Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Du var for opptatt med at Targovax skulle få partner med up front til å ense det :grin:

Nei, men seriøst. Har ikke vært noen ASH hype her.

Det var i 2018 det :joy::joy:

Eg og

Bravo sa at 2019 kom til å bli et kjedelig år. Lurer på hva han ville sagt om 2020 nå.

Det er vel strengt tatt 11 mnd igjen av 2020 ?

3 Likes

Mente at jeg luer på hva han ville sagt resten av 2020 ville bringe av kursdrivende godsaker siden 2019 skulle være det kjedelige året

1 Like

Det blir spennende å se om Nano har søkt Prime i denne runden. Hvis jeg husker riktig vil dette være første mulighet til å få søknad behandlet etter at Gabriele Elbl tiltrådde.

Notatene legges ut denne uken. Ved tilslag kommer nok melding før det, altså i morgen eller onsdag.

Nå gjør vi som marvel og tar en reboot. Pablo sin velfunderte input gikk opp i digital røyk.

Jobbes på spreng fra admin her nå…

Hadde vært en kjærkommen nyhet for et utbombet Nano.

Lang ventetid og mer short.

Kan vi dra nytte av det som langsiktige akjonærer?

Et mindre beløp av det totale kan settes av til trading.

Det vil ofte svinge mer både opp og ned når shortere fekter med sverdet. Dager hvor det går i rødt blir ikke så ille når en kan kjøpe litt tilbake.

Da går det fortsatt å se muligheter i aksjen og ikke gi opp.

Fy f, trodde vi hadde fått melding siden det var 18 uleste på småpraten, djises… begynner å bli sulteforet nå ja.

1 Like

Kan du utbrodere dette med prime søknad denne uken??

Tror frist for søknad er ca. to måneder før CHMP-møtene. Siste møte var i forrige uke og de legger ut oversikt over medisiner som har søkt prime ca én uke etter møtet. De som har fått tilslag får normalt beskjed i forkant for å kunne melde dette i markedet. Er vel ikke så mye mer å si? Jeg regner med at de har søkt, enten til møtet som var i januar eller til møtet nå i februar. Dette har nok ligget hos Elbl - hun har bakgrunn fra EMA.

1 Like

Roche som satser på en alfaemitter mot NHL?

Positivt eller negativt for Nano? Kjør debatt!

http://www.oranomed.com/en/resources/news/2019/orano-med-presentations-at-the-european-association-of-nuclear-medicine-(eanm)-2019-annual-congress

1 Like

Edit. Misforstod.

Slik. Da fikk jeg kjøpt opp kursen litt. #dumsnill

Tar en for laget, i like it!