at vi vinner. Er redd det blir verre før det blir bedre. Tror personlig på en partneravtale i Europa før emisjon. Men ved neste emisjon er det bare å gå all inn.
Interresant artikkel om RIT
Combining monoclonal antibodies with radiation therapy was first studied in hematologic malignancies on the basis of the rationale that these are the most radiosensitive tumors. Indeed, many clinicians believe that radiation therapy remains the single most effective agent for lymphomas.
These promising results need to be confirmed in prospective studies, but could pay the way towards an increasing chance of disease eradication.
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1002/hon.2439_118
At ioniserende stråling kombinert med Rituximab er en killer combo er ikke noen nyhet. Så det er med god grunn man kan forvente at Archer-1 kommer til å gi en skyhøy effekt.
Det eneste som trengs for å gjøre Betalutin til en suksess er at BP kommer med på laget og bruker sitt markedsføringsapparat og sin markedskompetanse til å få behandlingen frem til pasientene.
Ikke utenkelig at BP kommer på banen i en eller annen format. En så lenge er jeg overbevist om at ledelsen (og styret) er kababel til å “regne hjem” verdien på Betalutin.
Så får vi se om BP er villig til å legge nok penger på bordet som kan forsvare en avtale.
Til nå, selv på lave kurser, har Nano ment at utvanning er mer lønnsomt en en avtale. Bravo sa i høsten 2019 (R&D dagen?) at de ikke er i nærheten med å få betalt for partnerskap. “Partnerskap kan sees på som emisjon og pr “i dag” får man ikke i nærheten av (det de mener er) verdien på Betalutin.”
Hittill har det vært penger i omløp til drift fra investorer. Så får vi se i fremtiden dette endrer seg. Men er overbevist om at Bravo og Co har full kontroll på finansieringen, mulighetene og sin posisjon (styrke).
En fersk aksjonærliste for NANO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Flott at KLP støvsuger litt aksjer!
Ja, det hjelper
Oppdatert presentasjon!
Guidingen opprettholdes(endres jo bare på q-pres, men dog)
Hva har de endret på, sånn i farten?
Eller for å si det på en annen måte; Hva er nytt?
Ikke noe som jeg fikk øye på i farten
Lars Nieba har fått nytt profilbilde, i hvert fall.
Haha han så jo helt halvvill ut på det første.
Tone Kvåle ser ut som hun har røyka jazztobakk hele formiddagen før de tok bildet. Chill
Dritt lei hele nano
Nano, eller markedet?
Hold ut. De kan ikke tegne de tekniske strekene sine når alle biotekinteresserte på Oslo Børs skal inn i aksjen.
Hvis man ikke har troa på Q4-presentasjonen i slutten av måneden så skulle man uansett solgt for 6 uker siden da ASH-hypen var over. Hvis man sitter long har caset ikke endret seg fra desember.
Det var akkurat det jeg mente
ASH hype? Har jeg gått glipp av noe her?